Baarin kannatusmaksut
Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 22.02.2017, 22:05Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat Mä voin tulla, sen sitten testaan että onko hyvä.
Huomasin, että muutamien kaupallisten koneiden mekanismi perustuu laatikoston rullakiskoon..halpa ja helppo mutta ei paras toteutus
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 24.02.2017, 10:31Huomasin, että muutamien kaupallisten koneiden mekanismi perustuu laatikoston rullakiskoon..halpa ja helppo mutta ei paras toteutusKun noita kaupallisia panokoneita katselee, niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ne perustuvat johonkin hyvin halpaan ratkaisuun.Siis halpaan valmistajalle. Loppuhinnassa se halpuus ei enää näy.