Baarin kannatusmaksut
Mut LadyW: en sanonut että 'tilanteessa kuin tilanteessa', mutta kuitenkin viitaten aloituksen tilanteeseen jossa dominoivan olisi ollut syytä varmistaa subin tila, ja tekeminenhän/raiskaus jatkui sen 'ei:n' jälkeenkin.Minun elämästäni saavat mielihyvin poistua sellaiset subit jotka hetsillään odottavat totaalista hallintaa ja määrätietoisuutta ilman riittävää kommunikointia ja tutustumista. Olen kiinnostunut omasta hyvinvoinnistani, ja sitä myöden myös muiden.
Jäin miettimään, onko tämä ainoastaan mahdollista subinaisten ja D-miesten välillä, vaikka se yleisin tapa onkin. Varmasti subikin voi suuressa miellyttämishalussaan unohtaa, ettei tällaista miellyttämistä oltu haluttu ja sopivan tilaisuuden ja olosuhteiden myötä syyllistyä samaan. Tai onko välttämättä edes niin että pelkästään miehet raiskaavat ja vain naisia? Kyllähän tuo naisiltakin onnistuu, jopa monin eri tavoin. En siis osoittelisi syyttävällä sormella D-miehiä, kun tämä ei ole vain heille mahdollista.
Tuolla isossa maailmassa (okei rapakon toisella puolen) näistä jopa puhutaan jossain määrin, mutta en muista itse ainakaan liiemmin suomalaisen median huomioineen, että miehiäkin voi tosiaan raiskata.
Yhtä asiaa mä en Switchy ymmärrä.Jos näkee/ huomaa väkivaltaa, niin siihen pitää vittu puuttua.Anteeksi, ei mitään henkilökohtaista, mut menee vähän tunteisiin.Välinpitämättömyyttä puuttumattomuus. Tai pelkuruutta.