Baarin kannatusmaksut
Mutta romanttisen rakkauden kanssa niillä ei ole tekemistä, eikä niistä siten oikein parisuhteiksi ole. Tämä siis oma näkemykseni, kun se rakkaus on ihan toisessa ihmisessä kiinni kuin niissä, jotka mua panee.
Eikös se Insinööri Sörsselsönkin sanonut että uuden vaimon saa helpommin kuin uuden hyvän kaverin, että kannattaa niistä kavereistakin pitää kiinni vaikka on kuinka vakituisessa suhteessa jostain syystä.
Suhteiden merkityksellisyys myös niiden päätyttyä on itselleni tärkeää, ei niinkään se, oltiinko yhdessä kaksi vaiko seitsemän vuotta tai pidempään.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 06.01.2017, 18:43Eikös se Insinööri Sörsselsönkin sanonut että uuden vaimon saa helpommin kuin uuden hyvän kaverin, että kannattaa niistä kavereistakin pitää kiinni vaikka on kuinka vakituisessa suhteessa jostain syystä.Niin ja eksistä voi tulla ystäviä
Lainaus käyttäjältä: submit - 06.01.2017, 18:50Lainaus käyttäjältä: Raippa - 06.01.2017, 18:43Eikös se Insinööri Sörsselsönkin sanonut että uuden vaimon saa helpommin kuin uuden hyvän kaverin, että kannattaa niistä kavereistakin pitää kiinni vaikka on kuinka vakituisessa suhteessa jostain syystä.Niin ja eksistä voi tulla ystäviä Tämähän se ihanne olisi ja tervepäisten kanssa onnistuukin
Lainaus käyttäjältä: Badbae - 06.01.2017, 14:05Pieni lisäys tähän keskusteluun.Minä en ensimmäisenä pyri löytämään parisuhdetta,saati avioliittoa,vaan sitä,että kemiat kohtaa ja viihtyy toisen seurassa. Parisuhde kasvaa jos on kasvaakseen.Ensisijaisesti olen pettynyt siihen,ettei haluta kunnolla tutustua toiseen,tai edes yritetä. Sessioiden kerran tai pari,ei puhuta siitä rehellisesti ja roikotetaan toista turhaan perässä,kun ei osata juttua lopettaa. Tämä on suurin ärsytyksen aihe.Koska oletettavaa on,että asioista puhuttaisiin rehellisesti. Sitä minä edellytän,siten toimin ja sitä odotan myös toiselta. Olen ulkonäkö keskeinen itseni suhteen,en niinkään toisen suhteen.En kaipaa yhden kerran ihmeitä,sen myös kerron profiilissani.Ymmärrän sen ettei aina kemiat kohtaa,ei siinä minua mikään ärsytä,vaan siinä miten asiat hoidetaan tai jätetään roikkumaan.Toki herkkä kun olen,luen ja aistin herkästi toisten energiat niin lopputulema on se,että olen turha herkkä nykypäivän kertakäyttökulttuuriin,jonka internet helposti luo.En vihaa miehiä,tai ajattele että kaikki miehet ovat perseestä ja samanlaisia.Minun on vaikea luottaa,ja tiedän sen. Myös puhun siitä ääneen.Toki,saattaa myös olla,että arvotan itseni liian korkealle ja olen paljon enemmän perseestä kuin luulin.. Ööö... Nyt menee hiukan yli, mutta menköön. Miten ollaan ja ei olla samaan aikaan. Seurustelu tietääkseni juuri on tuota mitä itsekin haet. Löyhä liitto, mutta ei mikään virallinen liitto. Pari suhteeksikin sitä voi sanoa. Ei avo- ja avioliitot ole ainoita parisuhteita. Sitten on se että ollaan kavereita meiningillä "friends with benefits". Oikeastaan muita muotoja en osaa kuvitella. Seurustelu ja tutustuminen on hyvinkin sitä että tullaan ja ollaan, ja sitten ollaan välillä erillään kukin omien velvoitteittensa takia. Ei kukaan säädä omaa arkeansa pelkästään sen takia että on löytänyt potentiaalisen kumppaniehdokkaan. Jos vaikka minä seurustelisin sinun kanssasi, niin mulla olisi kumminkin työ ja vanhat perhevelvoitteet täällä. Mä voisi ihan hyvin vapaat viikonloppuni viettää sun luona, mutta viikot ja ne viikot jolloin on huoltovelvoite, olisin täällä. Toki eihän mikään estäisi vapaa-aikaasi viettämästä täälläkin. Tämä näin hypoteettisena esimerkkinä. Silloin ei ole kyse mistään on/off-suhteesta. Varmaankin tarkoitit itsekin juuri esimerkin kaltaista tilaa parisuhteessa. Elmä vaan on ja se ei lopu jos vaan rakastuu.
Pieni lisäys tähän keskusteluun.Minä en ensimmäisenä pyri löytämään parisuhdetta,saati avioliittoa,vaan sitä,että kemiat kohtaa ja viihtyy toisen seurassa. Parisuhde kasvaa jos on kasvaakseen.Ensisijaisesti olen pettynyt siihen,ettei haluta kunnolla tutustua toiseen,tai edes yritetä. Sessioiden kerran tai pari,ei puhuta siitä rehellisesti ja roikotetaan toista turhaan perässä,kun ei osata juttua lopettaa. Tämä on suurin ärsytyksen aihe.Koska oletettavaa on,että asioista puhuttaisiin rehellisesti. Sitä minä edellytän,siten toimin ja sitä odotan myös toiselta. Olen ulkonäkö keskeinen itseni suhteen,en niinkään toisen suhteen.En kaipaa yhden kerran ihmeitä,sen myös kerron profiilissani.Ymmärrän sen ettei aina kemiat kohtaa,ei siinä minua mikään ärsytä,vaan siinä miten asiat hoidetaan tai jätetään roikkumaan.Toki herkkä kun olen,luen ja aistin herkästi toisten energiat niin lopputulema on se,että olen turha herkkä nykypäivän kertakäyttökulttuuriin,jonka internet helposti luo.En vihaa miehiä,tai ajattele että kaikki miehet ovat perseestä ja samanlaisia.Minun on vaikea luottaa,ja tiedän sen. Myös puhun siitä ääneen.Toki,saattaa myös olla,että arvotan itseni liian korkealle ja olen paljon enemmän perseestä kuin luulin..
Minä jos kuka on todella huono artikuloimaan Enkä usko että kukaan tahallaan ymmärtää väärin. Nämä nettikeskustelut vaan värittyvät oudosti kun on helppo tulkita kirjoituksia niin monilla tavoilla.
Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. Samoilla markkinoilla on niin nuoret kun vanhatkin, joten kilpailua varmasti on. Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi.
Lainaus käyttäjältä: Badbae - 05.01.2017, 23:59Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..? Et ole ja jos joku toinen väittää muuta niin se toinen on väärässä. Jos itse luotat toisen ihmiseen ja se toinen ihminen pettää sen luottamuksen niin se on vain sen toisen ihmisen häpeä. Se joka tekee väärin tekee väärin, eikä se joka joutuu sen uhriksi. Jos vaan olet vain oma itsesi juuri niin herkkänä kuin oletkin niin eiköhän se oikea henkilö tule vielä vastaan.J os ei tule niin et ainakaan hajota itseäsi sessiosuhteissa, jos et sellaisia oikeasti haluaisi harrastaa. Suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä taitavat olla 30-40-vuotiaita, jotka ovat joskus elämässään sitoutuneet. Se sitoutuminen on sitten mahdollisesti päättynyt avioeroon. Se saa ihmisen varovaiseksi.
Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..?