Kirjoittaja Aihe: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?  (Luettu 19616 kertaa)

Naisen oma

• Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #60 : 13.08.2017, 09:02 »
Eksääni ja entistä suhdetta mietin lähinnä. Siinä joo tuli käytettyä kieltä.  :) Useampi vuosikin tuli oltua. Sukupuolidysforian takia tuo oma fyysinen tyydytys on ollut aina kakkossijalla. Ihana keskittyä siihen piparin mutusteluun. Joka päiväinen "ateria" oli yhteenaikaan. :)
Mitä tässä tullut touhuiltua niin kovin ollaan innostuneita tekemään samaa minullekin. :) mutta joo haasteellinen tapaus olen mitä just tuohon fyysiseen orgasmiin tulee.
En tietenkään ole ainut ja monia muitakin ihmisiä joita tuo nuoleminen kiinnostaa ja Pillun palvominen. Näinhän se on. Fetlifessä on omat yhteisönsä jotka jakaa saman ajatusmaailman. Cunnilingus centric relationship on jotain semmoista missä olin ja mihin ihana taas sukeltaa.. ;)

MrDarkSide

• Vieras
« Vastaus #61 : 13.08.2017, 09:52 »
Jos hormonitoiminta on vilkasta ja testosteronitaso on korkealla, voi edelleen orgasmien määrä päivässä olla hyvinkin 5-8 välillä. Tyytyväinen siitä, kun ei tässä enää mikään kakskakkonen poju olla  ;). Jos taasen arjen ajatukset täyttävät muu kuin seksi ja orgasmit, on määrä 0-1.

Käytännössä huomannut aurinkoisen sään ja stressittömyyden vaikuttavan suotuisasti libidoon. Toivokaamme siis aurinkoista säätä ja välttäkäämme stressiä  :).

Intohimoinen ja intensiivinen...nämä sanat joskus saanut kuulla  8).

iines

• Vieras
« Vastaus #62 : 13.08.2017, 13:23 »
Vielä muutama kuukaus sit olisin lukenu tätä ketjuu suuren raivon ja kateuden vallassa, ku lääkitys teki tulemisesta melkein mahdotonta :D MUTTA

mä oon siitä jotenki ihmeellinen, et runkatessa en saa usein yhtään orgasmia, tai sit yhden, ja se riittää. Muitten kanssa sit nykyään helposti useempiki. Jos meno on vähä rauhallisempaa, tai vaikkei oliskaan mut saan laueta millon haluun, ni ei niitä tuu silleen laskettua, joku 2-3 orgasmia on mulle (hyvän) seksin aikana se yleisin varmaan, mut pitkän duunailun aikana joku melkein 10 saattaa olla iha mahollista, ja tuntuu viel hyvältä. Mut rajun orgasmeilla "leikkimisen," vuorotellen kieltämisen ja käskemisen ja pakottamisen aikana jo muutama alkaa tuntuu aika rankalta.

Henriettachinaski

• Vieras
« Vastaus #63 : 13.08.2017, 21:55 »
Läheinen ja rakas aihe. Mähän siis laukeilen tyyliin vahingossa ja pyörän satulassakin, mutta tuskastun myös liioista orkuista hyvin nopeasti. Tällöin mua saa helposti satutettua tekemällä esimerkiksi yli 6 orgasmia. Oleellista tosin on niiden laatu: ns."vaginaorkut" eivät satuta niin herkästi kuin liiat klittaorkut. Ja niitäkin on kevyitä ja syviä. Ja jos pitää taukoa välissä, saattaa sietokyky kasvaa: päiväsaldo tätä mukaa.
Ennätys on 12/vrk. Enempää en halua, koska olen taikauskoinen!

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #64 : 14.08.2017, 23:59 »
Onpa tänne tullut ihania kommentteja sillä välin kun oon ollut kiireissä  :love:

