Baarin kannatusmaksut
Kaikella ystävyydellä, miten lisääntymiskyky nyt liittyi asiaan? Toin omassa tekstissäni esille sen, että ihminen kiihottuu mistä kiihottuu, ja jokaisella on oikeus kiihottua siitä mistä kiihottuu, eikä ketään mielestäni pitäisi tylyttää sen johdosta mistä he kiihottuvat. Esitin oman ajatukseni ja mielipiteeni asiasta. Sinulla voi ja saa olla erilainen sellainen. Voisitko kenties sallia saman minulle?Ja olen muuten kanssasi hyvin vahvasti eri mieltä tästä: "Mitäköhän siltä switch mieheltä sit oikein puuttuu, kun tietääkseni täysin samat ominaisuudet löytyy kuin dominoivalta mieheltä". Ei löydy samoja ominaisuuksia. Sama määrä sormia sun muita ehkä, mutta seksuaalisuus on myös ominaisuus, ja switcheys ja domius ovat eri asioita ja siten eri ominaisuuksia.
Olen tutustunut useampaan switch-mieheen suhdetarkoituksessa. Kaikkien kohdalla on kuitenkin aika pian tullut esille se pieni tunnustus, että ovat oikeasti enemmän alistuvia miehiä, voivat kyllä kuulemma sitoa naisen ja piiskatakin, mutta enemmän nauttivat alistettavana olemisesta. Tämähän on tietysti sitten itselleni ollut ongelma, koska vaikka switch olen itsekin, niin en halua olla jollekin vain se domme (joka sidottaisiin koska pyydän). Ei ole tarkoitus yleistää, voi olla että kohdalleni on sattumoisin osunut vain tällaisia. Jos switch-mies voisi aidosti olla välillä dom, niin kyllä hän minulle kelpaisi hyvin. Mutta dom näyteltynä roolina tai minun käskyttämänä sitojana ei jaksa innostaa. Kokemukseni mukaan moni kytkin mies on oikeasti alistuva mies, joka on opetellut dominkin roolin, jotta olisi helpompaa löytää seuraa (dommenaisia on ilmeisesti vähän, alistuvia naisia taas paljon).
Tietääkseni lisääntymiskyky on monelle aika merkittävä seikka, jopa leikkikaveria valitessa. Niistä, kun saattaa ajan myötä kehittyä vakavampaakin ja sinä nostit tuon (homo-hetero)esimerkin mukaan argumentissäsi.Minulle on ihan sama, vaikka jokainen kiihottuisi naapurin papasta, ei se minulta pois ole, enkä toimi minään ajatuspoliisina, saati skenepoliisina. Sen sijaan kyllä näpäytän, jos toisen argumentointi asiasta ei uppoa itselleni.Jos nyt ollaan siinä skenaariossa (että molemmat osapuolet ovat polyja tai hommasta ei ole tarkoituskaan tehdä vakavaa, kuten Hra K:n esimerkistä ainakin itse ymmärsin), niin miten se switcheys muka näkyy sinulle sessiossa? Oletan, että tämä switch on kyllä dominoiva sinua kohtaan, koska itse olet pelkästään alistuva. Alistuvat miehet leikkimässä switchiä/dominoivaa on hieman eri asia kuin "true switch" (kuten joku miitissä kertaalleen nimesi switchejä).
