Kirjoittaja Aihe: Miitit Jyväskylässä 2017  (Luettu 50968 kertaa)

poisongrrrll

• Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #60 : 12.06.2017, 17:06 »
Tiistai 20.7. Taitaa olla seuraava miitti.
Kiitti! Tarkoitit varmaan 20.6?

Onko sovittu mitään merkkiä, josta porukan tunnistaa, banaanikotelosta lueskelin tuossa jossain ylempänä? Olen siis tulossa paikalle ekaa kertaa.
Miiteissä käy usein vähän eri kokoonpano eikä kukaan ole miittien varsinainen järjestäjä, joten tarkkaa merkkiä ei ole. Se sovitaan yleensä tässä ketjussa tarkemmin ennen miittiä ja kuka tahansa paikalle tulija voi kertoa oman tunnuksensa, olipa se banaanikotelo, pehmolelu tai Toblerone-rasia.  :)

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #61 : 12.06.2017, 21:17 »
Miiteissä käy usein vähän eri kokoonpano eikä kukaan ole miittien varsinainen järjestäjä, joten tarkkaa merkkiä ei ole. Se sovitaan yleensä tässä ketjussa tarkemmin ennen miittiä ja kuka tahansa paikalle tulija voi kertoa oman tunnuksensa, olipa se banaanikotelo, pehmolelu tai Toblerone-rasia.  :)

Minut tunnistaa sinisestä lippiksestä, johon on valkoisella kirjailtu BuZu.

tiikki

• Vieras
« Vastaus #62 : 12.06.2017, 22:16 »
Tiistai 20.7. Taitaa olla seuraava miitti.
Kiitti! Tarkoitit varmaan 20.6?

Onko sovittu mitään merkkiä, josta porukan tunnistaa, banaanikotelosta lueskelin tuossa jossain ylempänä? Olen siis tulossa paikalle ekaa kertaa.

Pehmoleluja, (pervoja) kirjoja ja banaaneja...

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #63 : 18.06.2017, 17:07 »
Ketkä ovat tulossa ensi ti miittiin ja mihin aikaan?

Knknti

• Vieras
« Vastaus #64 : 19.06.2017, 13:31 »
Tarkoitus olisi tulla. Varmaankin olen paikalla vähän ennen seitsemää. Itselläni ei mitään tunnuksia ole ollut, mutta ehkä pitäisi jotain jossain vaiheessa keksiä.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #65 : 19.06.2017, 16:38 »
Tarkoitus olisi tulla. Varmaankin olen paikalla vähän ennen seitsemää. Itselläni ei mitään tunnuksia ole ollut, mutta ehkä pitäisi jotain jossain vaiheessa keksiä.
Jos näet hämäräperäisen tyypin lippis päässä, niin tule esittäytymään.  :P

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #66 : 19.06.2017, 16:43 »
Kokemus on osoittanut että oma miittipöytä kannattaa kuvailla suht tarkkaan, tuntemattomille esittäytyminen voi tuntua haasteelliselta, ellei ole aivan varma. Lippispäisiä tyyppejäkin voi olla Kynnyksessä useita. :)

Jos itse saavun paikalle, teen sen klo 18 ja silloin mun pöydässäni on banaaniterttu. En tosin ole vielä aivan satavarma saapumisestani.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #67 : 19.06.2017, 17:26 »
Kokemus on osoittanut että oma miittipöytä kannattaa kuvailla suht tarkkaan, tuntemattomille esittäytyminen voi tuntua haasteelliselta, ellei ole aivan varma. Lippispäisiä tyyppejäkin voi olla Kynnyksessä useita. :)

Kuvailin tuossa ylempänä, että minulla on sininen lippis, johon on valkoisella kirjaltu "BuZu", noita ei varmaan kovin monta ole siellä. ;)

Jos itse saavun paikalle, teen sen klo 18 ja silloin mun pöydässäni on banaaniterttu. En tosin ole vielä aivan satavarma saapumisestani.

Banaaniterttua siis etsin, check.

pyllyart

« Vastaus #68 : 19.06.2017, 19:47 »
Periaatteessa voisin tulla. Aloittelevana pervona ja Jyväskylän ujoinpana nörttinä vähän emmin, että uskallanko.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #69 : 19.06.2017, 19:50 »
Periaatteessa voisin tulla. Aloittelevana pervona ja Jyväskylän ujoinpana nörttinä vähän emmin, että uskallanko.
Kaikki muutkin on ujoja ja nörttejä!  ;D

pyllyart

« Vastaus #70 : 19.06.2017, 19:57 »
Ai, sitä väkeä on enemmänkin. Yksi teistä vietteli minut aikanaan pelaamaan Guild Wars 2. Voisin kai tulla sitten.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #71 : 20.06.2017, 17:35 »
Miittipaikan ympäristössä tulee tällä hetkellä vettä kuin Esterin hanurista. Toivottavasti porukka tulee paikalle.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #72 : 20.06.2017, 22:39 »
Miittiin ilmestyi lopulta 6 ihmistä ja juttua riitti 4.5h.
Kiitokset kaikille osallistujille, oli huippu tavata teidät livenä.

pyllyart

« Vastaus #73 : 20.06.2017, 23:38 »
Kiitos illasta, oli hauskaa! Alistajajamiesten profiilit ovat paljon pelottavampia kuin alistajamiehet livenä.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #74 : 21.06.2017, 18:06 »
Tässä vielä miitissä keskustelemamme köysitreenaus-playlist.

Köysitreenit: http://www.youtube.com/playlist?list=PLpgxv5RJOGQzJKb2WqOMOfoUEiUDm9_dt