Baarin kannatusmaksut
En aja LC:n asiaa vaan koko käyttäjäkunnan asiaa.
Suosittelen silleen ihan nätisti kaikkia asettelemaan sanansa kohteliaasti tästä eteenpäin, eikä kannata nyt aloittaa mitään Leccaren parjauskampanjaakaan. Asialinjalla, asialinjalla
Siis onko kyse kuvan palauttamisesta profiilikuviin vai galleriaan? Voin laittaa sen profiilikuviin mistä se ei tule etusivulle ulkopuolisten silmille.
Noniin... Kuva on nyt palautettu galleriaan ylläpidon ehdottaman kuvatekstin kera ja kuvassa on selvennys että kyse on minun henkilökohtaisesta fetissistä. Toivottavasti se vaikuttaa nyt vähemmän rasistiselta. Kuvassa ei mainita juutalaisia. Minä käsitän että kaikkien fetissejä ei voi ymmärtää, mutta niitä voi sietää. Monet eivät ymmärrä fetissiäni, mutta en ole kokenut että minua olisi erityisesti vainottu tällä foorumilla. Kuvan poistokin taisi johtua siitä, että kaikki eivät ymmärrä mikä ero on ideologian kannattamisen ja fetissin välillä. Fet Lifen "Natsiroolileikkiryhmässä" on 918 jäsentä ja en ole ainakaan siellä huomannut kenenkään levittävän jotain ideologiaa (jäsenenä myös mustia ja juutalaisia). Jos minulla olisi tarkoitus levittää jotain poliittisia näkemyksiä, se olisi varmaan helpompaa jollain toisella foorumilla.
Täysin eri mieltä kuin HasseW, Baarille olisi suureksi eduksi tiettyjen ihmisten siirtyminen kiukuttelemaan muualle. Ei määrä, vaan laatu Linjan tiukentaminen on ihan paikallaan...
Komppaan ylläpitoa siinä että jos ei valittu linja miellytä, niin aina voi poistua.Kyyberi Chat-mode"Jatkossa tahallisiin loukkauksiin ja ärsyttämiseen puututaan ylläpidon puolelta tiukalla kädellä. Asiattomat viestit tai niiden osat poistetaan ja viestin lähettäjälle annetaan varoitus. Viestin asiallisuuden tulkinnan tekee ylläpidon edustaja parhaan käsityksensä mukaan. Useamman varoituksen jälkeen käyttäjän viestit päätyvät automaattisesti ennakkomoderointiin. Mikäli häiriköinti jatkuu, myös porttikielto on täysin mahdollinen seuraamus. Käytäntö koskee kaikkia sivuston osia."- YlläpitoNuo viestit kyllä panevat miettimään.Mitä tästä seuraa.Osan henkilöitä määritteleminen ei toivotuiksi.Linjan tiukentaminen Virallisesta linjasta poikkeavien mielipiteiden osalta?Mutta selvää on että tässä taistelussa ei ole voittajaa, mutta häviäjä on bdsmbaari.