Baarin kannatusmaksut
Tämä herätti nyt tunteita laidasta laitaan,ja luulen että lopputulemana saattaa olla se,että vika on kuin onkin minussa. Joten nyt pohtimaan poistumista ja omiin oloihin asettumista.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 06.01.2017, 16:11Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. ... Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Miten erottua subinaislaumasta, miten tehdä itsestään houkuttelevampi. Dominoivaa kiinnostaa ja kiihottaa alistuva ihminen, ei alistuvaksi itsensä määrittelevä ihminen, joka on sitä mieltä että alistuva määrittelee suhteen ja sen mitä tehdään, miten tehdään ja milloin tehdään.Jos huomaa olevansa tuollainen, kannattaa suunnata joko omaa seuranhakunsa muihin kuin Dominoiviin, tai sitten muuttua itse alistuvaksi kun kerran sellainen kuvittelee olevansa.IKRM
Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. ... Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Miten erottua subinaislaumasta, miten tehdä itsestään houkuttelevampi.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 06.01.2017, 15:34Lainaus käyttäjältä: Badbae - 05.01.2017, 23:59Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..? Et ole ja jos joku toinen väittää muuta niin se toinen on väärässä. Jos itse luotat toisen ihmiseen ja se toinen ihminen pettää sen luottamuksen niin se on vain sen toisen ihmisen häpeä. Se joka tekee väärin tekee väärin, eikä se joka joutuu sen uhriksi. Jos vaan olet vain oma itsesi juuri niin herkkänä kuin oletkin niin eiköhän se oikea henkilö tule vielä vastaan.J os ei tule niin et ainakaan hajota itseäsi sessiosuhteissa, jos et sellaisia oikeasti haluaisi harrastaa. Suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä taitavat olla 30-40-vuotiaita, jotka ovat joskus elämässään sitoutuneet. Se sitoutuminen on sitten mahdollisesti päättynyt avioeroon. Se saa ihmisen varovaiseksi.Kiitos tästä. Ja kiitos myös Raipalle ajatuksista. Ja toki,muutkin ovat satuttaneensa ja itseään loukanneet,mutta toivottavaa olisi se,että aikuiset ihmiset pystyisivät näistä asioista suoraan keskenään puhumaan.Tämä herätti nyt tunteita laidasta laitaan,ja luulen että lopputulemana saattaa olla se,että vika on kuin onkin minussa. Joten nyt pohtimaan poistumista ja omiin oloihin asettumista.Ihanaa loppu loppiaista ja mukavaa viikonloppua!
Lainaus käyttäjältä: Badbae - 05.01.2017, 23:59Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..? Et ole ja jos joku toinen väittää muuta niin se toinen on väärässä. Jos itse luotat toisen ihmiseen ja se toinen ihminen pettää sen luottamuksen niin se on vain sen toisen ihmisen häpeä. Se joka tekee väärin tekee väärin, eikä se joka joutuu sen uhriksi. Jos vaan olet vain oma itsesi juuri niin herkkänä kuin oletkin niin eiköhän se oikea henkilö tule vielä vastaan.J os ei tule niin et ainakaan hajota itseäsi sessiosuhteissa, jos et sellaisia oikeasti haluaisi harrastaa. Suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä taitavat olla 30-40-vuotiaita, jotka ovat joskus elämässään sitoutuneet. Se sitoutuminen on sitten mahdollisesti päättynyt avioeroon. Se saa ihmisen varovaiseksi.
Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..?
Keistä tällaisten sitten kannattaa etsiä seuraa jos ei dominoivista miehistä? ..Millainen kumppani on heille sopiva jos ei dominoiva mies?
Lainaus käyttäjältä: Tyty - 07.01.2017, 00:22 Keistä tällaisten sitten kannattaa etsiä seuraa jos ei dominoivista miehistä? ..Millainen kumppani on heille sopiva jos ei dominoiva mies?Ilmeisesti tuollainen tarvitsee alistuvan kumppanin, joka kuitenkin Dominoi komennosta, eli silloin kun toinen sellaista itselleen komentaa.Taitaa olla melkoisen vaikea yhtälö, vähän kuin etsis mustaa joka on valkoista.Luontaisesti Dominoiva on Dominoiva aina, eikä koskaan valmis alistumaan missään muodossa, eli tuollaisesta dominoivasta naisesta ei ole minkäänlaista iloa, pelkkää murhetta vain, hyväksikäyttöä.IKRM
Meitä ihmisiä on niin moninaisia,ja monenlaisia.Itse ihmisenä,en heti lue tapaamista suhteeksi tai saati määritä jotain juttua automaattisesti parisuhteeksi. Tyty,samaa mieltä. Itse olen ehdottomasti alistuva seksissä ja kaikessa siihen liittyvässä,sekä yleisesti suhteessa/kanssakäymisessä miehen kanssa.Työssäni olen tehokas ja dominoiva,kokoaikainen Kontrolli pitää olla.Joten kyllä,se on kovinkin rentouttavaa saada päästä irti kaikesta kontrollista ja alistua.Siltikään en määritä,tai edes halua määrittää sitä mitä tai miten ja milloin ja kaikkea muuta.Tällaisessa suhteessa en ole miltään osin dominoiva.Mutta jätän tämän keskustelun nyt tähän,halusin vain saada molemman sukupuolen ajatuksia ja näkemyksiä asiasta. Kiitoksia niistä,ja kaikesta muusta.Ihanaa lauantai-aamua!
