Baarin kannatusmaksut
Turvasana on oltava (ainakin jos et tunne sitä toista ihmistä todella hyvin) ihan perusturva- ja mielenrauhasyistä, mutta domilla on myös vastuu olla tietoinen subin tilasta siinä sessiossa ja lukea sitä niin, että voi tarvittaessa hellittää tai lopettaa leikin.
Seuravaksi yleistän, anteeksi jo etukäteen: Mä luulen, että dominoivat ihmiset ovat ns. tavallista parempia lukemaan ihmisiä ja subit ovat ns. tavallista parempia määrittämään omat rajansa. Ja mä luulen, että dominoivien ja alistuvien välisessä kanssakäymisessä keskustellaan ns. normaalia enemmän. Silti voi sattua vahinkoja puolin ja toisin toisen lukemisessa tai niiden omien tuntemusten ilmaisemisessa. Ja jos kyseessä on vallan väärinkäyttö seksuaalisessa mielessä, kyseessä on raiskaus. Ja se kai pitäisi voida sanoa ääneen, asia pitäisi selvittää ja luottamus palauttaa, ennenkuin suhde voi jatkua. Ja siinä tilanteessa se viimeinen vastuu on sillä raiskaajalla, ei uhrilla. Missään raiskauksessa uhri ei ole syyllinen. Luulisi että tällainen yksinkertainen ihmisoikeusasia olisi kaikkien tiedossa näin vuonna 2017.
Lainaus käyttäjältä: kissa - 13.01.2017, 18:20Seuravaksi yleistän, anteeksi jo etukäteen: Mä luulen, että dominoivat ihmiset ovat ns. tavallista parempia lukemaan ihmisiä ja subit ovat ns. tavallista parempia määrittämään omat rajansa. Ja mä luulen, että dominoivien ja alistuvien välisessä kanssakäymisessä keskustellaan ns. normaalia enemmän. Silti voi sattua vahinkoja puolin ja toisin toisen lukemisessa tai niiden omien tuntemusten ilmaisemisessa. Ja jos kyseessä on vallan väärinkäyttö seksuaalisessa mielessä, kyseessä on raiskaus. Ja se kai pitäisi voida sanoa ääneen, asia pitäisi selvittää ja luottamus palauttaa, ennenkuin suhde voi jatkua. Ja siinä tilanteessa se viimeinen vastuu on sillä raiskaajalla, ei uhrilla. Missään raiskauksessa uhri ei ole syyllinen. Luulisi että tällainen yksinkertainen ihmisoikeusasia olisi kaikkien tiedossa näin vuonna 2017.Entäs tilanne, jossa subi alkaa session jälkeen sanomaan, että "en mä nyt oikeestaan tollasta tahtonutkaan, ei olisi niin kovaa saanut lyödä sillä raipalla, eikä olisi saanu fistata". Oletuksena, että se suu on ollut vapaana puhumista varten koko ajan. Onko silloinkin vastuu dominoivalla? Onko silloin raiskaus, koska subi päätti session jälkeen, että ei se nyt ollutkaan sitä mitä halusi. Näin subista tulee uhri ja dominoivasta raiskaaja. Silloin tuossa tilanteessa mielestäni on vastuu subilla, eikä dominoivalla. Tuossa ei ole tapahtunut raiskausta, vaan on menty asioiden sisällä joista on keskusteltu eikä subi sanonut turvasanaa jostain syystä. Jälkeenpäin vain alkoi nyt siltä sitten tuntua. Ehkä se asia ei olekkaan niin yksinkertainen. Näitäkin kun on sattunut joillekin tässäkin skenessä.Raiskaus on raiskaus, totta, uhri ei ole syyllinen, mutta missä menee se raiskauksen raja. Se tekee asiasta vähemmän yksinkertaisen.
Miten tämä selvitetään?
sub voi mennä kaikenlaisiin fyysisiin ja henkisiin lukkoihin (ja mielenterveydellä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, joten mielenterveysongelmaisia syyllistävät voivat painua helvettiin
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 13.01.2017, 17:48 sub voi mennä kaikenlaisiin fyysisiin ja henkisiin lukkoihin (ja mielenterveydellä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, joten mielenterveysongelmaisia syyllistävät voivat painua helvettiinMielenterveyspotilaat on helppoja paloja mastereille jotka etsii helppoa alistettavaa, niitä on helppoa manipuloida ja saada uskomaan asioita ja tekemään asioita joita itse haluaa. Skenessä jopa liikkuu master joka markkinoi parantavaa sessiota, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Sellaisesta tulis olla oikeasti huolissaan, ei täällä ketään paranneta mistään, eikä varsinkaan yhdenkään masterin ole syytä esiintyä parantajana.Mitä tulee henkisiin ja fyysisiin lukkoihin, mielenterveyspotilailla on huomattavasti suurempi alttius sellaisille kuin muilla, ja huomattavasti suurempi alttius epäonnistua kokemansa käsittelemisessä, koska taakkana on jo vanhaakin kasittelemätöntä. Osalla ihmisistä on taipumus seksualisoida ongelmansa ja käsittelemättömät asiat, ja sen kautta ajautua tänne skeneen. Olen edelleen sitä mieltä ettei BDSM sovi mielenterveyspotilaille, tai ainakin sopii varsin huonosti. Ja tällä tarkoitan sekä alistuvia että alistavia.IKRM
Skenessä jopa liikkuu master joka markkinoi parantavaa sessiota, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.IKRM
Entäs tilanne, jossa subi alkaa session jälkeen sanomaan, että "en mä nyt oikeestaan tollasta tahtonutkaan, ei olisi niin kovaa saanut lyödä sillä raipalla, eikä olisi saanu fistata".
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 13.01.2017, 19:00Entäs tilanne, jossa subi alkaa session jälkeen sanomaan, että "en mä nyt oikeestaan tollasta tahtonutkaan, ei olisi niin kovaa saanut lyödä sillä raipalla, eikä olisi saanu fistata".Itse ratkaisen tuon niin, etten lähde lyömään raipalla ilmat pihalle tai fistaamaan ihmistä, jonka olen vasta tavannut. Rankemmat asiat voi harrastaa siinä vaiheessa kun tuntee ihmisen todella hyvin ja tietää varmasti että se haluaa sellaista käsittelyä.