Kirjoittaja Aihe: PoVi: Ystävänpäivän rusettiluistelu @ Seinäjoki Still Standing 14.2.17 klo 18:30  (Luettu 18242 kertaa)

Kahlittu

• Vieras
Olisi kiva tietää millainen vedonlyönti saapumisestani on ollut.

En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta eipä mulla oo oikein pelata kuin maineella ja kunnialla. Kunnian mä oon hävinnyt jo ajat sitten, joten maine panokseksi.

Bemarikuski kiittää myös omasta puolesta. Mennessä oli vielä kivaa kun oli naisseuraakin takapenkillä, mut toista kertaa en takas aja kahden ison miehen kanssa. Jään odottamaan Nightwishilta pinkkiä My Little Ponyä.

Icebug85

• Vieras

En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta eipä mulla oo oikein pelata kuin maineella ja kunnialla. Kunnian mä oon hävinnyt jo ajat sitten, joten maine panokseksi.

Bemarikuski kiittää myös omasta puolesta. Mennessä oli vielä kivaa kun oli naisseuraakin takapenkillä, mut toista kertaa en takas aja kahden ison miehen kanssa. Jään odottamaan Nightwishilta pinkkiä My Little Ponyä.
Se maine siis meni eli toisinsanoen olit siinä porukassa jossa huudettiin "ei vittu! Se tuli!" ;D

Kahlittu

• Vieras
Se maine siis meni eli toisinsanoen olit siinä porukassa jossa huudettiin "ei vittu! Se tuli!" ;D

Hyvä että tulit :)

Icebug85

• Vieras

Hyvä että tulit :)
Toisaalta se mielikuvitusolennon viitta oli kiva mutta mukava oli nähdä ihmisiä nimimerkkien takana  :)

Shakesbear

• Vieras
Olipa ihanaa! Kiitos kaikille!  :love:

Another-rope

Rekrytään joku kolmas vielä mukaan, niin sitten on hyvä :P

Ensi kerralla tämä iso mies voisi koittaa olla taas pidempään miittailemassa. On se vaan kiva, kun seura on hyvää. Hyvää ystävänpäivä-yötä vielä itse kullekin  :love:

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Blueberry ja Nightwish40 kiittävät omasta puolestaan kanssamiittaajia. Oli mukava tavata uusia kasvoja irl ja viettää iltaa perwoporukan kanssa. Oli niin kivaa että lähdimme kohti Vaasaa vasta klo 23 kun porukka ei meinannut malttaa lopettaa.

P.s. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki Ötökälle että tulit paikalle. Ei tarvinnut lähteä etsimään sinua kissojen ja koirien kanssa maakunnasta. Toivottavasti tulet jatkossakin miitteihin & PoVin bileisiin/illanviettoihin.

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Jään odottamaan Nightwishilta pinkkiä My Little Ponyä.

Nightwish40 kirjoittaa: kyllä me vielä susta tehdään ihan aito pikkuinen brätti My Little Pony'eineen ja söpöine vaatteineen  :love:

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Jään odottamaan Nightwishilta pinkkiä My Little Ponyä.

Nightwish40 kirjoittaa: kyllä me vielä susta tehdään ihan aito pikkuinen brätti My Little Pony'eineen ja söpöine vaatteineen  :love:

Oishan se kiva, et Kahlitulla olis jotain millä leikkiä Kinky Pohjolassa. My Little Pony ois tosi hyvä siihen tarkoitukseen. Mä voisin sit rauhassa vikitellä sen hottista vaimoa...  O:-)

eppkp

• Kanta-asiakas
  • Spanko
  • Galleria
Kiitokset kaikille mukana olleille. Oli jälleen todella mukava miitti.

Riksaaaa

• Vieras
Oikeen suuret kiitokset paikalla olleille! Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja sekä tavata uusia ihmisiä nimimerkkiensä takaa!:)

Kovin tuntuu siltä ettei meitä saa enää porukasta irti ja ängetää paikalle lähes tulkoon joka kissanristiäisii:D

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Kiitoksia kaikille! Olisi kiva tietää millainen vedonlyönti saapumisestani on ollut. .ja kuka huusi "jes" kun tulin paikalle :o

No niin... Seuraava kerta on sitten taas jo paljon helpompi.  :D

Icebug85

• Vieras
P.s. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki Ötökälle että tulit paikalle. Ei tarvinnut lähteä etsimään sinua kissojen ja koirien kanssa maakunnasta. Toivottavasti tulet jatkossakin miitteihin & PoVin bileisiin/illanviettoihin.
Kiitos vain kaikille :) Enköhän minä toistekin ilmaannu paikalle kunhan vaan aikataulut mätsää..ihan mukavaa porukkaa siellä oli :)

Shakesbear

• Vieras
Kiitos vain kaikille :) Enköhän minä toistekin ilmaannu paikalle kunhan vaan aikataulut mätsää..ihan mukavaa porukkaa siellä oli :)

Johan nyt toki ilmaannut! Oli aivan tosi ihanaa nähdä livenä!  :love:

quizzer

Se eka kerta on aina jännä ja ehkä pelottavakin mutta sitten helpottuu!

Puhun siis miitteihin osallistumisesta, senkin pervot. ;)  :love: