Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.01.2017, 09:22Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRMSaman logiikan mukaan alistuva dominoi lähettäessään vonkukirjeen maasturille. Hän yrittää silloin määrätä massun olemaan kiinnostunut hänestä. Mitä muuten on se "uskottavuus" ?
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRM
Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 09:55Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.01.2017, 09:22Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRMSaman logiikan mukaan alistuva dominoi lähettäessään vonkukirjeen maasturille. Hän yrittää silloin määrätä massun olemaan kiinnostunut hänestä. Mitä muuten on se "uskottavuus" ?Suurinosa alistuvista koittaa dominoida ja dominoikin koska määrää rajat sun muuta mihin ns. Masterit alistuu Ite en moiseksi sätkynukeks alistu vaan leikin ihan sillain kun tykkään.
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 10:52Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 09:55Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.01.2017, 09:22Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRMSaman logiikan mukaan alistuva dominoi lähettäessään vonkukirjeen maasturille. Hän yrittää silloin määrätä massun olemaan kiinnostunut hänestä. Mitä muuten on se "uskottavuus" ?Suurinosa alistuvista koittaa dominoida ja dominoikin koska määrää rajat sun muuta mihin ns. Masterit alistuu Ite en moiseksi sätkynukeks alistu vaan leikin ihan sillain kun tykkään.Eli hamsteri ei voi lähettää vonkuviestiä, koska menisi uskottavuus. Alistuva ei voi lähettää vonkuviestiä, koska tällöin dominoisi.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 11:46Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 10:52Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 09:55Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.01.2017, 09:22Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRMSaman logiikan mukaan alistuva dominoi lähettäessään vonkukirjeen maasturille. Hän yrittää silloin määrätä massun olemaan kiinnostunut hänestä. Mitä muuten on se "uskottavuus" ?Suurinosa alistuvista koittaa dominoida ja dominoikin koska määrää rajat sun muuta mihin ns. Masterit alistuu Ite en moiseksi sätkynukeks alistu vaan leikin ihan sillain kun tykkään.Eli hamsteri ei voi lähettää vonkuviestiä, koska menisi uskottavuus. Alistuva ei voi lähettää vonkuviestiä, koska tällöin dominoisi. Tähän mainiosti kiteytyy tämän foorumin problematiikka. Niin tai näin, aina väärin päin.
Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.
Tosi Masterit istuvat kiltisti rivissä, kukat rinnassa, kengänkärkiään tuijottaen, ja odottavat että nainen tulee hakemaan.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 11:46Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 10:52Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 03.01.2017, 09:55Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.01.2017, 09:22Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 03.01.2017, 08:50Pidän jotenkin naurettavana ajatusta että itse dominoivana miehenä alistuisin vonkaileen tuntemattomalta profiililta.Juuri näin, ei tulis mieleenkään lähettää kenellekään, varsinkaan tuntemattomalle, minkäänlaisia viestejä seuranhakutarkoituksessa, sillä lailla osoittais olevansa kaikkea muuta kuin Dominoiva.IKRMSaman logiikan mukaan alistuva dominoi lähettäessään vonkukirjeen maasturille. Hän yrittää silloin määrätä massun olemaan kiinnostunut hänestä. Mitä muuten on se "uskottavuus" ?Suurinosa alistuvista koittaa dominoida ja dominoikin koska määrää rajat sun muuta mihin ns. Masterit alistuu Ite en moiseksi sätkynukeks alistu vaan leikin ihan sillain kun tykkään.Eli hamsteri ei voi lähettää vonkuviestiä, koska menisi uskottavuus. Alistuva ei voi lähettää vonkuviestiä, koska tällöin dominoisi. Päivän naurut kyllä taas tuli tästä "tosi maasturi ei subeille kirjoittele"-asenteesta.