Baarin kannatusmaksut
Ei parempaa tai huonompaa, monessa suhteessa erilainen mieli miehellä ja naisella kyllä on, in my humble opinion
Onko se femmepiirteitä (siis luonteenpiirteitä) omaava mies sitten enemmän sellainen kiva kaveri jonka kanssa vaihtaa ajatuksia? Vai onko siitä mahdollisesti aviopuolisoksi?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 02.01.2017, 22:15Onko se femmepiirteitä (siis luonteenpiirteitä) omaava mies sitten enemmän sellainen kiva kaveri jonka kanssa vaihtaa ajatuksia? Vai onko siitä mahdollisesti aviopuolisoksi?Makuasia. Mun mielestä on aviopuolisoksi, mutta ei varmaan kaikkien mielestä.
Lainaus käyttäjältä: Terhenneito - 02.01.2017, 22:30Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 02.01.2017, 22:15Onko se femmepiirteitä (siis luonteenpiirteitä) omaava mies sitten enemmän sellainen kiva kaveri jonka kanssa vaihtaa ajatuksia? Vai onko siitä mahdollisesti aviopuolisoksi?Makuasia. Mun mielestä on aviopuolisoksi, mutta ei varmaan kaikkien mielestä.Näin vähän arvelinkin. Se taitaa olla piirre jonka vain harva hyväksyy aiomiehelleen.
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 02.01.2017, 22:55Lainaus käyttäjältä: Terhenneito - 02.01.2017, 22:30Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 02.01.2017, 22:15Onko se femmepiirteitä (siis luonteenpiirteitä) omaava mies sitten enemmän sellainen kiva kaveri jonka kanssa vaihtaa ajatuksia? Vai onko siitä mahdollisesti aviopuolisoksi?Makuasia. Mun mielestä on aviopuolisoksi, mutta ei varmaan kaikkien mielestä.Näin vähän arvelinkin. Se taitaa olla piirre jonka vain harva hyväksyy aiomiehelleen.Tungenpa omankin mielipiteeni sekaan. Mun mielestä naiselliset ominaisuudet olisivat jopa suotavia. Asioiden jatkuvaa ylianalysointia en osaa pitää naisellisena piirteenä. Sellaisen ihmisen kanssa olemisen kokisin niin väsyttävänsi, etten harkitsisi mitään pitkäaikaista suhdetta hänen kanssaan. Lyhytaikainenkin voisi olla liikaa. Mutta mä olenkin aika lyhytpinnainen.
Joo... Se on tietysti aika karrikotu kuva miesestä jos ainoa hyvä piirre on kun on oppinut käyttämää Bonusway'tä nettiostoksissa, mutta muutoin ei löydy mitään hyvää, kun se ei osaa erottaa kukkia rikkaruohoista tai jääkaappia kenkätelineestä. Kas kun ei aja vielä partaansakin ruohonleikkurilla. Mutta eine naisetkaan täydellisiä ole esim. siivousinnossaan kun sekaisin oleva työpöytä siivota roskikseen. Näitä esimerkkejä tarjoaa amerikkalaiset elokuvat miehistä jotka sitten raivoaa moiselle, mutta ei saa juuri sympatiaa siitä että se nainen se idiootti on, ei mies. Mutta näinhän se on mennyt kautta vuosisatojen. Jonkun vastaavan typeryyden takia on sitten saanut aloittaa hukkaan menneen työn alusta. Sitten ihmetellään että "miksi se nyt on taas pahalla päällä mulle". "Eikö se rakastakaan mua?" Jossakin tutkimuksessa taannoin oli saatu tulos joka kertoi naisten puhuvan porukoissaan eniten miehistä ja miehistään pahaa kuin miehet, jotka hyvin harvoin edes puhuivat omista puolisoistaan toisten miesten kanssa. Miksi näin on; ihmettelee hän.