Kirjoittaja Aihe: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?  (Luettu 19617 kertaa)

Naisen oma

• Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #45 : 11.08.2017, 10:27 »
Oon kai outolintu tässä asiassa kun kiihotun siitä, että saan antaa tuota naiselle. Orgasmeja siis. Voin puhua, että rakastan nuolla pillua non-stoppina tuntejakin. Mielelläni löytäisin naisen joka antaisi nuolettaa niin pitkään kuin mahdollista. En kyllästy antamaan orgasmeja ja tuollainen sarja orgasmoija alkaa kuulostaa unelmalta.. Myös vaativien tapausten kanssa ihana löytää se miten se laukeaminen tapahtuu.
Nuilla kukkasen mainitsimilla jutuilla saa kyllä sen toisen aika kuumaksi. Erogeeniset alueet hyvä käydä läpi. Eroottinen hieronta, ja muu sellainen millä saadaan toinen hyvin rennoksi mahdollistaa tuon vulvan tulvimisen..
Kieli on lihas ja treenautuu kaikkein parhaiten päivittäisellä "treenillä" sen oman kanssa. Joka päivä se makumaailma vaihtuu riippuen monista tekijöistä. Muun muassa kuukautiskierrosta. Milloinkahan tää horo pääsee "treenailee" taas..  ::)
Kysymykseen vastaus eli sitten kun toinen sanoo, että nyt on hyvä.. ja itse näen sen orgasmin jälkeisen hehkun poskissa niin njami.. siitä tietää, että asiat on mennyt oikeaan suuntaan..  ;)

Amynsomnia

« Vastaus #46 : 11.08.2017, 13:07 »
Kunpa löytäisinkin sen rajani. Vielä ei ole tullut vastaan. Mielenkiinnolla hetkeä mahdollista odotellessa. Tähän mennessä muut ovat väsyneet ennemmin kuin minä ja orgasmini. :))

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
« Vastaus #47 : 11.08.2017, 13:32 »
Minä laukean niin harvoin, ettei rajaa ole tullut vielä vastaan. Enkä ole koskaan lauennut suuseksin aikana, vaikka yritystä on ollut.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #48 : 11.08.2017, 22:31 »
Nuorempana 8-0 voitin erään tyttelin kun ei kauheesti kiinnostanut kuin oma nautinto  :)
Vanhempana tullut koettua 1-50 tappio   :)

Todella harvoin kestän nykyisin kahta enempää mutta yhen otan aina kun se kuuluu palkinnoksi  :P
Joskus voittaa ja joskus hävii jos kisaileen lähtee  ;)
Niin ja mielensä pahoittajille tiedoksi että oikeesti kisailu on ollut vaan sellaista leikkimielistä katotaan kuka tulee ekana juttua eikä sen vakavampaa :)

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #49 : 11.08.2017, 22:58 »
Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla  >:( Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle ;)

Nyt on pakko kommentoida tätä. Ensinnäkään en sanoisi että kyseessä on orgasmiongelma jos nainen saa alle kymmenen orgasmia vaan varsin normaali nainen. Ei-multiorgastinen EI kuitenkaan tarkoita samaa kuin estoinen. Naisen fysiologia vaihtelee paljon ja toiset saavat orgasmeja sarjana ja kymmenittäin, toiset vain kerran. Lantionpohjalihasten treenaaminen, terapia tai taidokas partneri eivät tätä välttämättä muuta mihinkään. Toiset naiset vain ovat sillä tavalla rakennettuja ettei kymmeniä orgasmeja ole mahdollista saada. Jos siinä kohtaa partneri syyttää estoista tai löysistä lihaksista, se ei varsinaisesti paranna seksihaluja.

Word! Orgasmiongelmasta puhuisin jos ei saa koskaan eikä mitenkään.
Kun saa yhdenkin hyvän niin itse en koe jääväni mitenkään vajaaksi mistään. Pari-kolme saattaa tulla putkeen, mutta siihen jää. Eikä asia ole mulle ongelma. Oon tyydyttynyt fyysisesti. Henkisellä tasolla saattaakin tapahtua paljon enemmän ja sitä ei voi matemaattisesti laskea.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #50 : 12.08.2017, 02:45 »
En ole väittänytkään, että jos saa orgasmin ylipäätään, olisi orgasmiongelmainen. Totesin vain, että on osunut kohdalleni hieman estyneempiä naisia kuin ehkä keskimäärin. Esim. yks nainen jonka kanssa olen ollut, on sanonut että vuosikymmeniä feikkasi orgasminsa, sai ekan orkkunsa vasta keski-ikäisenä ja hänen on hyvin vaikea laueta yhtään millään tavalla. Omin avuin laukeaa, mutta siinäkin hyvin vaivalloisesti ja on itse valittanut, miten huonoja hänen orgasminsa ovat. Muiden kanssa ei ole lauennut, paitsi kerran mun kanssa vibralla kun miellytin pitkään ja voimakkaasti. Hän itse on harmitellut paljon sitä, ettei osaa vapautua ja on niin vaikea saada ja sit kun saa, jää tosi miedoksi. Joten eiköhän voi sanoa orgasmiongelmaksi, jos henkilö itse sen ongelmaksi kokee :) Toki vois nauttia silti paljon, vaikkei laukeaisikaan. Mut esim. kyseinen nainen metsästää ja haluaa niin pakonomaisesti orgasmia, että ei näytä osaavan nauttia muutenkaan sitten paljoa. Oon sanonutkin, et niin kauan kuin sitä pakonomaisesti tavoittelee, on vaikea saada, kun ois hyvä sen sijaan vaan rentoutua ja keskittyä tuntemuksiin itsessään :) mut helpommin sanottu kuin tehty, etenkin kun esim. kyseinen henkilö on vuosikaudet ollut huonossa suhteessa eikä ole oikein kokenut paljoa hyvää seksiä.

