Baarin kannatusmaksut
Etsi seuraa päivä, vaikutat hölmöltä.Etsi seuraa viikko, vaikutat eksyneeltä.Etsi seuraa kuukausi, vaikutat nirsolta.Etsi seuraa puoli vuotta, vaikutat epätoivoiselta.Etsi seuraa vuosi, vaikutat ongelmajätteeltä.Siitäkin huolimatta, en usko että kannattaa muurata itsensä vessaan jeesusteipillä ja sitten rukoilla, että sopiva kumppani luikertelee paikalle pöntön kautta.
Joskus harvoin seura on löytänyt minut. En tiedä ovatko etsineet ja mitä. Oisko vaan eksyneet...
Ei löydy, enkä usko että ehkä edes löytyy. Ehkä jos asustaisi etelämmässä, mutta Savon perukoilla subin löytäminnen tuntuu olevan vaekeaa. Riippumata sukupuolesta. HMMM (fatalaistinen realismi tuntuu realistiselta)
Olen ainakin minä ollut huomaavinani usein tuon ihan saman jutun. Kun olen etsinyt seuraa, niin kovin hiljaista on. Sitten kun en etsi seuraa, niin olen saanut useamman yhteydenoton. En tiedä johtuuko tuo sitten siitä, että henkilöä on helpompi lähestyä, jos hänellä ei ole mitään voimassaolevaa hakujuttua ihannekumppanin määritelmineen. Mutta paljon on asioissa osuutta myös tuurilla. Samanhenkisten pitää olla liikkeellä samaan aikaan.