Kirjoittaja Aihe: Miitit Jyväskylässä 2017  (Luettu 50656 kertaa)

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitit Jyväskylässä 2017
« Vastaus #120 : 07.08.2017, 15:30 »
Voin tuoda miittiin vertailukohdaksi Antishopista ostetun rullan bondageteippiä, siis sellaista, joka tarttuu vain itseensä.

Olisiko muuten mahdollista pitää miitti joku kerta vaikka viikon aiemmin?
Tampereella on yksi miitti juuri joka toinen ti klo 18:30 eli päällekkäin meidän miitin kanssa.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #121 : 07.08.2017, 15:31 »
Viime miitissä esittelemiäni sangen kivuliaita punaisia metallipuristimia löytyy tosiaan Biltemasta, siellä tuli tänään käytyä (Puuilon lisäksi). Niitä oli tosin vaan enää yksi paketti hyllyssä, mutta eiköhän niitä tilata sinne lisää. Nettikatalogissa niitä ei näköjään ole.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #122 : 07.08.2017, 15:35 »
Viime miitissä esittelemiäni sangen kivuliaita punaisia metallipuristimia löytyy tosiaan Biltemasta, siellä tuli tänään käytyä (Puuilon lisäksi). Niitä oli tosin vaan enää yksi paketti hyllyssä, mutta eiköhän niitä tilata sinne lisää. Nettikatalogissa niitä ei näköjään ole.

Nuo nipistimet ovat käteviä nänneihin kiinnittämisen lisäksi myös pitämään lakana ja suojamuovi paikallaan sängyssä. Tarvitaan enemmän kuin yksi kuhunkin kulmaan, mutta aika hyvin toimi.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #123 : 09.08.2017, 15:22 »
Seuraava miitti ensi viikon ti 15.8 klo 18 alkaen Mustassa Kynnyksessä.

Oma tuntomerkkini jälleen sininen lippis, jossa lukee BuZu.

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #124 : 14.08.2017, 22:16 »
Up

Snithan

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Pikkususi
  • Galleria
« Vastaus #125 : 14.08.2017, 22:38 »
Olen tulossa. Saako muuten miittiläisiä hyväksikäyttää itse tehtyjen konvehtiyritelmien hävittämisessä? Allekirjoittanut valmistautuu jo jouluun ja yrittää opetella tekemään konvehteja, mutta näemmä se temperointi ei ole ihan helppoa. Testasin niitä myös lapsiini ja mieheeni, eikä kukaan ole saanut haitallisia sivuoireita... vielä. Eli on ne ihan syötäviä, vaikkeivät ihan nappiin onnistuneetkaan.  ::)

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #126 : 14.08.2017, 22:42 »
Olen tulossa. Saako muuten miittiläisiä hyväksikäyttää itse tehtyjen konvehtiyritelmien hävittämisessä? Allekirjoittanut valmistautuu jo jouluun ja yrittää opetella tekemään konvehteja, mutta näemmä se temperointi ei ole ihan helppoa. Testasin niitä myös lapsiini ja mieheeni, eikä kukaan ole saanut haitallisia sivuoireita... vielä. Eli on ne ihan syötäviä, vaikkeivät ihan nappiin onnistuneetkaan.  ::)

Eiköhän tuonne sen verran tule alistuvaa porukkaa, että tuo onnistuu. :P

Tässä yksi vapaaehtoinen. :)

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #127 : 15.08.2017, 09:44 »

Eli siis itseni tunnistaa seuraavassa miitissä Mulko-ketusta, pehmovirtahevosta (joka ei valitettavasti piere), epämääräisestä usb-tikusta ja listallisesta laktaasipillereitä että voi syödä konvehtia. Mitähän muuta minä olen luvannut miitinkiin tuoda....

Faerie

• Vieras
« Vastaus #128 : 15.08.2017, 12:20 »
Tulossa ollaan. Sää tällä hetkellä poikkeuksellisesti mitä kesäisin eli harvinainen ilmiö, mutta illaksi on luvattu pilvistyvää, joten ehkäpä sovitusti Mustassa kynnyksessä.

Laktoosi- ja vehnävammaisena taidan jättää konvehtit väliin. Harmillista tällainen rajoittuneisuus muutoin niin vapaamielisillä ajatuksilla varustetulla ihmisellä.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #129 : 15.08.2017, 13:26 »
Tulossa ollaan, joskin vasta kahdeksan pintaan.

Köysimestari

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
« Vastaus #130 : 15.08.2017, 18:00 »
Täällä

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #131 : 16.08.2017, 00:11 »
Olipas mukava nähdä noin runsaslukuinen määrä porukkaa paikalla.
Hienoa, että myös ensikertalaisia uskaltautui paikalle.
Kiitokset kaikille osallistuneille.

Uusia aktiviteettejakin saatiin mukavasti suunniteltua.

Jyväskylä alkaa vihdoin herätä!
« Viimeksi muokattu: 16.08.2017, 00:27 kirjoittanut BuZu »

Faerie

• Vieras
« Vastaus #132 : 16.08.2017, 12:42 »
Pitäisiköhän minun todeta erään fetisismini kautta: Jyväskylä Erwache!   C:-)

Todella hienoa tällainen aktiivisuuden rakentuminen.  :)

Ja vielä kun keksisi harrastuksia, missä en olisi aina kaikkein iäkkäin, vaan kun en bingoon tms. tule taipumaan.  :(

Siivousideoista tms. saa heittää yksityisviestillä.   ;)

BuZu

• Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Challenge Accepted
  • Galleria
« Vastaus #133 : 16.08.2017, 12:50 »
Ja vielä kun keksisi harrastuksia, missä en olisi aina kaikkein iäkkäin, vaan kun en bingoon tms. tule taipumaan.  :(

Vanha klisee: Ikä on vaan numero.
Uusi klisee: Ei se ikävuosien koko, vaan miten niitä käyttää.  :P

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #134 : 16.08.2017, 13:46 »

Jos se yhtään ilahduttaa niin olen kuullut että moni on luullut sinua ikäistäsi huomattavasti nuoremmaksi. Tosi hyvin sinä tunnut uppoavan muuhun nörttikinkyporukkaaan.