Baarin kannatusmaksut
Ehkä kelpaaaminen on aika vahva sana, mutta minun kanssani miehen tulee olla sadistinen tai muutoin erittäin dominoiva. Muu ei vain toimi. Piiskaa osaa kuka tahansa mies käyttää hyvin, kunhan sen on opetellut ja oppinut, mutta tietynlainen kovuus/vahva dominoivuus/ehdottomuus on minulle se juttu ja jolla mennään sitten ajatuksiini ja ihoni alle. Olen itse masokistinen subi ja tunnen itseni varsin hyvin ja tiedän sen, mitä tarvitsen. Kaikki muu olisi jotakin roolileikkiä ja sellainen ei ole lainkaan minua varten. Minulla on ollut suhteet kahden sadistin kanssa ja se on sitä, joka on minulle SE juttu.
Kannattaa myös huomata, että switchin ei tarvitse olla molempia saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa voi olla täysin dominoiva, toisen kanssa alistuva.
Mulle 'suuntausta' tärkeempää on kemiat. Itse switchinä nautin toisen switchin seurasta, ainakin tällä hetkellä. Mä oon silleen hassu että meen aina fiiliksen mukaan, joskus subittaa joskus dommettaa ja joskus ihan vaan panettaa. Köydet on sellanen suht pysyvä juttu, ihan sama minkälainen 'roolitus' muuten on. En mä ainakaan koe että jäisin jostain paitsi, tai ettei alistuminen/alistaminen olisi yhtä 'hyvää' switchin ku tiukasti boksissa olevan kanssa. Niin paljon tosiaan riippuu kemioista, siitä miten toinen kantaa tilanteen ja yleisesti sen hetkisistä fiiliksistä. Mä voin saman ihmisen kanssa olla vuoroin sub vuoroin D ja pystyn jopa 'lennosta' vaihtaan olotilaa. Tai tarkalleen ottaen en vaihda vaan fiilis muuttuu. Switchin kanssa joka pystyy samaan homma toimii. On mulla ollu joko-tai sessiokumppaneitakin ja hyvin on toiminut. Yhteistä kylläkin noissa kaikissa on se että ne on omanlaisiaan, asioista on keskusteltu ja yhdessä tietyt jutut sovittu. En mä koe noissakaan jääneeni mistään paitsi. Eikä ainakaan subit oo sanoneet että oisin ollu jotenkin liian kiltti tai hellä Mulle jokainen switch ei kelpaa siks ettei kemiat toimi, ei mulle kaikki dt ja subitkaan kelpaa