Kirjoittaja Aihe: PoVi: Ystävänpäivän rusettiluistelu @ Seinäjoki Still Standing 14.2.17 klo 18:30  (Luettu 18239 kertaa)

SirianSub

• Vieras
Kiitos. Oltiin tosiaan synttäreillä eilen ja nyt on synttärisankari + sen sisko + äitinsä oksennustaudissa kanssa. Ilmeisesti joku vieras tuonut mukanaan. Itsellä ei onneksi vielä ole. *koputtaa puuta*

Mut jos tämmösiä miitinkejä alkaa E-P:lle satelemaan noin muutenkin useammin, niin enköhän mäkin siellä naamaani tule näyttämään.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
No tää on Eepeellä toinen laatuaan, edellinen tais olla elokuus? Pääasiassa PoVi taitaa siis miittailla Vaasassa ja Kokkolassa.

Kahlittu

• Vieras
Mikäänhän ei estä paikallisia pitämään miittejä vaikka kerran viikossa  ;)
Sehän olisi hienoa jos miittejä olisi useammin.
Nyt on menty kaavalla, että joka toinen miitti on Vaasassa ja joka toinen vaihtuvin vuoroin Kokkolassa tai Seinäjoella.

Maaliskuussa ollaan Vaasassa ja samalla on myös yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous. Siitä miitistä lisäinfoa myöhemmin. Tämä miitti on sitten ainoa virallinen byrogratiaa sisältä tapaaminen. Kokouksen jälkeen toki sitten epävirallista lätinää.

rabszolga

Voishan sitä kyllä jossain kohtaa kokeilla järkätä seinäjoella vähä useimminki, nyt kun kansaa on alkanu vähä putkahtelemaan koloistaan. :)

slavekitty

Toki olisi myös aivan mahti juttu että miitit ajoittuisi toisinaan myös viikonlopuille niin ei koulun/töiden takia estyisi tuleminen. Toki ymmärrän että järkkäämisessä on aina oma hommansa ja silleen mutta aina kannattaa toivoa niin joskus voi saada toiveelleen vastinetta. Ja edelleen iso tassu pikkujouluille ja moisia "yksityismiittejä" olisi kiva kun olisi muutenkin niin pääsisi vähän vapaammin olemaan :)

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
https://www.youtube.com/watch?v=ZHwVBirqD2s

Ihan siksi vaan, kun tää alkaa aina heti soida mun päässä, kun näen tämän ketjun otsikon. Olkaa hyvät, pannaan hyvä jakoon.

Huopatossu

• Vieras
Jahas, tulikin sitten työtarjous tälle päivälle, joten iltavuoroon olen menossa sen sijaan että tulisin tähän miittiin. Toivottavasti on Seinäjoella tulevaisuudessa lisääkin, tulisin mielelläni.

eppkp

• Kanta-asiakas
  • Spanko
  • Galleria
Tulin Seinäjoelle.  Taas selvästi etuajassa.  :P
Kiertelen hetken kaupungilla ja meen sit miittipaikalle.

eppkp

• Kanta-asiakas
  • Spanko
  • Galleria
Oon siellä perähuonees yksin. Saa tulla seuraksi.

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria

Riksaaaa

• Vieras
Tässä lähimaastossa kaverilla. Piakkoin sinne päi liikkumassa.

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Nää viikolla olevat miitithän on siitä hyviä, että silloin ei ole muuta väkeä täyttämässä kokoontumistiloja, kuten viikonloppuisin. Tuki se tuo jokaiselle halukkaalle osallistujalle omat haasteensa. Mutta mahdottomuuksia edes johonkin osallistumiseen tuskin tulee, jos on mahdollisuuksia järjestää asioita. Multa tää nyt jää väliin vaikka lähellä oliskin. Lasten iltatoimet menee edelle. Viimeksi Seinäjoella oltiin syyskuulla. Isrikalle korjauksena. Maaliskuukin on ihan hiinä ja hiinä. Viikko 11 ei käy.  :(

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Hei kiitos taas kaikille!  Reippaasti oli taas porukkaa paikalla,  välillä olis tarttenu sitä liukkaria mut mahduttiin  8)  :-*  :love:

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Mä taisin miittipaikalla laskea että 20, mutta jälkeenpäin mietittynä en muista ku 18. Joko muisti pettää, tai sit mun laskutavat ja laskin itteni ja vieruskaverin kaks kertaa ekalla yrittämällä. ;D

Edit samantien, unohdin mä ainaki yhden jo, eli 19! ;D

Icebug85

• Vieras
Kiitoksia kaikille! Olisi kiva tietää millainen vedonlyönti saapumisestani on ollut. .ja kuka huusi "jes" kun tulin paikalle :o