Baarin kannatusmaksut
Oma toive ja usko seuran löytymiseen pitää olla vahvempi kuin omat mielen jumitukset, jotka kertovat, etteivät asiat voi muuttua
^ haleja. Naiset menettää sun profiilin perusteella paljon jos sä jäät ilman.
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä
Lainaus käyttäjältä: Kulkuri - 26.01.2017, 06:17Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä Osaan purkaa mummopyörän laakereiksi asti ja koota sen, eikä silti tytöt juokse perässä. Missä vika.
Lainaus käyttäjältä: poisongrrrll - 26.01.2017, 21:31Lainaus käyttäjältä: Kulkuri - 26.01.2017, 06:17Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä Osaan purkaa mummopyörän laakereiksi asti ja koota sen, eikä silti tytöt juokse perässä. Missä vika. Siitä taidosta, pitää myös kertoa tytöille :-)
Onko se vain polkupyörien kasaaminen/purkaminen joka puree tyttöihin? Minä saan jotain aikaiseksi myös puusta mutta se ei ainakaan vaniljadeittisivustoilla kiinnosta ketään paskan vertaa
Semmonen vittumainen asenne että "toi kuitenkaan ole musta kiinnostunut" karkottaa kyllä parhaimmankin seuran huitsin nevadaan
Nettideittailutilastoni tuntee termin "itsepalvelupakit". Mikä paremmin kuvaisi sitä, että kirjoitan jollekulle parituhatta sanaa per päivä ja sitten saan viestin "Mun mielestä sä et ole kiinnostunut musta, joten vetäydyn hyvän sään aikana"?
Lainaus käyttäjältä: Triss - 26.01.2017, 20:59Semmonen vittumainen asenne että "toi kuitenkaan ole musta kiinnostunut" karkottaa kyllä parhaimmankin seuran huitsin nevadaan Nettideittailutilastoni tuntee termin "itsepalvelupakit". Mikä paremmin kuvaisi sitä, että kirjoitan jollekulle parituhatta sanaa per päivä ja sitten saan viestin "Mun mielestä sä et ole kiinnostunut musta, joten vetäydyn hyvän sään aikana"?
Tuohan riippuu kai siitä mistä ne kaksituhatta sanaa/pvä koostuu. Jos sisältö on vain minä, minä, minä ja taas minä niin kyllä kirjeen saaja on oikeassa.
Tänne pitää perustaa thread missä sen lisäksi että ilmoittaa kuka on ja mitä hakee niin on velvoitettu menemään myös treffeille kun sopivat ehdokkaat löytyy. Ihmiset ei löydä ihmisiä jos ne ei tapaa ketään. Kirjoitukset nyt on vaan kirjoituksia. Kaffeella voidaan turista paremmin ja eihän sieltä ole pakko pariskuntana poistua. Onpahan saanut viettää parituntisen fellow kinkyn seurassa. Aina oppii uutta.