Baarin kannatusmaksut
Jos itsestä ei löydä mitään hyvää, on syytä mennä peilin eteen ja miettiä asiaa uudemman kerran. Jokaisella on omat vahvuutensa, ne pitää vain tunnistaa.
Itsensä vähättely on varma tapa olla löytämättä seuraa sekin.Jos aina vaikkapa aloittaa deitti-ilmoituksensa, tai tutustumisen toiseen ihmiseen, sanomalla ettei kuitenkaan mitään löydä, ei varmasti löydä. Itseensä pitää uskoa, ja jos ei usko, pitää sitten näytellä uskovansa. Sekin on parempi kuin ei mitään.IKRM
En usko, että kukaan ainakaan kotoa tulee hakemaan. Ite kyllä liputan Tinderin puolesta. Helppo tapa tutustua ihmisiin vaikka (oikeasti) kahvin merkeissä
Lainaus käyttäjältä: Robben - 27.01.2017, 10:59En usko, että kukaan ainakaan kotoa tulee hakemaan. Ite kyllä liputan Tinderin puolesta. Helppo tapa tutustua ihmisiin vaikka (oikeasti) kahvin merkeissä Tinder on vaarallinen. Sieltä voi saada seuraa vaikkei sitä etsikään. Kaverin (mies) autoon istui sen odottaessa mua toinen mies, joka luuli sitä kundiksi kenen kanssa oli juuri puhunut tinderissä.
Mut miksei mulle käy koskaan noin? Se ei ole ainoa mies mun elämässä jonka homoseksuaalit on yrittäneet buukata mun nenän edestä. Mutta miksi mä saan aina istua rauhassa? Ei tuu kukaan vonkumaan mua. Noh, kyllä mä sen tiedän. Miehet mun elämässä on aina paremmannäköisiä. Pitkiä, tummia ja urheilullisia.
Jopa kaltaiseni sosiaalisesti kyvytön vanhus löytää seuraa joskus etsimättäkin, mutta tärkeisiin tarpeisiin olen ihan vartavasiten etsinyt, esim. tutustumalla laajaan määrään ihmisiä ja pitämällä tuntosarvet pystyssä mahdollisesti sopivien varalta. Eli kumpi vaan toimii, jos sattuu toimimaan.