Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: tiikki - 28.09.2017, 20:41Lainaus käyttäjältä: Snithan - 28.09.2017, 12:23Olisi kiva saada joku päätös siitä, mikä päivä jatkossa vakiintuu miittipäiväksi, jos tiistai ei enää käy. Tällä hetkellä itselläni tuntuu olevan aika paljon menoja ja pyrin sopimaan ja aikatauluttamaan kaiken mielellään pari viikkoa etukäteen. Jos tiedän mittipäivät hyvissä ajoin, voin ottaa ne huomioon niin, että minä tai mieheni pääsee paikalle. Mutta jos miitistä tulevaisuudessakin ilmoitetaan vain muutaman päivän varoajalla, käy helposti niin, että silloin on jo muuta menoa, eikä meiltä pääse kumpikaan paikalle.Julistetaan diktatuurisesti tässä nytte loppuvuoden arki-iltamiittit keskiviikkoihin Näiden lisäksi joka kuun viimeinen lauantai on viikonloppumiitti.Ei kannata Caro tulla tiistaina vaan päivää myöhemmin
Lainaus käyttäjältä: Snithan - 28.09.2017, 12:23Olisi kiva saada joku päätös siitä, mikä päivä jatkossa vakiintuu miittipäiväksi, jos tiistai ei enää käy. Tällä hetkellä itselläni tuntuu olevan aika paljon menoja ja pyrin sopimaan ja aikatauluttamaan kaiken mielellään pari viikkoa etukäteen. Jos tiedän mittipäivät hyvissä ajoin, voin ottaa ne huomioon niin, että minä tai mieheni pääsee paikalle. Mutta jos miitistä tulevaisuudessakin ilmoitetaan vain muutaman päivän varoajalla, käy helposti niin, että silloin on jo muuta menoa, eikä meiltä pääse kumpikaan paikalle.Julistetaan diktatuurisesti tässä nytte loppuvuoden arki-iltamiittit keskiviikkoihin Näiden lisäksi joka kuun viimeinen lauantai on viikonloppumiitti.
Olisi kiva saada joku päätös siitä, mikä päivä jatkossa vakiintuu miittipäiväksi, jos tiistai ei enää käy. Tällä hetkellä itselläni tuntuu olevan aika paljon menoja ja pyrin sopimaan ja aikatauluttamaan kaiken mielellään pari viikkoa etukäteen. Jos tiedän mittipäivät hyvissä ajoin, voin ottaa ne huomioon niin, että minä tai mieheni pääsee paikalle. Mutta jos miitistä tulevaisuudessakin ilmoitetaan vain muutaman päivän varoajalla, käy helposti niin, että silloin on jo muuta menoa, eikä meiltä pääse kumpikaan paikalle.
Hellou! Olikos tuonne huomisen 30.9 miittiin tulossa paljon porukka? Itsellä olisi ehkä vihdoin mahdollisuus päästä paikalle
Onko näissä viikko/viikonloppumiiteissä jotain teemaa/pukeutumiskoodia/ulkoisia vaatimuksia, joita tulisi ottaa huomioon?Onko tarkoituksena siis ihan jutella ja tutustua pidemmän kaavan kautta Kynyssä, vai pelkästään kokoontua ja jatkaa paikkaan x sessioimaan?Onko jotain vakiopöytää jne. tunnistuskeinoa? Sorry jos nää on ihan itsestäänselvyyksiä tai/ja mainittu aikaisemmin. Toivottavasti ehtisin paikalle, ja jos en ehdi, niin sitten toivottelen mukavat miitit ja liityn seuraan myöhemmin!
Mulle tuli vähän mutkia matkaan joten myöhästyn vähän! Olen siellä paikan päällä n. 14.30. Toivottavasti kerkeän vielä silloin mukaan Jos sellainen punatukkainen naikkonen siellä Kynyssä harhailee niin vilkuttakaa jos en muuten tajua..
Minä olen kuulema tulossa (KESKIVIIKKONA). En vielä osaa sanoa tarkkaa aikaa, mutta ennen seitsemää kuitenkin.