Olisi vaan ihana löytää joskus korkealibidoinen ja paljon nauttiva nainen, joka myös tykkäis pitkistä sessioista ja monipuolisesta seksistä  :love: Kaikesta saa haaveilla. En väitä, etteivätkö muunkinlaiset naiset ois ihania ;) Ja ei kenenkään orgasmikyky itsessään ihmistä mielenkiintoiseksi tee. Ihan sama, vaikka toinen saisi 100 orgasmia (no, ois se kyllä kiva kerran kokea antavana osapuolena ;)), jos ihmisenä ei kiinnosta, kyllästyy aika nopeasti. Ja jos taas kemiat toimii hyvin, on ihana olla toisen lähellä vaikkei sais orgasmia lainkaan. Tietysti ihana olisi löytää nainen, jonka kanssa niin tunnepuoli- kuin seksuaalinen puoli ja keskusteluyhteyskin toimisi, ns. koko paketti.

fen84

• Vieras
« Vastaus #51 : 12.08.2017, 12:02 »
Mä en kuulu niihin mitkä saa montaa kertaa. Kolme-neljä menee, mut sit on kyl todennäköisesti pidetty jo ruokataukoakin.  ;D Mä oon ihan tyytyväinen kertaan tai (no mieluiten) kahteen ja alan helposti kokea sen jollain lailla rasittavana jos se ei riitä sille toiselle (siis niin et mä saan sen verran, toinen on ihan eri juttu), kun ei se aina suju ihan ittellään ja sit jos tulee "suorituspaineita" niin sit ei ainakaan. Ja jos tä toistetaan tosi monta kertaa niin sit on pakko selittää et tuli jumi, ei voi saada paitsi tavallaan pakottamalla ittensä siihen, ja siinä nyt ei oo mitään pointtia. Onneks asiasta puhuminen on tähän mennessä auttanu.

Ja OT tosta estoisuudesta: mä osaan vetää ihan totaalisen jumiin enkä uskalla tehdä suunnilleen yhtään mitään oma-aloitteisesti. Tai sit ei oo etäisintäkään tietoa estoista. Korreloi kahden asian kanssa, vähän vaihtelevina komboina. Ensinnäkin sen kanssa et koenko mä olevani haluttu vai en ja toiseks sen kanssa et jollain oikeesti on ne ohjat kädessään. Näköjään ihan sama sit kummalla (tästä estoisuusnäkökulmasta), kunhan ne on jollain. Tasa-arvo sängyssä ei oo mun juttu.  8) Jos ne on mulla niin mä saan tehdä mitä haluun ja se toinen on (oletettavasti) vaan tyytyväinen siihen et se otetaan, jos ne on toisella niin mulla ei oo vastuuta siitä et tehdään juttuja mitkä on kivoja sille toiselle, se huolehtinee siitä ihan ite.

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #52 : 12.08.2017, 12:29 »
Kiva ketju. Alkaa panettaa.  O:-)

Se on kyllä jännää ja hienoa, kun ihmiset ovat niin kovin erilaisia ominaisuuksiltaan. Itse en ole multiorgastinen - todellakaan missään lähelläkään, mutta saan välillä aika voimakkaita muutaman minuutin orkkuja. Mun mielestä paras hetki on juuri ennen orkkua. Joskus onnistun olemaan siellä aallon harjalla hyvin pitkään tai sitten ihan siinä hollilla. Se on parasta. Ja vielä jos siihen saa ympättyä kumppanin silmistä loistavan kiiman ja melkein maitohapoilla olevat lihakset niin A vot! Ei voisi onnellisempi olla.   :love:

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #53 : 12.08.2017, 12:35 »
Ai niin, meinasi tässä himoissa se itse asia unohtua.  ;D

Mulle kumppani, huvitukset ja leikkiminen on tärkeämpää kuin orkku. Menee kyllä paikat tunnottomiksi, jos pitää orkkumaratonille alkaa. Mielummin leikin vaikka useamman tunnin ihan muutamalla orkulla.

