Baarin kannatusmaksut
Oho, SnowJewel, en oo törmännyt kaltaiseesi koskaan! Tai siis kaltaiseeni.. Kiva löytää muitakin orgasmihirmuja Ootko treenannut lantionpohjanlihaksiasi vai ootko ollut orgasmiherkkä luonnostaan? Saatko myös erityisen pitkiä ja vahvoja yhtäjaksoisia orgasmeja kuten minä (jopa yli 30min putkeen kestäviä)? Vai nopeita paljon peräkkäin? Ootko ollut aina tuollainen, vai oliko jokin käännekohta? Itehän sain nuorempana vaan kerran seksissä yleensä, mut lantionpohjanlihastreenin + rakastavan suhteen ja miellyttämisintoisen miehen myötä orkkumäärät lähti jyrkkään nousuun samoin kuin seksuaalisuus muutenkin avartui ja seksi muuttui huikeen hyväks Ootko ottanut laskua orkuista koskaan? Mä en kunnolla, ajatuksena ollut kyllä, mut keskityn vaan nautintoon. Mies joskus leikillään laskenut. Mut kyl mullakin se kipuraja jossain on, näköjään Viitisenkymmentä on vielä ihanaa, mut toi 10 tunnin jatkuva orkuttelu ja voimakkaat kohdunsupistelut oli liikaa. Vaik silti en kyl osannut lakata saamasta kun olin super kiimassa. Mut loppuivat sit vihdoin nukkumaankäydessä, tai siis laantuivat niin et unissani sain enää muutaman mut ei yhtäsoittoa enää. Hahah, mul on ollut fantasiana tavata kaltaiseni nainen Jonka kans vois vain nautiskella kunnolla ja eri tavoin, voisin antaa ja saada lukuisia orgasmeja.
en tiedä onko urbaanilegenda mutta naiset jotka ei itelleen tuota orkkuja eivät niitä myöskään saa kovin helposti seksin aikana? Olen miettiny onko omalla orgasmihirmulla tekemistä sen kanssa, siitä on ainakin riippuvuus orkkuihin syntynyt..