Kirjoittaja Aihe: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella  (Luettu 4539 kertaa)

Bluejoy

• Vieras
Olen tässä sivusta seurannut Tampereen miittikeskustelua ja tullut siihen tulokseen, että ehkä voisi olla hyvä ajatus järjestää vaihtoehtoinen miitti, jossa voitaisiin keskustella asioista tasapuolisemmin. Niin että pienimmillekin olisi tilaisuus tulla kuulluksi.
Ymmärrän että monet tulevat 2H+K:hon ihan vain viettämään iltaa ja tapaamaan täällä foorumilla tutuksi tulleita ystäviään, mutta sitten on niitä, jotka tulevat ensimmäistä kertaa paikalle. Toivoisin voivani ottaa avosylin vastaan kaikki, niin rohkelikot kuin arkajalatkin.  :)

Kaksivuorotyön tekijänä joudun järjestämään miittejä vaihtelevilla ajankohdilla. Paikkakin puuttuu. Olen avoin ehdotuksille niin paikasta kuin muustakin asiaan liittyvästä.
Toivotan kaikki tervetulleiksi miitteihini kunhan saadaan ne pyörimään.  :))
« Viimeksi muokattu: 20.12.2016, 22:50 kirjoittanut Bluejoy »

IceCherry

• Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille
« Vastaus #1 : 20.12.2016, 12:28 »
Kiinnostaa :) Tulokas / uusi, kun olen itsekin..

Kulkuri

• Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille
« Vastaus #2 : 20.12.2016, 22:47 »
Uudet tapahtumat on aina terve tulleita. Tampereellahan on toki, myös Rsykeen miitit Teerenpelissä joka toinen tiistai. Ne on kyllä sellaisia "matalankynnyksen" miittejä mielestäni, mitä itse olen niissä joskus parikertaa käynyt. Jos ketä kiinostaa, niin taatusti mukaan voi mennä myös uutena kasvona :) 

Bluejoy

• Vieras
Vs: Tilausta toisenlaiselle miitille Tampereella
« Vastaus #3 : 20.12.2016, 22:56 »
Teerenpeliä on ehdotettu paikaksi. Pitänee vielä käydä paikanpäällä kyselemässä käykö heille tällainen miitti siellä useammin, sillä kuulin että mahdollinen subinaisten miitti voisi myös olla siellä. Ehkä voisimme joinakin iltoina pitää yhteismiittejäkin.  :)) :love:

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #4 : 20.12.2016, 23:09 »
Tuskinpa ravintolalla on mitään sitä vastaan, että porukka kokoontuu sinne istumaan. Vielä jos ostavatkin jotain samalla :) tuskinpa ne muutkaan asiakkaat on erikseen kyselleet, saako sinne tulla ;)

KinkONautti

« Vastaus #5 : 21.12.2016, 12:48 »
Taustat sen paremmin tuntematta omakohtaisesti en toisia miittejä arvostele tässä, mutta kannatan kyllä idean toisesta miittimahdollisuudesta. Monipuolisuus ja valinnanvaraa on aina hyvästä. Ja jos pystytte luomaan ilmapiirin miitin ympärille joka omalla dynamiikaltaan kannustaa juuri uusia ja ujonpuoleisia, niin sehän ois vaan loistavaa. Thumbs up!

submit

• Vieras
« Vastaus #6 : 21.12.2016, 12:58 »
Tuskinpa ravintolalla on mitään sitä vastaan, että porukka kokoontuu sinne istumaan. Vielä jos ostavatkin jotain samalla :) tuskinpa ne muutkaan asiakkaat on erikseen kyselleet, saako sinne tulla ;)
Joskus voi olla hyödyllistäkin kysellä etukäteen - tiedän esim. pieniä alennuksia tarjotun vakituisille miittaajille :)

Eri asia sitten, haluavatko kaikki miittailijat, että edes henkilökunta tietää, mikä porukka kokoontuu. Niin monta mieltä lienee kuin miittailijaakin ;)

Ja anteeksi sekaantuminen tamperelaisten ketjuun - harvoin tulee siellä päin käytyä.

Mia-Rouva

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #7 : 21.12.2016, 13:00 »
Toisinaan olen kuullut kommentteja siitä, että tämänhetkiset miittipaikat (Teerenpeli ja 2h+k) eivät ole kovin edullisia paikkoja. Toki viihtyisyys ja halpa kalja eivät useinkaan kulje käsikädessä, mutta jos ja kun on tarkoitus mahdollistaa erilaisia miittejä, voisi olla hyvä ajatus, ettei ainakaan kovin moni miitti ole samassa paikassa.

