Baarin kannatusmaksut
Unessahan suurin osa naisista saa orgasmin. Siihen herää aika usein. Ei tarvii olla mitään seksiunia ees. Jopa sellaiset jotka ei saa valveilla kosketellen ollenkaan. Aivothan se seksielin on, ja unessa sopivasti osa aivoista menee pois päältä (sieltä esto-osastolta ja tadaa)....Varsinkin keski-ikäisillä naisilla tosi yleistä (on tullu juteltua frendien kaa). Joo, ja raskaana ollessa ne oli ihan riesa, vaikka upeita olivatkin.SexMD:sta:Sleep-related orgasms are found to occur most often in REM sleep when most other dream activity happens. They can also happen during a REM cycle during a daytime nap. The interesting part about sex dreams and sleep-related orgasms is that for many people, especially women, they can be more intense than what they experience in their sex life. This is because while you are asleep, there is less inhibition and less conscious restraint. Studies of brain scans have shown that there is actually a ‘turning off’ of certain areas in the brain that process outside information, motor activity, and emotion at the time of orgasm. This is very similar to a sleep state, and may help explain why there are less barriers to intense sexual excitation (especially for women) during sleep than when they are awake. Also, during sleep and dreaming, there is the ability to paint an optimal scenario where you get exactly the stimulation you want when and where you want it, which may not happen precisely in real life.
Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle
Onhan se, ajatuksella tai ihan aivojen käytöstä johtuva, orgasmi hiukan erilainen. Teininä en edes tajunnut että kyse oli orgasmista. Yritin kysellä kavereilta josko heillä olisi samanlaisia kokemuksia, ei ollut. Minulla siis on ollut teinistä saakka kyky aivoperäisiin orgasmeihin ihan vain kun teen keskittyneesti nautintoa tuottavia juttuja. Eli luen todella hyvää ja vaikuttavaa tekstiä joka mahdollisesti vaatii rankkaa ajatustyötä (ei aina pakollista), tai ne matikkajutut tai vaikuttava nautinnollinen musiikki (musiikkitaloon pääsalin katsomo on minulle mieluisa paikka).Ei siis ihme jos viihdyn oikein hyvin yksinkin kunhan on hyvää tekemistä saatavilla ..kirjoja, tekstejä, pulmia, musaa....Meditoiden en ole varsinaisia orgasmeja vielä onnistunut saamaan, enkä joogatenkaan, vaikka molemmista ihan hemmetin hyvä olo tuleekin. Eikä ne orgasmit ole minulle se juttu, vaan se että tekeminen on kivaa ja tuottaa nautintoa. Ei ole pakkoa mennä orgasmin tasolle, ihan jo se sähköinen, stimuloiva tunne riittää. Tila kun on tosiaan sananmukaisesti orgastinen