Ihana löytää samantapaista kokeneita ihmisiä, pitkiä orgasmeja, niskan hyväilystä laukeavia jne, ois kyllä kiva jutella näistä livenäkin (tai ah, joskus päästä antamaan jollekulle vaikka niskaorkku).
Henrietta, mitä tarkoitat ettet halua enempää, koska oot taikauskoinen? Täh, vitsikö :D? Muuten, voisko klittaorkuista turtua/alkaa tuntua ikävälle jos stimulointi on liian vahvaa? Mulla menee klitta kipeeks jos saan liian vahvalla stimuloinnilla klittaorkun/orkkuja, mut jos stimulointi alkaa äärihellästä ja voimistuu sen mukaan kun kipukynnys kasvaa orkkujen myötä, ei tuu rajaa vastaan (tai ainakaan en oo sitä löytänyt). Kroppa kerkeää tottua silloin yhä voimakkaampiin orkkuihin ja tuntemuksiin ja kipu ja nautinto sekoittuu iloiseksi sopaksi. Jännä myös kun joku sanoi et liioista orkuista menee vagina tunnottomaksi, itellä taas orkku orkulta ennemminkin paikat herkistyy, kunnes lopulta, jos tarpeeks kauan jatkaa, on jo paikat kipeet mut edelleen nautintoon kykenevät. Ja lihaskipu on ihan hyvästä, kertoo siitä että lihas on saanut haastetta ja vahvistuu sitten levossa ;) Nykyään lihakset palautuukin hyvin nopeasti, yleensä päivässä, kai vagina "tietää" että uus "rääkki" voi tulla millon vain. Tosin, ei toki aina ole rääkkiä, vaan välillä saan enemmän, välillä vähemmän, joskus on kiva vetää "överit" niin et koko kroppa kramppaa ja on jumissa, hengitys vinkuu ja sydän hakkaa niin lujaa et alkaa kurkkua kuristaa ja oksettaa. Mut tällasia ei toki joka kerta, ja ylipäätään kynnys tuohon pääsemiseksi on yhä korkeampi kropan tottuessa suurempiin orgasmimääriin :) Voi siis nauttia yhä enemmän "hajoamatta", kunto kasvaa aivan kuten muissakin urheilulajeissa.

Mulla myös vaginaorkut on yleensä vahvimpia ja klittaorkut miedompia, mut sekin on enemmän orkkukohtaista, ihan stimuloinnin tavasta riippumatta tulee välillä vahvoja, välillä miedompia.
Tänään oli ihana orkkuilla piiitkä orkku julkisella paikalla puistonpenkillä :D En tiedä, kuinka moni tajusi mitä on meneillään, mut koko kehon tärinä lienee oli havaittavissa. Nyt vaan kun on selkä muutenkin vähän jumissa, välillä kun selkälihakset nytkähteli, teki aika kipeää, samoin kun pakaralihakset kouristeli kovaa penkkiä vasten. Mut lähinnä puuhan jälkeen huomas jumitukset, ei siinä nauttiessa kiinnitä niin huomiota muuta kuin itse nautintoon :) Olis kyllä ihana joskus testata leikkimielisesti a) montako orkkua pystyn saamaan putkeen (monta miellyttäjää), ja orgasmien laskija, koska ite en kykene laskemaan tai sit jos lasken, orgasmit on lyhyempiä ja miedompia kun osa aivokapasiteetista on varattuna :D b) miten pitkän täysin yhtäjaksoisen orkun voisin saada (taas miellytysvuoro vaihtumaan et jaksaa..), c) miten monta tuntia jaksaisin orkkuilla siten että orgasmeja tulee lähes koko ajan. Parhaimmillaan seksi on aallonharjalla surffailua koko ajan  :love: En tiedä miten enää tottuisin "normiseksiin" kun mut on hemmoteltu pilalle xD

Ja joo, se ois kans kiva testata sopivan naisen tai miehen kanssa, et saisin miellyttää NIIN kauan kuin mua huvittaa, jos toinen siis suostuisi tai nauttisi siitä. Ois kiva tietää, missä menee miellytysrajani. Toistaiseks toinen on kyllääntynyt vastaanottamaan ennemmin, kuin mä oon kyllästynyt antamaan. Toki joskus esim. niskat puutuu niin pahasti, et pakko vaihtaa asentoa. Mut jos saisin tavata kaltaiseni, veikkaan että pari vuorokautta menisi helposti sängynpohjalla puolin ja toisin orkkuillen. Se oliskin ihana joskus elämässä kokea.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #65 : 15.08.2017, 09:15 »
*Vetää kukkahatun päähänsä*

Valtava orkkujen määrä pystyy rikkoa klitan. Toki se tekniikka vaikuttaa, mutta....
Tässä taannoin oli jonkin sortin orkutuspäivä ilmeisesti vastapuolella mielessään, koska stimulointi ei vain loppunut. Stimulaation voimakkuus ja tarve sille tosiaan kasvavat koko ajan mitä pidemmälle mennään. Sitten yhtäkkiä wandin kanssa naps, tunto hävisi klitasta. Sen tunsi että siihen koskee, jotenkuten, mutta sitä mikä kihelmöivää nautinnollisuutta ei tuntenut ollenkaan.
Seuraavilla kerroilla orkun pystyi saamaan, mutta vaati se ihan jäätävän määrän työtä, koska tunto ei ollut normaali.
Noin kolme vai neljä viikkoa sen paranemiseen taisi mennä.