Kahvilla .http://www.ravintolakahvilla.fi/ tai pupukahvilan http://www.3dcrush.fi/ alakerta voisivat olla myös  kivoja paikkoja miitille

miumaumukkaa

• Vieras
« Vastaus #8 : 21.12.2016, 13:09 »
Pupukahvila :love:

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #9 : 21.12.2016, 13:17 »
Ulkopaikkakuntalaisena ummikkona olen ollut siinä käsityksessä että Manse on kinkymiittien luvattu maa. Kuvittelin, että siellä omat miitit on jokaiseen makuun ja kaikille seurapiireille. Mutta onko sitten ikärajallinen ja muut vaihtoehtomiitit hiipuneet ja taas tarvitaan valinnanvaraa?

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
« Vastaus #10 : 21.12.2016, 18:59 »
Onko tämän uuden tarkoitus olla harjoitusmiitti, jossa yhdessä kerätään rohkeutta osallistua aikuisten miitteihin? Nääs jos näin, niin kantsii järkätä ujostelumiitti samaan paikkaan vakimiittien kanssa. Kokoonnutte toisessa päässä huonetta ja hiivitte viikko viikolta lähemmäs. Siitä se lähtee.  :)

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #11 : 21.12.2016, 21:37 »
Ulkopaikkakuntalaisena ummikkona olen ollut siinä käsityksessä että Manse on kinkymiittien luvattu maa. Kuvittelin, että siellä omat miitit on jokaiseen makuun ja kaikille seurapiireille. Mutta onko sitten ikärajallinen ja muut vaihtoehtomiitit hiipuneet ja taas tarvitaan valinnanvaraa?

Ne K-40 miitit, mitä itse puuhailin, eivät yksinkertaisesti saaneet kannatusta. Eikö ollut kiinostusta vai mikä, mutta kannatuksen puuteen vuoksi en itse niitä enää koeta pykätä :)

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #12 : 21.12.2016, 22:05 »

Ne K-40 miitit, mitä itse puuhailin, eivät yksinkertaisesti saaneet kannatusta. Eikö ollut kiinostusta vai mikä, mutta kannatuksen puuteen vuoksi en itse niitä enää koeta pykätä :)

Mä tarkoitinkin niitä K-yli30 (tai mikä ikinä se ikäraja olikaan) -miittejä.

Bluejoy

• Vieras
« Vastaus #13 : 21.12.2016, 22:25 »
Näiden tapaamisten tarkoituksena on kokoontua puhumaan asiasta ja rentoutumaan hyvässä seurassa. Haluan että jokainen viihtyy ja teen parhaani sen eteen että jokaisella olisi tilaisuus saada itsensä ja asiansa esille jos niin haluaa. Tämä on suvaitsevien miitti. :)
Sain tuossa juuri hyvän ehdotuksen paikaksi ja luulen että se toimisi oikein mainiosti tämän teeman kanssa. Paikkana olisi Mixei bar & Nightclub http://www.mixei.com/  joka on gay baari, mutta kaikki seksuaalisuudestaan riippumatta ovat tervetulleita. Juuri tästä syystä paikka olisi hyvä BDSM miitille, voisimme rauhassa keskustella aiheesta ilman että meitä tuijotetaan outoina. Ainoastaan ajankohta on enää auki. Ja se ikävä kyllä riippuu työpaikkani pomosta. Teen kaksivuorotyötä joten nämä miitit tulevat olemaan vaihtelevina päivinä/viikkona.
Luulen kuitenkin että on parempi aloittaa nämä miitit uudenvuoden jälkeen. Uusi vuosi, uusi alku.   ;)
« Viimeksi muokattu: 21.12.2016, 23:16 kirjoittanut Bluejoy »

Haamuraja

• Vieras
« Vastaus #14 : 21.12.2016, 22:43 »
Ajatus pupubaarista: "Jos jännittää ja ahdistaa niin voit silitellä näitä pupuja. Ja jos ei ahdista, niin viereisessä pöydässä tänään aiheena fistaus!"
Ajatus gaybaarista: "Ajattelimme järjestää miitin aroille ihmisille, joita miitit jännittävät. Hei, mä tiedän, mennään homobaariin!"

Hih. Köh. Tuota.
Minusta Mixei ei kuulosta lainkaan pöllömmältä paikalta. Tarkoitushan on suvaita kaikkea muuta paitsi suvaitsemattomuutta.