Baarin kannatusmaksut
Kaikki varmaan rakastaa näit mun linkkejä (sori mut on ollu pitkä ja raskas päivä, ei jaksa...):http://www.thedirtynormal.com/blog/2012/03/10/freeze/
Tuli mieleen seuraavan lainen tilanne.On sovittu että D voi ottaa mitä haluaa milloin vain ilman turva sanoja.Sitten tulee tilane missä D ottaa mitä haluaa mutta huomaa omasta mielestään että nyt ei kaikki ole kohdallaanja kysyy "onko kaikki kunnossa jatkanko". Sitten jälkeen päin s sanoo D:lle että miksi rupesit kyselemään se latisti tunnelman olisit vain vienytloppuun asti.Aika kuluu ja tulee jälleen vastaan sama tilanne missä D tulkitsee että nyt ei ole kaikki kunnossamutta muistaa edellisen kerran jolloin jälkikäteen haukuttiin keskeytyksestä ja vie tilanteen loppuun.Nyt sitten s sanoo että tänään menit liian pitkälle sinun olisi pitänyt nähdä että kaikki ei ole kunnossa.Aika moinen patti tilanne. Mistä voi tietää että tänään ei ollutkaan se päivä jolloin voi tehdä mitä haluaamutta eilen se olisi ollut jos toinen ei sitä selkeästi verbaalisesti ilmaise.
Ihanteellista tosiaan olisi jos D ei koskaan tulisi asettaneeksi subia henkisesti niin ahtaaseen asemaan, ettei tämä kykene omaa ei:tään ilmaisemaan. Pitäisi siis pyrkiä lukemaan tilannetta jo ennen kuin alkaa hakemaan toisesta voimakkaita reaktioita, joiden lukeminen varmasti onkin joskus vaikeaa vaikka olisi kuinka tunneälykäs.
Tuohan on juuri nimenomaan se mitä subit haluaa kokea, irtipäästämisen, kaikkine väreineen. Muutenhan se on sitä kaikkien täällä parjaamaa vaniljaa, kiva pikku seksileikki arjen keskellä.Tästä olen täällä kirjoitellut ties kuinka monta vuotta, sanoen ettei turvasanalla tee yhtään mitään, niin kuin nyt tässäkin ketjussa ne jotka ovat aiemmin kommenttejani kommentoineet sairaiksi ovat itsekin todenneet. Jos sub on niin syvällä ettei tiedä edes omaa nimeään, ei osaa kävellä eikä puhua, niin miten se siinä sitä turvasanaa sitten käyttää, tai ylipäänsä pitää itsestään 'huolta'Se jää D:lle tehtäväksi hoitaa tilanne niin että kaikki on turvallista.Rikkimeneminen on edellytys sille että pääsee seuraavalle portaalle, ei se ole pysyvää, se on alistumista syvemmälle, ja mahdollistaa jotakin vielä parempaa ja syvempää. Kaikille se ei toki sovi, pitää olla vahva ja itsensä kanssa tasapainossa.
^ Eli loppujen lopuksi ongelmana tässä olikin se, että toinen oli siirtynyt tasa-arvoisesta valta-asetelmasta epäsymmetriseen mutta toinen ei.
Tapasin hänet muutaman kerran, ja kävi ilmi että hän pitää samoista asioista kuin minä.Olin aivan haltioissani, vihdoinkin joku tajuaa mua!Sovittiin, että toki kokeillaan.Mistään turvasanoista ei puhuttu.En ollut osannut enkä tajunnut määrittää rajojani.
Kenelläkään ei ole oikeutta tehdä noin.