Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 13.01.2017, 11:45Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle Nyt on pakko kommentoida tätä. Ensinnäkään en sanoisi että kyseessä on orgasmiongelma jos nainen saa alle kymmenen orgasmia vaan varsin normaali nainen. Ei-multiorgastinen EI kuitenkaan tarkoita samaa kuin estoinen. Naisen fysiologia vaihtelee paljon ja toiset saavat orgasmeja sarjana ja kymmenittäin, toiset vain kerran. Lantionpohjalihasten treenaaminen, terapia tai taidokas partneri eivät tätä välttämättä muuta mihinkään. Toiset naiset vain ovat sillä tavalla rakennettuja ettei kymmeniä orgasmeja ole mahdollista saada. Jos siinä kohtaa partneri syyttää estoista tai löysistä lihaksista, se ei varsinaisesti paranna seksihaluja.
Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle
Oon kai outolintu tässä asiassa kun kiihotun siitä, että saan antaa tuota naiselle. Orgasmeja siis. Voin puhua, että rakastan nuolla pillua non-stoppina tuntejakin. Mielelläni löytäisin naisen joka antaisi nuolettaa niin pitkään kuin mahdollista. En kyllästy antamaan orgasmeja ja tuollainen sarja orgasmoija alkaa kuulostaa unelmalta.. Myös vaativien tapausten kanssa ihana löytää se miten se laukeaminen tapahtuu. Nuilla kukkasen mainitsimilla jutuilla saa kyllä sen toisen aika kuumaksi. Erogeeniset alueet hyvä käydä läpi. Eroottinen hieronta, ja muu sellainen millä saadaan toinen hyvin rennoksi mahdollistaa tuon vulvan tulvimisen.. Kieli on lihas ja treenautuu kaikkein parhaiten päivittäisellä "treenillä" sen oman kanssa. Joka päivä se makumaailma vaihtuu riippuen monista tekijöistä. Muun muassa kuukautiskierrosta. Milloinkahan tää horo pääsee "treenailee" taas.. Kysymykseen vastaus eli sitten kun toinen sanoo, että nyt on hyvä.. ja itse näen sen orgasmin jälkeisen hehkun poskissa niin njami.. siitä tietää, että asiat on mennyt oikeaan suuntaan..
Nuorempana 8-0 voitin erään tyttelin kun ei kauheesti kiinnostanut kuin oma nautinto Vanhempana tullut koettua 1-50 tappio Todella harvoin kestän nykyisin kahta enempää mutta yhen otan aina kun se kuuluu palkinnoksi Joskus voittaa ja joskus hävii jos kisaileen lähtee Niin ja mielensä pahoittajille tiedoksi että oikeesti kisailu on ollut vaan sellaista leikkimielistä katotaan kuka tulee ekana juttua eikä sen vakavampaa