Baarin kannatusmaksut
Oma panokoneprojekti taitaa palautua viikonloppuna alkutekijöihinsä..eli kulmahiomakone käyntiin ja runko pätkiksi jolloin saan kierrätettyä putket johonkin ei-pervoihin projekteihin. Nämä kuviot ei vain enää tunnu omalta, että jaksaisin kiinnostua.
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 10.04.2017, 21:53Oma panokoneprojekti taitaa palautua viikonloppuna alkutekijöihinsä..eli kulmahiomakone käyntiin ja runko pätkiksi jolloin saan kierrätettyä putket johonkin ei-pervoihin projekteihin. Nämä kuviot ei vain enää tunnu omalta, että jaksaisin kiinnostua.Mikset vaan myy sitä? Koneesta saadulla rahalla pääsee vaikka ammattidominan käsittelyyn. Toim. huom. tämä ei ole vittuilua, itse juuri pohdiskelen saisiko rahalla ostettua juuri sellaisen köysisession jota kaipaa.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 11.04.2017, 07:56Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 10.04.2017, 21:53Oma panokoneprojekti taitaa palautua viikonloppuna alkutekijöihinsä..eli kulmahiomakone käyntiin ja runko pätkiksi jolloin saan kierrätettyä putket johonkin ei-pervoihin projekteihin. Nämä kuviot ei vain enää tunnu omalta, että jaksaisin kiinnostua.Mikset vaan myy sitä? Koneesta saadulla rahalla pääsee vaikka ammattidominan käsittelyyn. Toim. huom. tämä ei ole vittuilua, itse juuri pohdiskelen saisiko rahalla ostettua juuri sellaisen köysisession jota kaipaa.Tuskin sitä kukaan ostaisi vaikka valmiiksi rakentaisinkin. Nyt en kyllä edes halua minkäänlaisen Dominan käsittelyynkään.
mulla on yksi pyyhkijän moottori varattuna panokonetta varten, mutta en muutamista yrityksistä huolimatta pääsyt vekotimen sähkökytkentöjen sielun elämää kiinni. Jotenkin tuntuu että tarvii pirusti virtaa toimiakseen?
Oikeiden töiden sivussa valmistuisi kivasti muutaman panokoneen sarja. Ongelmana on edelleen löytää tyydyttävä (!) moottori ja ohjaus järkevään hintaan. Tässä kohtaa tuntuu olevan aukko tarjonnassa. Ei löydy ~250 rpm, ~250w moottoria, muutoin kuin tyyriinä teollisuusmallina? Ken tietää moisen, kertokoon.Vaihtoehtona on käyttää kiertävämpää (vaihdelaatikotonta) moottoria, joita löytyy sopivan tehoisena runsaasti, ja suunnitella laite hihnavetoiseksi. Suoravetoinen olisi tosin yksinkertaisempi ja hiljaisempi, eli ihan vaan parempi.