Kirjoittaja Aihe: Miitit Jyväskylässä 2017  (Luettu 47803 kertaa)

Faerie

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #135 : 19.08.2017, 21:51 »
Moi,

Mulla olis synttärit lauantaina 2.9. ja harkitsen lähtisikö juhlimaan Tampereelle Absinttikeijujuhliin. Linkki: http://rsyke.net/taff2017.php

Olikos meissä jyväskyläläisissä muita kiinnostuneita?

Seuraava miitti tiistaina 29.8, jolloin ehtisi vielä jutella asiasta, mutta voi toki kommentoida tähän taikka nakata yksärillä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #136 : 19.08.2017, 23:55 »
harkitsen lähtisikö juhlimaan Tampereelle Absinttikeijujuhliin

Hommaa jostain vihreä univormu niin olet ainakin kirjaimellisesti "green Faerie".  8)

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #137 : 20.08.2017, 04:50 »
Moi,

Mulla olis synttärit lauantaina 2.9. ja harkitsen lähtisikö juhlimaan Tampereelle Absinttikeijujuhliin. Linkki: http://rsyke.net/taff2017.php

Olikos meissä jyväskyläläisissä muita kiinnostuneita?

Seuraava miitti tiistaina 29.8, jolloin ehtisi vielä jutella asiasta, mutta voi toki kommentoida tähän taikka nakata yksärillä.

Olen menossa noihin bileisiin.

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #138 : 26.08.2017, 11:32 »
Seuraava miitti on perinteisesi ti 29.8 klo 18 alkaen Mustassa Kynnyksessä.

Tunnusmerkkinä sininen "BuZu"-lippis ja mustelmaiset käsivarret. :)

Puheenaiheina ainakin tämän päivän bileet :)

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #139 : 27.08.2017, 21:06 »
Tulossa. Lastenvahti kutsui itsensä kylään alkuviikoksi, joten todennäköisesti pääsemme jopa vaihteen vuoksi Kinkynautin kanssa samaan aikaan paikan päälle.

Faerie

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #140 : 28.08.2017, 12:06 »
Mehän sovittiin, ettei bileissä tapahtuneesta puhuta.  ;)

Jäljet toki puhuvat puolestaan. Taidan laittaa pitkähihaisen paidan, ettei palovamma näy, mutta hymy kertonee bileiden onnistumisesta.  >:D

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #141 : 28.08.2017, 18:12 »
Mehän sovittiin, ettei bileissä tapahtuneesta puhuta.  ;)

Jäljet toki puhuvat puolestaan. Taidan laittaa pitkähihaisen paidan, ettei palovamma näy, mutta hymy kertonee bileiden onnistumisesta.  >:D

Kuulin jo nimeltä mainitsemattomasta lähteestä, että bileissä mm. hyväksikäytettiin kumikanaa.  ::)

Faerie

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #142 : 28.08.2017, 18:54 »
Voi että. Taisi olla bileiden hauskin osuus. Naurun remakka melkoinen ja esineenäkin terävintä kipua tuottanut.  >:D

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #143 : 28.08.2017, 18:55 »
Mehän sovittiin, ettei bileissä tapahtuneesta puhuta.  ;)

Jäljet toki puhuvat puolestaan. Taidan laittaa pitkähihaisen paidan, ettei palovamma näy, mutta hymy kertonee bileiden onnistumisesta.  >:D

Kuulin jo nimeltä mainitsemattomasta lähteestä, että bileissä mm. hyväksikäytettiin kumikanaa.  ::)

Kanoilta kyllä kysyttiin lupa. Eiku siis mitään kanoja ei ollut, ei ainakaan 3 kappaletta...  ;D

Voi että. Taisi olla bileiden hauskin osuus. Naurun remakka melkoinen ja esineenäkin terävintä kipua tuottanut.  >:D

Olisi varmaan ollut kivulias, jos sellaista olisi tapahtunut, varsinkin jos olisi lyöty kahdella yhtä aikaa, mitä ei tapahtunut.

tiikki

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #144 : 29.08.2017, 18:01 »
Kohta tulee lasti pervoja paikalle.

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #145 : 07.09.2017, 19:23 »
Seuraava miitti ti 12.09.2017 Mustassa Kynnyksessä klo 18 alkaen.

Puheenaineena ainakin TAFF ja tulevat bileet.

Tällä kertaa kerron tapahtumista kaikille, enkä sorru typerään pelleilyyn, pahoittelut viimekertaisesta, se meni liian pitkälle.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #146 : 07.09.2017, 20:23 »
Jollen unohda mainita miitissä, niin marraskuun alussa voisi taas pitää jonkinlaiset kotibileet synttärini kunniaksi. Mutta siitä pitää jutella että kiinnostaako miittiläisiä enemmän lautapeli-ilta, pervoiluilta (kaivetaan ne kaikki uudet ja vanhat laitteet sekä kidustusvälineet esille testattaviksi) vai kenties jopa molemmat. Mutta jutellaan tästä tiistaina miitissä, että mikä olisi hyvä päivämäärä ja mitä haluttaisiin eniten tehdä.

Burning_Angel

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #147 : 08.09.2017, 11:55 »
Bussilippu varattu elikkäs tulossa olen. Oon vissiin jo kolmenmaissa baarissa norkoilemassa.

Tahiti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #148 : 08.09.2017, 12:07 »
Mulle yksärillä jo miitistä viimeksi muistuteltiin, mutta harmi että tapaaminen on aina tiistaisin kun se on mulle kaikista huonoin päivä. Jos tapaamisia olisi pe/la/su, voisin joskus ilmaantuakin paikalle.  :)

Tosi kiva, että Jyväskylässä on näinkin aktiivista kinkytoiminta!

Knknti

  • Vieras
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #149 : 08.09.2017, 12:48 »
Ilmeisesti liian monilla oli menoa viikonloppuisin, ja sen takia tuo miitti on järjestetty viikolla.

Jos porukasta löytyy intoa, niin ei kai mikään estä järjestämästä miittiä joskus viikonloppuisinkin. Ainakin itselleni olisi ok. Olen kyllä kuullut enemmän kuin kerran, että osa porukasta ei millään kerkeä viikolla. Sama vika oli itsellänikin aikaisemmin.

Näillä näkymin olen tulossa tiistaina.