Kirjoittaja Aihe: PoVi: Ystävänpäivän rusettiluistelu @ Seinäjoki Still Standing 14.2.17 klo 18:30  (Luettu 18340 kertaa)

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Tääkin on ihan kohta!

Icebug85

• Vieras
Tääkin on ihan kohta!
Katsohan nyt uudelleen kalenteriin ;D Siihen on 2 viikkoa vielä C:-)

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Ms Mstx & Dreadgrain ilmestynevät myös paikalle, kunhan saadaan setvittyä, kuka antaa kyytiä ja kenelle.

Ziri

Tarkoitus olisi tulla.

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Ms Mstx & Dreadgrain ilmestynevät myös paikalle, kunhan saadaan setvittyä, kuka antaa kyytiä ja kenelle.

Nightwish40 kirjoittaa: Ms Mstx ja Dreadgrain saavat kyydin Blueberryn ja minun kyydissä Seinäjoelle (ja ehkä takaisinkin :)). Jos on vielä muita ilman kyytiä miittiin välillä Vaasa - Seinäjoki niin ottakaa yhteyttä Kahlittuun ja Another-ropeen ja sopikaa kimppakyydit heidän kanssaan.

eppkp

• Kanta-asiakas
  • Spanko
  • Galleria
Mun kyydissä pääsee myös Vaasasta Seinäjoelle, mutta voi olla että meen Härmään yöksi eli takaisin päin pitäisi päästä toisella kyydillä. (jos ei muuta sovita)

Petpee

• Vieras
Hei! Voiko tähän osallistua ensikertalaisena? Ja jos voi niin onko jotain pukukoodia ym. mistä pitäis tietää?

Icebug85

• Vieras
Hei! Voiko tähän osallistua ensikertalaisena? Ja jos voi niin onko jotain pukukoodia ym. mistä pitäis tietää?
Minulla on tarkoitus vipeltää paikalle ensikertalaisena. Pukukoodia ei tietääkseni ole mutta ainakaan kaupungilla ei parane alasti liikennöidä :D
 En mä ainakaan mistään tiedä mitä pitäis tietää..sekaan vaan (kai ne heittää ulos jos jotain meni väärin)

Riksaaaa

• Vieras
Huoli ja murheet pois. Hyvin ensikertalais painoitteinen miitti tämä on kun ajattelee. Minunkin emäntä tulee sinne ensikertalaisena ja en minäkään virallisessa miitissä ikinä ole ollut. Ei sinne tarvi kuin pukeutua siihen malliin ettei virkavallan tai valkotakkisten kaverien tarvi tulla hakemaan pois. Mukaan tarvitset vain hyvän asenteen ja sieto kykyä huonolle ja ajoittain vähän paremmallekkin huumorille mitä minä ja Kahlittu ainakin saatetaan tarjoilla  ;D

Riksaaaa

• Vieras
Huoli ja murheet pois. Hyvin ensikertalais painoitteinen miitti tämä on kun ajattelee. Minunkin emäntä tulee sinne ensikertalaisena ja en minäkään virallisessa miitissä ikinä ole ollut. Ei sinne tarvi kuin pukeutua siihen malliin ettei virkavallan tai valkotakkisten kaverien tarvi tulla hakemaan pois. Mukaan tarvitset vain hyvän asenteen ja sieto kykyä huonolle ja ajoittain vähän paremmallekkin huumorille mitä minä ja Kahlittu ainakin saatetaan tarjoilla  ;D

Mun oikolukija kävi viestin läpi eikä tullu kyllä hyvää palautetta. Vois yhdys_sanoja opetella.

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Mahtavaa,  uusia naamoja! Toivottavasti mahdutaan takaloossiin,  mut läheisyyshän vaan lämmittää jos tulee ahdasta :)

Ja mitään pukukoodeja yms.  ei ole,  jokainen saapukoon sellaisessa asussa kuin tekee mieli.  Kukaan ei kato kieroon tai irvistele.  Tai jos irvistelee ni kannattaa irvistää takasin ja näyttää vielä kieltä päälle  ;D

Riksaaaa

• Vieras
Äkkiseltään laskettuna meitä on melki 20 tulossa että mahtaapi tehä tiukkaa:D en kyllä stillissä oo ikää ollu sisällä niin tiloista en tiedä:)

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Joo kyllä se vähäsen ahtaaksi menee. Ehdotuksia otetaan vastaan myös muista mahdollisista paikoista. Ite paikallisena liikun missään noista niin olemattamon vähän, etten välttämättä huomaa kaikkia vaihtoehtoja ajatella. Tampereelta mä kyllä osaisin nimetä parempia mestoja. ;D

Shakesbear

• Vieras
Ei kyllä yhtäkkiä tule mieleen mitään parempaa paikkaa, Galaxykin on rempassa. Mutta se on yksi kullinluikaus, kun sulloudutaan kaikki sinne perä(rööriin)kämppään. Sopu sijaa antaa :love: miun polville mahtuu.  8)

Icebug85

• Vieras
Joutuuko tässä laittaa paalukengät jalkaan, että on helpompi mennä puihin..jos sinne ei öttiäinen enää mahdu :'(