*Ottaa kukkahatun pois ja sulloo kassin pohjalle.*

kulkija

• Vieras
« Vastaus #66 : 15.08.2017, 09:29 »
Ei rajoja, eikä tavoiteita koskaan. Siinä vaiheessa kun seksielämä alkaa olla pakonomaista orgasmikeskeistä orgasminjahtaamista. Koko homma muuttuu helposti suorittamiseksi ja se taas ei enää ole yhtään kivaa. Itselleni ei ole väliä tulenko vai en. Homma tapahtuu korvienvälissä tunnetasolla kuitenkin ja se on paljon tärkeämpää ainakin itselleni ja uskon näin olevan myös valtaosalle naisia.

Ninni

• Vieras
« Vastaus #67 : 15.08.2017, 09:34 »
Kaikkia vuoria ei ole tehty vslloitettaviksi.  Mutta onhan sinne huipulle silloin tällöin kiva päästä. ::)

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #68 : 15.08.2017, 09:46 »
Isrika, hui, voi kai noinkin käydä, siksi juuri omat rajansa tuntien ja ite en laita koskaan esim. wandia suoraan klitalle, vaan käytän sitä häpykummulla (värinä tuntuu oikein hyvin silti klitallakin, kun on sen verran vahva), tai vähintäänkin liukkaria paljon ja hupun läpi stimulointi.

Mulla ei oo kyllä herkkyyttä hävinnyt klitasta, ainakaan huonolla tavalla. Se kestää kyllä tottuessaan vahvaakin stimulointia, mut silti myös äärihellä nuoleminen ja pelkkä hento puhallus klitalle tuntuu ihanalta ja saa laukeamaan. Siis oikeassa mielentilassa, sen sijaan jos on estoja ja epäkiihottunut olo, on ihan sama vaikka laittais wandin siihen, siinä mielentilassa en laukea, vaan tuntuu vain ikävälle. Vapautuneessa ja kiihottuneessa mielentilassa ei tavallaan ole väliä, onko stimulaatio vahvaa vai kevyttä, kaikki tuntuu ihanalle, ihan jopa pelkkä toisen läsnäolo ja syvään hengittäminen.
Hyvä varoitus siis toki, mut ei se orkkujen määrä itsessään hallaa tee, vaan se miten ne orkut saa, ja että osaa tuntea omat rajansa ja vastapuoli myös käyttää järkeä stimuloinnissa :) Wandaa en toki käytä joka päivä, vaan harvakseltaan. Varmasti voi vaikuttaa tuntoherkkyyteen, jos joka päivä surruuttaa kovaa ja suoraan klitalle.

Blondie77

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
« Vastaus #69 : 15.08.2017, 10:04 »
Pakko-orkutukset.. yksi lempi leikkejäni ja ilmeisesti HerraE:nkin :P..
Omat orkkuni on ollut harvassa jos puhutaan pelkästä yhdynnästä ilman mitään klitorisärsykettä.. varmaan voisin koko 24 vuoden ajalta mitä olen seksiä harrastanut laittaa orkkujen määrän ihan yhteen käteen  ;D..
Todella harvoin pystyn myöskään laukeamaan pelkästä nuolemisesta.. yleensä vaatii, että siinäkin penetroi samaan aikaan sormella/välineellä.
.. Mutta annas olla kun otetaan wandi.. eka orkku tulee helposti alle kahteen minuuttiin. Seuraavaa saa työstää about 10 min ja sen jälkeen orkut alkaa tuleman liukuhihnalta muutaman minuutin välein kunnes ollaan siinä pisteessä etten laskeudu ollenkaan alas orkusta vaan keho laukeaa jatkuvalla syötöllä 30sekunnin-minuutin välein.. Jos orkkujen väliin antaa hetken tasaantumista niin kestää pidempään ennen kuin pääsee tuohon jatkuvaan fllowhun, mutta HerraE ei yleensä anna taukoa/helpotusta orkkujen välillä, vaan lisää pökköä pesään isolla dildolla, joka vaikuttaa orkkujen laatuun/nopeuteen räjähdysmäisesti. Mitä tulee rajaani orkkujen suhteen niin olen pyytänyt, että aamuleikeissä jätetään vaan 2-3 koska muuten olen fyysisesti poikki koko päivän johtuen, että orkut on niin intensiivisiä (20 min. leikkihetki) - runkaten wandilla voisin helposti runkata vaikka 10 kertaa päivässä ilman että se vaikuttaa olotilaan. Sessioissa pystyn laskemaan orkkuni about 6-8:aan ja sen jälkeen vaan mennään  ;D.. Ehkä tää on se toinen fetissini sen syväkurkkuilun lisäksi - ja tässäkin haluan viedä sen oman kehon ja mielen kestämisen välillä mahdollisimman pitkälle ;).. HerraE tunnistaa kyllä nämä äärirajat missä välttämättä oma mieli ja keho tekee tepposiaan, mielen halutessa lisää, mutta kehon vetäessä sillä hetkellä "viimeisiään" oman tajunnantason keskittyessä vaan flowhun.. se on juuri se kivun ja nautinnon raja äärimmilleen vietynä - orgasmiöveri tila. Fyysisesti on raskasta olla tuntikin jatkuvassa orgasmissa, joten yleensä jaksankin käydä session jälkeen vaan suihkussa ja kääriytyä peittoon ja mennä unten maille.. ja tietenkin kiittää leikkihetkestä  :-*.

