Kirjoittaja Aihe: Miitit Jyväskylässä 2017  (Luettu 47775 kertaa)

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #180 : 29.09.2017, 21:58 »
Olisi kiva saada joku päätös siitä, mikä päivä jatkossa vakiintuu miittipäiväksi, jos tiistai ei enää käy. Tällä hetkellä itselläni tuntuu olevan aika paljon menoja ja pyrin sopimaan ja aikatauluttamaan kaiken mielellään pari viikkoa etukäteen. Jos tiedän mittipäivät hyvissä ajoin, voin ottaa ne huomioon niin, että minä tai mieheni pääsee paikalle. Mutta jos miitistä tulevaisuudessakin ilmoitetaan vain muutaman päivän varoajalla, käy helposti niin, että silloin on jo muuta menoa, eikä meiltä pääse kumpikaan paikalle.

Julistetaan diktatuurisesti tässä nytte loppuvuoden arki-iltamiittit keskiviikkoihin :D

Näiden lisäksi joka kuun viimeinen lauantai on viikonloppumiitti.

Ei kannata Caro tulla tiistaina vaan päivää myöhemmin

Ja ensi viikollahan EI ole miittiä, vaan sitä seuraavalla.

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #181 : 29.09.2017, 21:58 »
Hellou! Olikos tuonne huomisen 30.9 miittiin tulossa paljon porukka? Itsellä olisi ehkä vihdoin mahdollisuus päästä paikalle  ;D

Kolme henkeä on ainakin tulossa ja mahdollisesti vieraileva ulkopaikkakuntalainen tähti.

ChR

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #182 : 30.09.2017, 08:11 »
Moi! Voisin itsekin ilmaantua paikalle töiden jälkeen, jos vaan suinkin ehdin (huomasin tän ketjun vasta nyt aamulla, ja vähän kyllä jännittääkin ;D). Oon aika untuvikko näissä hommissa ja baariinkin liityin ihan vasta, joten olisi mukava höpötellä samanhenkisten ihmisten kanssa. Kun en nyt millään ehdi lukea koko lankaa läpi, mutten haluaisi myöskään tulla ihan randomilla paikalle, niin pari kysymystä ehkä sallittaneen? ;)

Onko näissä viikko/viikonloppumiiteissä jotain teemaa/pukeutumiskoodia/ulkoisia vaatimuksia, joita tulisi ottaa huomioon?
Onko tarkoituksena siis ihan jutella ja tutustua pidemmän kaavan kautta Kynyssä, vai pelkästään kokoontua ja jatkaa paikkaan x sessioimaan?
Onko jotain vakiopöytää jne. tunnistuskeinoa? :D

Sorry jos nää on ihan itsestäänselvyyksiä tai/ja mainittu aikaisemmin. Toivottavasti ehtisin paikalle, ja jos en ehdi, niin sitten toivottelen mukavat miitit ja liityn seuraan myöhemmin!  :)

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #183 : 30.09.2017, 08:37 »
Onko näissä viikko/viikonloppumiiteissä jotain teemaa/pukeutumiskoodia/ulkoisia vaatimuksia, joita tulisi ottaa huomioon?
Onko tarkoituksena siis ihan jutella ja tutustua pidemmän kaavan kautta Kynyssä, vai pelkästään kokoontua ja jatkaa paikkaan x sessioimaan?
Onko jotain vakiopöytää jne. tunnistuskeinoa? :D

Sorry jos nää on ihan itsestäänselvyyksiä tai/ja mainittu aikaisemmin. Toivottavasti ehtisin paikalle, ja jos en ehdi, niin sitten toivottelen mukavat miitit ja liityn seuraan myöhemmin!  :)

Tyhmää kysymystä ei ole ja kaikki me ollaan joskus ensimmäistä kertaa oltu menossa johonkin tapahtumaan :D

Miitit ovat normaalissa baarissa ihan arkiasuissa, eli ei mitään muuta vaatimusta kuin se, että baarin henkilökunta ei käännytä ovelta.
Tarkoitus on vain jutella ja tutustua ihmisiin. Keskustelunaiheet seilaavat "normielämästä" pervoiluun ja kaikkeen muuhun mahdolliseen ja mahdottomaan. Se mihin ihmiset lähtevät miitin jälkeen on ihan heidän oma asiansa ja yleensä ollaan menty eri suuntiin.

