Baarin kannatusmaksut
Kellään ei ole oikeutta löytää yhteensopivaa itsensä kanssa, sopia että kokeillaan ja hoitaa asiat niin kuin on sovittu?Jos joku sanoo haluavansa sitä ja tätä, ja että voi kun on ihanaa kun on vihdoinkin löytynyt sopivaa seuraa ja sopivan ihmisen, on täysin oikein olettaa että aikuinen ihminen näitä sitten oikeasti tarkoittaa.
Tällaisten tapausten kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 12.01.2017, 09:22Tällaisten tapausten kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä. Sillä nimenomaan on kaikki tekeminen juurikin tämänkaltaisten kanssa.Näitä subeja on maailma täynnä, kaikki mulle heti, haluan kokea kaiken, miten ihanaa kun viimeinkin joku tosiaan ymmärtää mitä tarvitsen ja haluan, kyllä minä kestän, ihan varmasti kestän, se on juuri sitä mitä olen etsinyt koko elämäni.Ja hups vaan, jälkeenpäin ollaan sitten itku kurkussa valittamassa kun oli sitä ja sitä. Kaikenlaiset vertaukset seksi- ja henkirikokseen on pelkkää draaman rakentamista, myös subilla on vastuunsa, ja se on kannettava eikä keskityttävä valittamaan foorumilla kun se teki sitä ja tuo teki tätä.Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa. Joskus kaikista ponnisteluista huolimatta käy niin, että sub on niin hyvä valehtelija että menee täydestä vaikkei pitäis.IKRM
Mä saatan tuoreena wnb-kinksterinä esittää ihan hirvittävän hölmön kysymyksen mutta eikö aika moni ongelma olisi estettävissä ihan sillä että turvasanojen lisäksi käytettäisiin sitä harmaata tai keltaista korttia? Että nyt ollaan siinä rajoilla ettei subi enää tiiä et onko tää kipu kivaa vai liian jännää, ja dominoiva voi siitä päätellä että nyt on kevennettävä ja subi ei tällä hetkellä ole enempään valmis.
Havainnollistava esimerkki siitä miten tuollainen näkemys tosiasiassa toimii: Subi tuumii, että olisipa ihana käydä uimassa. Sen kummemmin piittaamatta uimataidon tasosta ja muista suoritukseen vaikuttavista tekijöistä D soutaa tämän keskelle järveä, tipauttaa veneestä ja käskee polskimaan maihin. "Ui nyt sitten kun kerran halusit!"Ei tolkun hiventäkään, minusta.
Havainnollistava esimerkki menee hyvin usein näin:sub löytää kerrankin sellaisen Dominoivan joka on juuri sitä mitä on aina etsinyt, ainakin omien sanojensa mukaan. Dominoiva on epäilevä, epäröi, onko subista siihen mistä fantasioi ja mitä sanoo haluavansa ja ennen kaikkea tarvitsevansa.sub vakuuttelee ja vakuuttelee, kyllä, minut voi pudottaa vaikka keskelle Atlanttia, uin sieltä kotiin, tuon mukanani sinikylkisen tonnikalan ja kasveja syvimmän syvänteen pohjasta, rantaan päästyäni itken onnen kyyneleitä viimeinkin saaneena sitä mihin minut on luotu, olen kerrankin onnellinen.D uskoo, lopulta, epäröiden, ja vie soutuveneellä subin pienen lammen keskelle, ja kaataa veneen...Loppunäytös esitetäänkin sitten baarin foorumilla, kun on ensin keritty terapeutille purkaa sekavia tuntoja, ja syödä mielialalääkkeitä ahdistuskohtauksiin, ja harkita sukupuolenvaihdosleikkausta sekä ammatinvaihtoa seksuaalineuvojaksi.
Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa.
Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa. IKRM
... useimmitenhan subit itse asiassa aliarvioivat omaa kestokykyään reippaasti ja parempi onkin niin päin. Herää väkisinkin ajatus, että jos toistuvasti törmää tuollaisiin tapauksiin, täytyy olla sekä harmillisen huono subimaku että kehnonpuoleinen ihmistuntemus ylipäätään. Ei sillä että siitäkään voisi ketään syyttää, säälihän se on.
Kun itse aikoinaan kieltäydyin tekemästä eräälle subille pyytämäänsä sessiota joka olisi mennyt yli hänen kykynsä ottaa vastaan ja jatkossa kymmenien kerjuumeilien jälkeen ignoorasin. Sain kuulla olevani epäoikeudenmukainen, julma kiukutteleva Domina. Että sillä tavalla.