Keskimmäinen kappale kertoo minulle paljon. Sinulle tuntuu olevan tärkeää päästä näpäyttelemään ja pätemään, ymmärtämään tahallaan väärin ja halkomaan hiuksia itse keskustelussa oleva aihe vähemmälle jättäen. Tuollaisessa "keskustelussa" ei ole mitään järkeä. Sellainen ei nimittäin ole keskustelua.Kuinka hedelmällistä olisi tässä vaiheessa vängätä sinun sana- ja havainnollistamisesimerkkivalinnoistasi, että by the way, miehilläkin on rinnat, ja minun kanssani ei voi lisääntyä siitä huolimatta että olen nainen, minä en nimittäin halua lapsia, eivätkä halua kaikki miehetkään niin mitä väliä leikkikaverin lisääntymiskyvyllä silloin on? Tai että voiko havainnollistamisen ja argumentoinnin välille vetää yhtäläisyysmerkin niin kuin sinä tuossa teit? Tällainen keskustelun tasohan on aivan naurettavaa. Siinä ei keskustella itse asiasta, kohdata sen toisen esittämää ajatusta, vaan puututaan sivuseikkoihin.Sellaista ihmistä on mahdotonta aidosti kohdata keskustelussa, jonka lähtökohta on sillä tasolla ettei edes haluta ymmärtää toisen esittämää näkökantaa. Keskustelu ja vänkääminen ovat eri asioita. Keskustelu tapahtuu hyvässä hengessä, vänkääminen pahassa, ja se mitä tältä foorumilta etsin ei ole tuo jälkimmäinen vaihtoehto.
Skenehän on "täynnä" ihmisiä, jotka esittävät olevansa jotain mitä eivät ole. Privaviestein on helppo vaikuttaa kaiken osaavalta masterilta tai kaiken kokeneelta subilta.
On alistavia henkilöitä, jotka eivät kelpuuta switchiä alistumaan itselleen? On alistuvia henkilöitä, jotka eivät kelpuuta switchiä alistamaan itseään?Miksi näin?Eikö switch voi olla hyvä alistuja ja oikean kumppanin löydettyään hyvä alistuja pitkän aikaa, kenties koko loppuelämän?Onko pelko, että switch ottaa kesken kaiken toisen roolin?Rp, skenen muumio
Tyhmää antaa itsestään ulospäin epärealistinen kuva. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee esille se mikä oikeasti on.Vai onko niin, että ihmisillä ylipäätään on itsestään epätodellinen kuva. Puhutaan sitä mitä haluaisi oikeasti olla ja niin luulee mutta totuus on toisenlainen.
Henkilökohtaisesti kun ei sattuneesta syystä ole kokemusta switch miehistä niin en voi kuin toistaa sen mitä olen kuulopuheena nais-subeilta kuullut. Heille ainakaan kyse ei ole ollut mistän illuusioiden särkymisestä vaan switch dom miehen tendenssistä lopettaa heti rajumpi toiminta kun vähän ulahtaa ja tulla "samalle tasolle" sen sijaan että pysyisi Dominoivassa roolissa.
Lainaus käyttäjältä: Draugo - 27.12.2016, 14:55Henkilökohtaisesti kun ei sattuneesta syystä ole kokemusta switch miehistä niin en voi kuin toistaa sen mitä olen kuulopuheena nais-subeilta kuullut. Heille ainakaan kyse ei ole ollut mistän illuusioiden särkymisestä vaan switch dom miehen tendenssistä lopettaa heti rajumpi toiminta kun vähän ulahtaa ja tulla "samalle tasolle" sen sijaan että pysyisi Dominoivassa roolissa.Eli terveenjärjen käyttäminen vaikkapa uuden leikkikaverin kanssa on "samalle tasolle" valumista? Kyllä moni dominoivakin kysyy, että onhan kaikki ok yms, kun leikitään ensimmäisiä kertoja ja toinen reagoi yllättävästi. Siitä uudesta leikkikaverista, kun ei välttämättä osaa lukea missä mennään. Hyvällä kommunikaatiolla toki voidaan näitäkin "turhia" kyselyitä välttää. On eri asia jatkaa toimintaa, jos tietää, että toisen itkeminen ei ole paha asia kuin, että toisen itku tulee täysin puskista eikä tiedä, että onko toisella oikeasti hätä.Eri asia sitten, jos ollaan leikitty useita kertoja ja joka kerta sama toistuu ja toinen ei vain pysy siinä roolissaan.