Baarin kannatusmaksut
Ja kerran olen täältä baarista jo lähtenytkin,mutta jokin outo voima veti minut takaisin.. Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..?
Lainaus käyttäjältä: Badbae - 05.01.2017, 23:59Ja kerran olen täältä baarista jo lähtenytkin,mutta jokin outo voima veti minut takaisin.. Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..? Vastaan oman tulkintani mukaan kaikesta mitä kertomastasi välittyy minulle, ihan vain simppelisti ja lyhyesti tähän: olet.
Luulen, että kriteerit sessioseuralaiselle on paljon väljemmät kuin parisuhdetta etsiessä. Siksi sessioseuraa on kai helpompi löytää.
Lainaus käyttäjältä: Tyty - 06.01.2017, 13:20Luulen, että kriteerit sessioseuralaiselle on paljon väljemmät kuin parisuhdetta etsiessä. Siksi sessioseuraa on kai helpompi löytää.Tuo pitää ainakin omalla kohdalla paikkansa. Siihen ei paljon vaadita, että voin piiskata. Parisuhteen haluaisin löytää, mutta en väkisin kenen tahansa kanssa. Siinä on jo kriteerit sen verran tiukemmalla.
Pieni lisäys tähän keskusteluun.Minä en ensimmäisenä pyri löytämään parisuhdetta,saati avioliittoa,vaan sitä,että kemiat kohtaa ja viihtyy toisen seurassa. Parisuhde kasvaa jos on kasvaakseen.Ensisijaisesti olen pettynyt siihen,ettei haluta kunnolla tutustua toiseen,tai edes yritetä. Sessioiden kerran tai pari,ei puhuta siitä rehellisesti ja roikotetaan toista turhaan perässä,kun ei osata juttua lopettaa. Tämä on suurin ärsytyksen aihe.Koska oletettavaa on,että asioista puhuttaisiin rehellisesti. Sitä minä edellytän,siten toimin ja sitä odotan myös toiselta. Olen ulkonäkö keskeinen itseni suhteen,en niinkään toisen suhteen.En kaipaa yhden kerran ihmeitä,sen myös kerron profiilissani.Ymmärrän sen ettei aina kemiat kohtaa,ei siinä minua mikään ärsytä,vaan siinä miten asiat hoidetaan tai jätetään roikkumaan.Toki herkkä kun olen,luen ja aistin herkästi toisten energiat niin lopputulema on se,että olen turha herkkä nykypäivän kertakäyttökulttuuriin,jonka internet helposti luo.En vihaa miehiä,tai ajattele että kaikki miehet ovat perseestä ja samanlaisia.Minun on vaikea luottaa,ja tiedän sen. Myös puhun siitä ääneen.Toki,saattaa myös olla,että arvotan itseni liian korkealle ja olen paljon enemmän perseestä kuin luulin..
Tietysti varmasti syytä myös kysyä itseltäni,olenko altistanut itseni liian helposti satutettavaksi..?