Baarin kannatusmaksut
Pyöränkeksijälle! Hyvä analyysi. Et ole keksinyt pyörää uudelleen. On vain hyvä itse kunkin kerrata aika ajoin evankeliumin pääkohdat ”alistamisessa ja alistumisessa”. Miksi muuten ensimmäinen tuntuu dynaamisemmalta sanalta?Niin ei kuitenkaan ole, sillä alistuja vetää tilaisuutta. Hänen voimansa saa alistajan liikkeelle ja kokemaan psyykkisiä ja fyysisiä tuntemuksia. Subi aloittaa tripin hänen voimansa on onnistuneen istunnon ilo. Avoimuus ja luottamus, josta kasvaa henkinen yhteenkuuluvaisuus ovat avain uusiin vesiin. Kumpikin tarvitsevat toisiaan hyppäämään arjen ojan yli. Det land som icke är on siis tavoitettavissa.On hyvä kokea turvallisissa oloissa itsestä nousevat toiveet, tunteet. Samoista läheteistä pulppuavat niin sub kuin dom. Mutta ilman älykästä subia ei ole edes keskitason domia.
Tässä yhteydessä on mainittava että jätän kommentoimatta stiegin viestiin,.. jos kerrankin olisi viisaasti hiljaa.
En tiedä muuten viittaakohan tuo stiegin viesti sellaiseen tilanteeseen, jossa sub kouluttaa itselleen domia. Siitä aiheesta on erillinen ketju jossakin, enkä lähde sitä tässä enää ruotimaan.
Vielä omaa ”harhaoppiani” objekti on session arvokkain. Objekti määrää verbin sijamuodon. Eikö ihmissuhteissakin.
Lainaus käyttäjältä: stieg - 28.10.2011, 18:06Vielä omaa ”harhaoppiani” objekti on session arvokkain. Objekti määrää verbin sijamuodon. Eikö ihmissuhteissakin.1) Sijamuodot ovat nominin taivutusmuotoja. Verbillä ei siis ole sijamuotoa, jonka objekti voisi edes teoriassa määrätä. Lisäksi ainakaan missään minun osaamassani kielessä objekti ei määrää sitä, miten verbi taipuu. Esimerkiksi seuraavissa lauseissa objekti pysyy muuttumattomana mutta verbi taipuu monin eri tavoin:Pilkunnussija korjaa aina jokaisen huomaamansa virheen.Minä siis korjasin virheen.Tahdoin korjata virheen.Moni täällä korjaisi virheen helposti jos vain viitsisi (mutta muut kuin pilkunnussijat eivät viitsi).2) Olennaisempi asia: Subi ei ole välttämättä session objekti. Esimerkiksi palveltava domme voi hyvin olla objekti. Kohteena oleminen voi jakautua sessiossa monenlaisin tavoin.
2) Olennaisempi asia: Subi ei ole välttämättä session objekti. Esimerkiksi palveltava domme voi hyvin olla objekti. Kohteena oleminen voi jakautua sessiossa monenlaisin tavoin.
Lainaus käyttäjältä: Keiju - 13.11.2011, 22:292) Olennaisempi asia: Subi ei ole välttämättä session objekti. Esimerkiksi palveltava domme voi hyvin olla objekti. Kohteena oleminen voi jakautua sessiossa monenlaisin tavoin.Ajattelit tappaa sitten minut nauruun? Aivan loistava vastaus kokonaisuudessaan komppaan täysin
Eikö ihmissuhteissakin.
Lainaus käyttäjältä: stieg - 28.10.2011, 18:06Eikö ihmissuhteissakin.Miten en ole tätä ketjua huomannut- tai ehkä noi verbin sijamuodot ja höröttely tukki turvan En usko, että kinkyt ovat keksineet pyörää uudelleen,eikä kinkyys ole merkki korkeammasta henkisestä kasvusta. Itsekin kuulemma olen vain perseilijä ja provokaattori täällä, ylimmänkin portaan mielestä.Tunteet- voiko niitä eristää johoinkin kinkymuotteihin ilmennettäviksi. Joku Von><W. esitti joskus sellaisen teorian, että kinkyfoorumeilla on enimmäkseen tunnevaikeuksien kanssa painiskelevia ihmisiä ja meikä väitti vähän vastaan tuolloin muutama vuosi sitten. Sittemmin olen havainnut hieman samaa.Isompi kyssäri onkin sitten, että jos kinkysessiossa esiintyvät tunteet ovat erilaisempia tunteita kuin tunteet ns- normaalissa arjessa- jos ne ovatkin ns. seksitunteita,jotka liittyvät vain ja ainoastaan seksiin ja seksuaalisuuteen- toisaalta jos seksuaalisuus on ainut ihmistä määrittävä tekijä, noilla sessioihin osallistuvilla ihmisillä ja tunteilla on sitten aivan valtava ,elämää muokkaava merkitys- lähes jopa jumalallinen (?)
Pip-sinähän mut tunnet paremmin kuin hyvin parin miitin ja Väiskitapaamisen perusteella- sehän on selviö, että näin me opimme tuntemaan ja tietämään toinen toistemme elämää. Ihan kuin iltamissa menee tää kinky-tunteminentm. Mutta miten sitten VANILIA-elämä,oh hoh,huuh t. 47 v. murrosiässäLisäys: Voisit muuten kirjoittaa oikean nimesi tähän vastaukseksi,siitä hyvästä, että olet kaikki mun entiset nikit laulanut julki forkalla-molemmat kun ovat yhtä oleellista tietoa,heh.Kerro nyt, please,niin ehkä saadaan tämä hullutus loppumaan