Baarin kannatusmaksut
Kinkyily on kuten kaikki asiat maailmassa, siihen pätee vanha tarina jossa sokeat kohtaavat norsun. Ehkä tämä baari voi olla vähän siellä norsun peräosan lähistöllä ja onhan täällä kirjoittajia jotka esim. pitävät kinkyilyä sairaana ja kamalana, tunnevammaisten puuhana. Silloin varmaan kannattaa siirtyä eteenpäin. Muullakin tavoin kuin vaihtamalla nimimerkkiä.
En usko, että kinkyt ovat keksineet pyörää uudelleen,eikä kinkyys ole merkki korkeammasta henkisestä kasvusta....Isompi kyssäri onkin sitten, että jos kinkysessiossa esiintyvät tunteet ovat erilaisempia tunteita kuin tunteet ns- normaalissa arjessa- jos ne ovatkin ns. seksitunteita,jotka liittyvät vain ja ainoastaan seksiin ja seksuaalisuuteen- toisaalta jos seksuaalisuus on ainut ihmistä määrittävä tekijä, noilla sessioihin osallistuvilla ihmisillä ja tunteilla on sitten aivan valtava ,elämää muokkaava merkitys- lähes jopa jumalallinen (?)
Kinkyily on kuten kaikki asiat maailmassa, siihen pätee vanha tarina jossa sokeat kohtaavat norsun. Jokainen tunnustelee sitä omasta kohdastaan ja se vaikuttaa ihan erilaiselta Jokainen on silti oikeassa.. Eli jos vaikka olisikin kinkyilyssään osunut sinne norsun peräreiän kohdalle, on silti valtava alue muuta. Itse olen osunut kohtaan jossa on paljon tunteita, välittämistä ja valtavan ihania olotiloja. Ehkä tämä baari voi olla vähän siellä norsun peräosan lähistöllä ja onhan täällä kirjoittajia jotka esim. pitävät kinkyilyä sairaana ja kamalana, tunnevammaisten puuhana. Silloin varmaan kannattaa siirtyä eteenpäin. Muullakin tavoin kuin vaihtamalla nimimerkkiä.
Jos leikkiminen ei herätä tunteita (joita voi kokea positiivisessa mielessä) niin mielestäni olen joko väärässä paikassa tai väärän ihmisen kanssa ellen jopa molempia.
Tunteet on isoin osa bdsm touhuilua.Ilman niitä koko jutussa ei olis mitään järkeä! Siis, kipu, kauhu, paniikki, pelko...