Mitä tulee tuohon Isrikan mainitsemaan tunnon menettämiseen niin varmaan yksilökohtaistakin miten klitta on rakennettuna kropassa, miten wandia käyttää, liukkari ja muut stimiulaatiot jne.. itsellä ainakin niin "pinnassa" ettei wandia tarvitse pahemmin painaa eikä missään nimessä "täysillä" täräyttää. En olen näin 2,5 vuoden aikana kokenut tunnottomuutta kertaakaan.. ehkä jopa wandi on lisännyt klittaherkkyyttä, jota olen pitänyt positiivisena johtuen että aiemmin laukeaminen on ollut vaikeampaa.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #70 : 15.08.2017, 12:12 »
Isrika, hui, voi kai noinkin käydä, siksi juuri omat rajansa tuntien ja ite en laita koskaan esim. wandia suoraan klitalle, vaan käytän sitä häpykummulla (värinä tuntuu oikein hyvin silti klitallakin, kun on sen verran vahva), tai vähintäänkin liukkaria paljon ja hupun läpi stimulointi.

Mulla ei oo kyllä herkkyyttä hävinnyt klitasta, ainakaan huonolla tavalla. Se kestää kyllä tottuessaan vahvaakin stimulointia, mut silti myös äärihellä nuoleminen ja pelkkä hento puhallus klitalle tuntuu ihanalta ja saa laukeamaan. Siis oikeassa mielentilassa, sen sijaan jos on estoja ja epäkiihottunut olo, on ihan sama vaikka laittais wandin siihen, siinä mielentilassa en laukea, vaan tuntuu vain ikävälle. Vapautuneessa ja kiihottuneessa mielentilassa ei tavallaan ole väliä, onko stimulaatio vahvaa vai kevyttä, kaikki tuntuu ihanalle, ihan jopa pelkkä toisen läsnäolo ja syvään hengittäminen.
Hyvä varoitus siis toki, mut ei se orkkujen määrä itsessään hallaa tee, vaan se miten ne orkut saa, ja että osaa tuntea omat rajansa ja vastapuoli myös käyttää järkeä stimuloinnissa :) Wandaa en toki käytä joka päivä, vaan harvakseltaan. Varmasti voi vaikuttaa tuntoherkkyyteen, jos joka päivä surruuttaa kovaa ja suoraan klitalle.

Kyllä mä omat rajani tunnen, samoin vastapuoli. Tässä on kuitenkin sen verran intensiivisesti kohta 3v touhuttu, että alkaa toinen tuntea toisen kropan paremmin kuin itse.

Doxya en kestä suoraan klitalla, vaan se pitää olla sivussa. Lelo sitten taas ei tunnu jos ei ole suoraan klitalla (ja mulle tää tarkottaa, että siinä on se huppu välissä).  Ja aivan kuten Blondie sanoi, klitan rakenne on yksilökohtainen. Se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle ollenkaan.

En sinällään kaipaa ohjeita tai neuvoja, vaan tämä oli huomio, että näinkin voi käydä. Tätä orkutusta on harrastettu ennenkin, jopa intensiivisemmin, tuolla kertaa vaan sattui käymään näin.
Ja jos jollekin sattuu näin käydä, niin ei siitä tarvitse hätääntyä. Kyllä se klitta siitä normalisoituu ajan kanssa.

