Baarin kannatusmaksut
En enää tykkää susta, jos alat tykätä jostain erilaisesta.En enää leiki sun kanssa, jos haluat kokeilla uusia leikkejä.
Mikäs se oli se joku iskelmä.. "Koskaan et muuttua saa"? Ymmärrettävää, että haluaa sitä mitä tilaa eikä kesken kaiken leikit lässähdä. Mutta eikö vaatimus ehdottomasta domiudesta tai subiudesta ole myös aika ankara ja sulje pois ihmisen henkilökohtaista kasvua ja kehitystä? Kertaluontoisissa tai lyhytkestoisissa sessiosuhteissa tämä tuskin on niin iso ongelma kuin pitkällä tähtäimellä.
Itsellä on kymmenkunta suhdetta luultavasti kaatunut faktaan että "uutuuden viehätyksen jälkeen" daami ei uskaltanut tuoda asiaa julki - " en saakaan seksuaalisia kiksejä alistumalla" -ja kenties palanneet turvalliseen ja tuttuun vanillaan!?
Odotan kauhulla seuraavaa ketjua, jossa pohditaan, onko nahka/pvc/latex/bondage/s&m oikeampaa kuin toinen suuntaus.
Voihan kiesus ! (tätä ei ole tarkoitettu rienaukseksi, kunhan on puuskahdus) Tässä ketjussa on päästy taas mukaylitsepääsemättömään muuriin nimeltä truu. Onko switch oikea vai väärä, jos tilanteet muuttuu ja siltä tuntuu? Ihan sama ja sou fakin what, kunhan molemmat osapuolet ovat tilanteen tasalla. Yhtä lailla osa dominoivista muuttuu alistuviksi, jos tilanne alkaa mennä oikeaan suuntaan, ja päin vastoin. Ja toiset ei taas koskaan muuta toimintatapaansa, osa pysyy itsetuntonsa ansiosta edelleen omassa "lokerossaan", ja osaavat viedä tilanteen omalle tielleen, osa flippaa ja paljastaa sisäisen heikkoutensa erilaisuuksien edessä. Ja osa on salaa hyvillään. Odotan kauhulla seuraavaa ketjua, jossa pohditaan, onko nahka/pvc/latex/bondage/s&m oikeampaa kuin toinen suuntaus.Whatever works.
Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?
Lainaus käyttäjältä: eppkp - 01.01.2017, 18:00Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?Jos sadistinen puolesi on vahvempi verrattuna masokistiseen puoleesi? Jos tykkäät kummastakin puolesta yhtä paljon eli piiskaajana kuin piiskattavana, niin kaippa se on 50/50. Tätä täytyy vaan määritellä itse Esimerkiksi jotkut ovat switchejä, mutta kertovat olevansa 90 % alistuvia eli 10 % alistaminen tulee jostain tietystä teosta, josta saavat kiksinsä.
Lainaus käyttäjältä: IceCherry - 01.01.2017, 19:35Lainaus käyttäjältä: eppkp - 01.01.2017, 18:00Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?Jos sadistinen puolesi on vahvempi verrattuna masokistiseen puoleesi? Jos tykkäät kummastakin puolesta yhtä paljon eli piiskaajana kuin piiskattavana, niin kaippa se on 50/50. Tätä täytyy vaan määritellä itse Esimerkiksi jotkut ovat switchejä, mutta kertovat olevansa 90 % alistuvia eli 10 % alistaminen tulee jostain tietystä teosta, josta saavat kiksinsä.Halu saada piiskaa tulee vain silloin tällöin ja silloinkin haluan kontrolloida tilannetta. Joten en ole oikeastaan alistuva.Halu piiskata on päällä lähes koko ajan ja välillä todella vahvana. Sanoisin, että sadistinen puoli on todella paljon vahvempi.