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #54 : 12.08.2017, 15:11 »
Oon kai outolintu tässä asiassa kun kiihotun siitä, että saan antaa tuota naiselle. Orgasmeja siis. Voin puhua, että rakastan nuolla pillua non-stoppina tuntejakin. Mielelläni löytäisin naisen joka antaisi nuolettaa niin pitkään kuin mahdollista. En kyllästy antamaan orgasmeja ja tuollainen sarja orgasmoija alkaa kuulostaa unelmalta.. Myös vaativien tapausten kanssa ihana löytää se miten se laukeaminen tapahtuu.
Nuilla kukkasen mainitsimilla jutuilla saa kyllä sen toisen aika kuumaksi. Erogeeniset alueet hyvä käydä läpi. Eroottinen hieronta, ja muu sellainen millä saadaan toinen hyvin rennoksi mahdollistaa tuon vulvan tulvimisen..
Kieli on lihas ja treenautuu kaikkein parhaiten päivittäisellä "treenillä" sen oman kanssa. Joka päivä se makumaailma vaihtuu riippuen monista tekijöistä. Muun muassa kuukautiskierrosta. Milloinkahan tää horo pääsee "treenailee" taas..  ::)
Kysymykseen vastaus eli sitten kun toinen sanoo, että nyt on hyvä.. ja itse näen sen orgasmin jälkeisen hehkun poskissa niin njami.. siitä tietää, että asiat on mennyt oikeaan suuntaan..  ;)

Et todellakaan oole outolintu.
Kyllä meitä on kyllä useita.
Ei tule mieleen yhtään miestä, vaikka varmasti on, joka ei nauttisi naisen orgasmista/orgasmeista.

Nuorempana 8-0 voitin erään tyttelin kun ei kauheesti kiinnostanut kuin oma nautinto  :)
Vanhempana tullut koettua 1-50 tappio   :)

Todella harvoin kestän nykyisin kahta enempää mutta yhen otan aina kun se kuuluu palkinnoksi  :P
Joskus voittaa ja joskus hävii jos kisaileen lähtee  ;)
Niin ja mielensä pahoittajille tiedoksi että oikeesti kisailu on ollut vaan sellaista leikkimielistä katotaan kuka tulee ekana juttua eikä sen vakavampaa :)
Puhutko nyt omista orgasmeista vai siemensyöksy laukeamisista.
Kun tuntuu että monelta menee nuo kaksi sekaisin...varsinkin jos ei ole kokenut orgasmia vaan ainoastaan lauennu ja kuvittelee sitä orkuksi ☺

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #55 : 12.08.2017, 15:39 »
Patiksella on pointti jota mä en ois muutama aika sitten vielä tajunnu.

Hellän tunnemaailman avauduttua, näin nuorella nelikymppisellä, ekaa kertaa tässä elämässä täytyy joo sanoa että sperman
lennättäminen on ihan eri asia ku orgasmi.

Tolta pohjalta vastaus lienee sit että 4-5 o se aika maksimi ennenku kaali o liian kuutamolla ja sitten taas fysiologisella puolella
siementä heittäessä se raja o nollasta ylöspäin. "Tunneorkku" sitten kyllä vaikuttaa myös fyisologisesti, ainakin mulla, niin että stondiski
nytkähtää alaspäin, mutta uudessa taistossa ollaan kyllä melkeen samantien taas. Fysiologisella puolella sitten taas linkoamisen jälkeen latausaika
on kyllä tunneissa.  :o

Jännin juttuhan, mulle, tässä on se että ennen mun aivan sairaan paha ejakulaatioongelma on lieventyny, huomattavasti, mielentilan muuttuessa.  :o

(Ja sille yhdelle tämän lukijalle, ei, tää ei oo haaste.  ;D)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #56 : 12.08.2017, 18:55 »
Trueorgasm  :)

dskk

• Vieras
« Vastaus #57 : 12.08.2017, 19:22 »
Mun pikkuselle 10-20 on ok. Joo, laskee joka ikisen. Kokeiltiin tuossa noin vuosi sitten, 112/3 tuntia oli maksimi mitä Daddy jaksoi ;-) . Ja olihan se pikkunenkin pari päivää aika poikki...

CRPulse

• Vieras
« Vastaus #58 : 12.08.2017, 22:13 »
Ikinä en "aikuisiällä" oo todistanu että naisen orkku olis tiukemmassa ku omat :! (Eli n. vuoden 1990 jälkeen)
.. Horon orkuista en tiedä, kun tiukoissa orkutussessioissa daami vajoaa "orkkunirvanaspaceen", jossa orkkujen välejä ei enää pysty laskemaan.. ;!
Nykyään on mahdollista että itse lauken jopa sen 6-8krt/viikko riippumatta seksin määrästä.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #59 : 12.08.2017, 23:42 »
Pelkällä fyysisellä stimulaatiolla maksimi on 3-4, sen jälkeen ei enää irtoa. Ei edes Doxylla. En sinänsä oikein saa mitään irti ns.tavallisista orkuista. Kiva tapa rentoutua ne ovat, and that's about it.

Kipuorgasmeissa rajaa ei ole tullut vastaan vielä. Oikeassa mielentilassa vajoan "subspaceen", joka kyllä muistuttaa yhtä isoa orgasmia.

Kerran olen lauennut pelkällä puheella. Rintojen ja niskan hyväilyllä olen lauennut pari kertaa.

Olen myös kokenut sen, etten ole pystynyt laukeamaan.ilman silloisen D:ni lupaa.