Yleensä ollaan oltu takimmaisessa pöydässä sisäänkäynnistä vasemmalla tai sitten baarin vieressä olleissa pöydissä myös vasemmalla. Jos jossain pöydässä näkyy pehmoleluja tai lakki jossa lukee Buzu niin se on hyvä veikkaus oikeasta pöydästä.

Choked

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #184 : 30.09.2017, 13:33 »
Mulle tuli vähän mutkia matkaan joten myöhästyn vähän! Olen siellä paikan päällä n. 14.30. Toivottavasti kerkeän vielä silloin mukaan  :D Jos sellainen punatukkainen naikkonen siellä Kynyssä harhailee niin vilkuttakaa jos en muuten tajua.. ::)

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #185 : 30.09.2017, 13:35 »
Mulle tuli vähän mutkia matkaan joten myöhästyn vähän! Olen siellä paikan päällä n. 14.30. Toivottavasti kerkeän vielä silloin mukaan  :D Jos sellainen punatukkainen naikkonen siellä Kynyssä harhailee niin vilkuttakaa jos en muuten tajua.. ::)

Varmasti kerkee, arkiviikolla miitit yleensä venyvät 4+ tuntisiksi

Fastidia

Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #186 : 30.09.2017, 14:21 »
Meille tuli yllätysvieraita niin ei päästäkkään miittiin tänään  :'( toivottvasti sinne kuitenkin saapuu jonkin vertan ihmisiä ja kaikilla on kivaa.

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #187 : 04.10.2017, 22:02 »
Seuraava miitti on ke 11.10 klo 18 alkaen Mustassa Kynnyksessä.

Aiheena ainakin Bizarren bileet.

Tunnusmerkkinä on Mulko-Kettu ja sininen lippis, jossa lukee BuZu. Istumme yleensä pöydässä, joka on ovelta vasemmalle perälle.

Jos et pääse tuona päivänä paikalle, niin kommentoi tähän, niin voimme olla paikalla muinakin päivinä päivystämässä etenkin ensikertalaisia opastaen.

Knknti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #188 : 10.10.2017, 11:53 »
Minä olen kuulema tulossa (KESKIVIIKKONA). En vielä osaa sanoa tarkkaa aikaa, mutta ennen seitsemää kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2017, 13:26 kirjoittanut Kinkynautti »

Burning_Angel

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #189 : 10.10.2017, 13:09 »
Tulossa vähän kuuden jälkeen.

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #190 : 10.10.2017, 13:12 »
Kaikkihan muistaa, että miitit on siirtyny keskiviikkoon. (Toivottavasti kuume laskee siihen mennessä...)

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #191 : 10.10.2017, 14:38 »
Olen tulossa klo 18 aikoihin.

Caro

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #192 : 10.10.2017, 14:40 »
Minä olen kuulema tulossa (KESKIVIIKKONA). En vielä osaa sanoa tarkkaa aikaa, mutta ennen seitsemää kuitenkin.

Olen tulossa ilmeisesti samalla kyydillä, kun mun auto hajos totaalisesti eikä enää toimi olenkaan. Tänäänkin kävelin 8 km, kun piti asioita hoitaa.... ::)

Tahiti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #193 : 10.10.2017, 15:45 »
En luultavasti tule tällä kertaa, mutta bileisiin saavun.

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #194 : 23.10.2017, 15:34 »
Milloin seuraava miitti on? Tiikiltä kuulin villiä huhua että jopa tulevana lauantaina olisi jotain?