Baarin kannatusmaksut
Valta on tyhjiö, joka täyttyy itsessään. Mikäli se M/D ei sitä kokonaan ota, S joutuu siihen osallistumaan, haluaa tai ei. Omalla vähäisellä kokemuksella (tässä genressä) väitän, että vallan mukanaan tuomaa vastuuta ei ymmärretä/tunnisteta. Jos/kun otat/käytät valtaa, siitä seuraa automaattisesti vastuuta. Mikäli käytännössä osoittuu, että "syödään rusinat pullasta", eli käytetään näennäistä valtaa haluamatta kantaa vastuuta, ei yhtälö voi toimia.Kun olen itse se itseni "alistuvaksi määrittelevä" (ja vielä vähän swich), luen mastereiden/dominoivien analyysejä niin, että käytännössä ovat itsekin "wannabe" -henkilöitä. Todellisuudessa tuon roolin eläminen todeksi on vaativa, eikä monenkaan henkinen kantti, munat ja taloudellinen tilanne mahdollista haluttua tahtotilaa.
Niin tekeekö se sitten minusta "wannabe" masterin/dom?
Lainaus käyttäjältä: r_863 - 07.01.2017, 16:33Niin tekeekö se sitten minusta "wannabe" masterin/dom?Olen väärä henkilö arvioimaan sitä, kysy asiaa subilta. Jos todella "hoidat kaikki", hienoa! Tuo vaatii täydellistä luottamusta ja olet ilmeisesti paikkasi ansainnut. Ymmärsit luultavasti pointtini oikein.
Ei kannata hirveästi kuunnella noita "truu domly domit dominoi aina kaikkia 24/7" -vuodatuksia. Olet dominoiva jos tunnet itsesi dominoivaksi ja toimit sen mukaan, vaikka se olisikin tiettyjen kumppanien kanssa/vain makuuhuoneessa/joka toinen tiistai.
Mä olen ymmärtänyt tuon hiukan toisin. Se joka hoitaa ja tekee "kaiken" ei käsittääkseni ole ainakaan master. Dom/Domina saattaa olla mahdollista. Master tekee sen minkä haluaa ja loput teettää orjalla (slave).Tää keskustelu menee nyt analyyseissä hiukan ulkopuolelle aiheen, mutta filosofia avartaa näkymiä.
Mä olen ymmärtänyt tuon hiukan toisin. Se joka hoitaa ja tekee "kaiken" ei käsittääkseni ole ainakaan master. Dom/Domina saattaa olla mahdollista. Master tekee sen minkä haluaa ja loput teettää orjalla (slave). Siihen tarvitaan delegointitaitoa ja kykyä tunnistaa "orjan" resurssit. Siinä mielessä olen paitsi dominoiva, myös master.
Etsin seuraa täältä noin pari viikkoa ja jopa parille laitoin viestiä ( ootte ihania P ja N ) kunnes uus narttuni otti yhteyttä ja pyysi kuvaani,en tietenkään moisia toiveita toteuta vaan ilmoitin että lähtee kaljalle ja jos tykkään niin otan lelukseni, tykkäsin ja nyt on aika mullistaa omani maailma kunnes loppukeväästä narttu jatkaa elämäänsä kokeneempana ja tietäen millaista on olla omistettu panolelu Itelle toi vakkarien haku ei ole koskaan ollut vaikeaa mutta en kyllä randomeita edes rupee leikittään kun en saa siitä yhtään mitään.
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 07.01.2017, 20:13Etsin seuraa täältä noin pari viikkoa ja jopa parille laitoin viestiä ( ootte ihania P ja N ) kunnes uus narttuni otti yhteyttä ja pyysi kuvaani,en tietenkään moisia toiveita toteuta vaan ilmoitin että lähtee kaljalle ja jos tykkään niin otan lelukseni, tykkäsin ja nyt on aika mullistaa omani maailma kunnes loppukeväästä narttu jatkaa elämäänsä kokeneempana ja tietäen millaista on olla omistettu panolelu Itelle toi vakkarien haku ei ole koskaan ollut vaikeaa mutta en kyllä randomeita edes rupee leikittään kun en saa siitä yhtään mitään.Ei voi kun todeta että siitä kannattaa sitten olla onnellinen että vakkarin löytäminen ei ole vaikeaa, toiset kun ei löydä edes satunnaista.Omalta kohdaltani todettakoon että haluaisin löytää ihmisen jonka kanssa on hyvä olla henkisesti ja seksuaalisesti ja joka tuntisi samoin minun seurassa, uskon että tuo on se ainoa varsinainen vaatimus siihen että suhteesta tulee pysyvämpi. Se on sitten eri asia mitä se itse kullekkin tarkoittaa. Se on vielä täysi mysteeri miten tuo saadaan aikaan.
No joo... Minä en ottanutkaan erikseen kantaa siihen vastuun ottoon. Tietenkin johtajan päätöksillä on johtajan vastuu. Mutta vastuu siitä että delegoitu hoitaa hommansa on kumminkin sillä delegoidulla. Tulos tai ulos.
Olet dominoiva jos tunnet itsesi dominoivaksi ja toimit sen mukaan, vaikka se olisikin tiettyjen kumppanien kanssa/vain makuuhuoneessa/joka toinen tiistai.