Misery

• Asiakas
  • **
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
« Vastaus #71 : 15.08.2017, 13:24 »
Itse en ennen onnistunut laukeamaan kuin itseni kanssa, silloinkin tuli sellaisia aika pinnallisia ja pikaisia, unnutus-orkkuja itselleen sorkittua. Orgasmit eivät ole olleet minulle kovinkaan tärkeitä...kunnes....

Lähimmän puolen vuoden aikaan olen onnistunut avaamaan aivojeni luottamuslukkoja sen verran, että olen nyt pariin kertaan kokenut ihan järisyttäviä kokovartalo-orkkuja leikkikaverini kanssa muutamaan otteeseen, ja olen jo ihan koukussa niihin! Toki tämän henkilön kanssa laukeillut D/s-leikeissä ja kivun kanssa muutenkin, mutta tuollaista syväorkkua, jonka jälkeen on suunnilleen hautaan valmis, ei ole koskaan ennen tullut. Tämän syväorkun jälkeen seuraavat mahdolliset ovat jopa kivuliaita, tuntuu siltä, että koko emättimen sisäpinta on täynnä jotain tuntolonkeroita, jotka hipaisustakin aiheuttavat järistyksiä. Sitä on niiiiin poikki henkisesti ja fyysisesti pitkän, orkkurikkaan session jälkeen.

Pään sisällöstä tämäkin on näemmä kiinni.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #72 : 15.08.2017, 16:43 »
Joo todellakin aivot on suurin seksuaalielin ja vapautuminen ym. voi vaikuttaa tosi paljonkin nautintoon :)

Mä tarviin aina lepoa kunnon orgasmi(e)n jälkeen, joten aamuorkkuja harvoin harrastankaan, paras illalla ennen nukkumaanmenoa niin voi vaan simahtaa. Mut jos tarvii vielä nousta sängystä, makaan silti 15min-1h sängyssä keräten itseäni. Joskus tehnyt sen virheen, et noussut liian pian ja meinannut pyörtyä (siis ei johtuen matalasta verenpaineesta, koska nousen aina hitaasti). Joten lepään mieluummin kunnolla ja odotan et huimaus ja veltto olo tasaantuu (musta se on ihanan veltto olo, et ei sillä). Tosin riippuu myös orgasmeista, kevyiden jälkeen lepo ei ole välttämätöntä mut silti mukava leijailla fiiliksissä hetki.

Misery, ootko kokeillut vahvojen orkkujen jälkeen et ihan vain pitää esim. yhtä sormea vaginassa liikuttamatta lainkaan? Ja sitten pikkuhiljaa ihan millin verran liikuttelee sormea, orkku saattaa helposti pitkittyä/vahvistua/jatkua/alkaa uudelleen :) Must on just ihana kun pääsee huippuherkkään olotilaan, aivan pienikin ärsyke riittää siihen et orkku jatkuu tai alkaa uudelleen. Esim. syvähengitys, suutelu, hipaisu jne.

Ihania kirjoituksia ja kuvailuja teillä, alkoi tehdä mieli  :-*

Misery

• Asiakas
  • **
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
« Vastaus #73 : 15.08.2017, 19:26 »
Kukkanen: yleensä syväorkkuni jälkeen minun käyttämiseni ijatkuu keskeytyksettä, joten se huippu saattaa kestää hyvin pitkään ja kivuliaastikin. Ihan taju kankaalla, jalat spagettina ja omissa maailmoissaan. Leikkikaverini naureskeli tuossa eräänä päivänä, kun lähdin sellaisen syväorgasminainnin jälkeen juomaan vettä...ja hoipertelin kuin humalainen pitkin seiniä. On se jumankauta niin järjettömän voimakas kokemus joka tavalla!

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #74 : 15.08.2017, 20:31 »
Oon ehkä jauhanut tähän ketjuun ennenkin, mutta nyt pitää taas ryhtyä seuraamaan. On näet toisella kova into ostaa wandi ja köyttää se kiinni. Sarjaorkkuihin kykenen kyllä, saa nähdä miten moneen viimeaikaisen orkkukurin myötä.

On vaan täysin eri homma kuin edging, jota viime aikoina on mun ilokseni ja kauhukseni harjoitettu. Pystyyköhän aivot enää sarjaorkuttamaan kun on vihdoin kyennyt pidättelemään...

Ja ne edgingin jälkeiset orgasmit... Voi hyvä luoja sentään. :D