Baarin kannatusmaksut
Tosin aloitusviestissä otsikointi ei vastaa kysymystä, josta johtuen keskustelu harhailee sivuraiteilla
Tässä malli Dominoivalle naiselle koska heillä on vaikeuksia löytää seuraa mallin saa kopioida ja käyttää ilman eri pyyntöä.Hei olen 50v Stadissa asuva paljon välineitä sekä loppumattoman mielikuvituksen omaava sadistinenkin Domina tarvitsenvakituiseen palvelukseen 40-60 v miestä jolla pitää olla siveysvyö.Minun mittani ovat 90-60-90 ja painan 60 kiloa ole 180cm + 15 cm korkkarit kuvani on profiilissa kai sinunkintavataan lauantaina 12.00 3 sepänpatsaalla minulla on vihreä käsilaukku Teidän Extrme Dominatrix.
Mikä on vonkauskirje?
Pitikin tarkistaa, mutta saamistani "vonka"kirjeistä pisimpään keskusteluun, tapaamiseen ja ehkä johonkin ovat johtaneet vähintään neljän kappaleen aloitusviestit.Ekassa todetaan miksi kirjoitetaan just mulle (se profiiliin tutustuminen), toisessa kerrotaan itsestä (jotain, mitä profiilissa ei lue), kolmannessa pohditaan mahdollisia yhteisiä mielenkiinnon juttuja ja vikassa joku mukava lopetus, johon tekee mieli vastata heti:)
"Missä ja monelta?" -tos o huoneen koodit.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 20.02.2017, 18:07"Missä ja monelta?" -tos o huoneen koodit. No tollahan mä melkeen lähin teidän messiin. Mut sit muut oli tylsii.