Kiitosta kaikille ajatuksistanne ja mietteistänne.Niin,kaveruus/ystävyyssuhteita syntyy kyllä,mutta itse olen suhteellisen varovainen edetessäkin,valitsen tarkoin ihmiset joille itseni todella avaan.Minä en ole mustasukkaista tyyppiä henkilökohtaisesti,eikö toisen tarvitse omaa elämäänsä tai arkeaan tilittämään yhtään sen enempää kuin tahtoo. Minun henkilökohtainen toiveeni vain on se,että puhuttaisiin niistä molempiin ja keskinäiseen kanssakäymiseen liittyvistä asioista rehellisesti ja asioiden oikeilla nimillä. Se on ok,että vaikka toinen paperilla olisi täydellinen,ei sitä livenä olekaan,mutta se että siitä puhuttaisiin suoraan olisi minun haaveeni. Itse ajattelen,että on äärimmäisen epäkohteliasta ja kunnioituksen puutetta roikottaa toista mukana,vaikka kiinnostusta ei ole.Mutta,mutta.. meitä tosiaan on moneen junaan,ja kaikilla on oikeus olla omanlaisensa,omalla ajatusmaailmallaan ja tavoillaan varustettu yksilö. Sessioseurassa mitään vikaa ei ole,kunhan siitä oltaisiin rehellisiä.Toki ehkä olen liian hyvin kasvatettu yksilö,ja suomalaisuudesta poiketen puhun suoraan ajatuksistani,tunteista ja tuntemuksistani..?Pyrin olemaan rehellinen,suora ja avoin,olen oppinut että se kantaa pisimmälle tässä elämässä.Toki tiedän sen,että en aina ole helpoin ihminen,hyväksyn sen ja työstän sitä.Varmasti pitää omaa pääsyseulaa tiukentaa,mutta myös tapaamatta,tutustumatta ja kokeilematta kun ei voi mitään saada,tai löytää.Ja toki kiimainen kun olen,minulla ei riitä keskittymistä tapailla toista kuukausia,ennenkuin mitään tapahtuu. Koska voihan toinen ihmisenä olla kaikkea mitä haluaa,mutta seksi ja muu intiimi kanssakäyminen ei vain toimi,vice versus.Pyydän anteeksi jos jotakuta ärsytin kirjoituksillani,enkä osannut itseäni aina oikein ilmaista. Kirjoitetun sanan kun jokainen tulkitsee omalla tavallaan,se pääsee helposti kirjoitusta rakastavalta ja paljon kirjoittavalta ihmiseltä helposti unohtumaan.Toivoa siis on,ja katson mitä elämä eteen tuo. Tuo tai ei,nähtäväksi jää.Iloa,ja rakkautta päivään,mussut!
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 06.01.2017, 16:11Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. Samoilla markkinoilla on niin nuoret kun vanhatkin, joten kilpailua varmasti on. Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Koska olen niin saamarin pelkuri niin en uskaltanut sanoa tätä, mutta onneksi Mary sanoi sen mitä olisin sanonut. Dominoivan luonteen omaavat henkilöt (sukupuolesta riippumatta) eivät ole erityisen helppoja parisuhdekumppaneita ja kun ikää tulee niin oppivat tiedostamaan sen itsekin. Elämänkokemus varmaan opettaa, että ei edes kannata lähteä yrittämään parisuhdetta jos toisesta ei välity se kuva että voisi elää sen hankalan luonteen kanssa ilman että yrittäisi muuttaa toista.
Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. Samoilla markkinoilla on niin nuoret kun vanhatkin, joten kilpailua varmasti on. Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi.
Karkkikaupan valikoima on tietysti illuusio oikeasti. Mutta tietyntyyppiset ihmiset haksahtaa siihen ja ehkä addiktoituukin siihen. Ei malteta enää pysähtyä ja tutustua kunnolla, kun pitää taas päästä selaamaan uutta. Osa tietysti tajuaa, että elämä ei ole karkkikauppaa, vaan olennaista ja aitoa on ihan jokin muu. Osa ei tajua tätä. Harmillista vain ihmisestä voi olla vaikea nähdä päällepäin onko hän asian oivaltanut vai ei.