Baarin kannatusmaksut
Tällaisessa suhteessa voidaan sitten kokeilla kipu- ja häpeärajoja tavoilla, joista ns. karkkikauppasubit eivät ole kuulleetkaan.Se karkkikauppasubius, jossa subi antaa Masterin tehdä joitain juttuja ei kyllä oikein ole alistumista ollenkaan.
Lainaus käyttäjältä: SpankingDaddy - 10.02.2017, 14:51Tällaisessa suhteessa voidaan sitten kokeilla kipu- ja häpeärajoja tavoilla, joista ns. karkkikauppasubit eivät ole kuulleetkaan.Se karkkikauppasubius, jossa subi antaa Masterin tehdä joitain juttuja ei kyllä oikein ole alistumista ollenkaan.Onneksi olenkin tällainen karkkikauppadomme joten mulle kelpaa ne truumäästereiden sylkemät karkkikauppasubit.
Väheksyvä Karkkikauppasubi onkin mielenkiintoinen termi saitilla jossa kaikkien pitäisi olla mitä haluaa.
Olen tässä viime päivinä miettinyt käsitettä alistuminen. Päällisinpuolin yksinkertainen sana ja asia vaan kun ei ole. Jos nyt ajatellaan, että on olemassa D/s-suhde, niin kumpi siinä määrittelee sen alistumisen? D vai s?
Ehdoitta alistuva sub - kiihottavaa, vastuullista, pelottavaa? Hyvä vai huono asia? Kuinka pitkälle hyväksytte karkkikauppasubeilun ja milloin laittatte jarrut päälle?
Mikä on todellista alistumista? Jos sub pitää itsellään tiukat rajat, että .... tätä minä en sitten tee ja tähän minä en suostu ja tuo ei kiinnosta, niin missä se todellinen alistuminen sitten on? Silloinhan tuo on valikoivaa alistumista eli alistutaan omilla ehdoilla, ei sen dominoivan osapuolen ehdoilla. Tuolloin dominoiva dominoi sillä tavalla, miten hänelle on lupa annettu. Toisaalta subilla on aina oikeus omiin rajoihinsa ja ei-asioihinsa, kuten myös dominoivallakin.
Vastuu suhteesta/sessiosta on mielestäni kummallakin omalta osaltaan, sekä subilla että d:llä.