Vonkaamisista vinkumisiin....
Minä kirjoitan rohealla murteella ja usein ilman oikeinkirjoitusulkoasua.Tämän olen todennut jo profiilissani,joten mikäli tuon takia pidetään jotenkin vajakkina,niin pitäkää tunkkinne "vitunne"leidit.
Tämä multimediamonitoimikosketusmobiililaite kun ei oikein edes tikulla takoen taivu enempään ja kukas tänne nyt firmankaan koneella viestiä laittais?
Huolimatta huonosta oikeinkirjoitusasusta ja rajallisesta sanankäytöstä siis näiden kielioppinatsien mukaan olen toki saanut myös asiallisia vastauksia, mutta suurin osa seuranhakuviesteistä on suurta silkkoa.
Kyllä täältä löytyy herneet nenuun vetäiseviä neitokaisia,kun miltei heti tiiviillä aikataululla ehdoitetut treffit eivät käy aikatauluun.
Oma osa ronklaajista ovat ne brätti-ihanuudet,joiden exät tiesivät ja osasivat aina kaiken paremmin..
Entäpäs ne ns. nollaprofiiliset,joille pitäisi itse heti paljastaa kaikesta aivan kaikki,mutta heidän omat profiilinsa eivät kerro yhtikäs mitään?
'
Miten suhtautua uuteen profiiliin/ilmoon,kun ehkä haetaan seuraa,mutta kumppani on siis jo löydetty
Onko kyse mastereiden kyvyttömyydestä kommunikaatioon vai aivan jostakin muusta,ken tietää kertokoot julki
Miksi tämä vonkaamiskeskustelu velloo edestakaisin yhä uudelleen ja uudelleen?
Asian voi nähdä myös toisin...
Minua on usealta taholta informoitu että subeilla on tämä oma ns.turvaverkostonsa jossa myös mututieto kulkee rasvatun salaman lailla...
Turvaverkosto on hyvä asia,mutta sen väärinkäyttäminen on todella jyrkästi tuomittavaa.
Kaikkien pitäisi käsittää,että tässä on kyse hieman eri hommista kuin kerran kuussa pimeässä ja peitonalla pakollinen viisminuuttinen..
Esimerkkinä mainittakoon tapaus,jossa eräs suhteessa elelevä herrasmies antoi tarpeettomat konserttiliput naispuoliselle tuttavalleen.
Ihmettelen sitä hyökkäystä joka ystävällisestä eleestä seurasi- hyvä ettei miesrukkaa teilattu ja naista pakotettu antamaan-kiitollisuudesta !!!!!!!!!!!?
??
Kun suhtautuminen on se,että jokainen ystävällinen ele sukupuolten välillä lokeroidaan pakonomaiseksi panotarpeeksi tai vonkaukseksi olaan hyvin syvällä suossa.
Monen kannattaisi pysähtyä miettimään,miksi asiat ovat kulminoitumassa siihen pisteeseen,että on syntymässä toisiaan kyräileviä kuppikuntia.
Seuraushan on aivan selkeä, kohta kellään ei ole kivaa ja siittä kärsii eniten - se hyvä seksi...
Toivotan kaikille tänä vuonna parempaa onnea seuranhakuun.
Olkoot foorumi avoin ehdotteluille ja vonkaamiselle , eläkööt toivo onnistumisille