Baarin kannatusmaksut
Mielestäni osoittaa myös huonoa makua Oululaisilta tulla tähän ketjuun huutelemaan aiemmista tapahtumista vahingoniloisesti, kun ketjua lukemalla selvästi käy ilmi että tässä ollaan demonisoimassa niitä ihmisiä jotka nauttivat nykyisenlaisesta miitistä, olivat he sitten äänekkäitä tai hiljaisia.
Esittelykierros oli, mutta siitä luovuttiin juuri näiden hiljaisten ja arkojen pyynnöstä. Kaikkea ei voi saada joten hiljaiset joutuvat päättämään haluavatko he mahdollisuuden olla hiljaa vai pakotetaanko puhumaan.
Huomionarvoista lienee sekin, että kaikki kolme tuohon määritelmään menevää kommentoijaa ovat nykyään järjestäjien lähipiiriä.
Huomionarvoista lienee sekin, että kaikki kolme tuohon määritelmään menevää kommentoijaa ovat nykyään järjestäjien lähipiiriä. Niin se takki kääntyy, kun pääsee itse komeilemaan susilauman riveihin.Pikainen kysely ei-lähipiiriläisiltä antoi ymmärtää, ettei Oulun miiteissä ole mikään sanottavasti muuttunut. Muutama kävijä on palannut, kun minä en ole siellä enää, ja vastaavasti muutama muu vähentänyt käyntiään.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 17.12.2016, 15:04Huomionarvoista lienee sekin, että kaikki kolme tuohon määritelmään menevää kommentoijaa ovat nykyään järjestäjien lähipiiriä.Huomionarvoista lienee myös, ettei meillä ole erillisiä järjestäjiä. Kuka tahansa voi ja on kehotettu vuorollaan väsäämään miittiketju ja huutoäänestetty miiteissä. Meidän päässä ei tunnu olevan enää tarvetta keulia sillä, kuka ketjut tekee ja miitit pitää. Melkolailla kaikki halukkaat on saanut kutsunsa surtailla, niin "lähipiiri" kattaa tällä logiikalla kaikki miittaajat.
Minä minä minä.. Ihan vain tiedoksi, meillä ei nykyään ole enää mitään "susia" tai järjestäjiä. Ketään ei kehoteta tekemään ketjuja, vaan se kuka ehtii, niin tekee. Koemme, että näin on parempi. Ja minkä pitäisi muuttua? Ainoastaan se, että nykyään meillä kaikkia tervehditään miittiin saapuessa ja jokainen saa olla esillä juuri sen verran kuin haluaa. Meillä ei kukaan istu korokkeella ja osoittele sieltä ah, niin kaikkivaltiaan sormella. Ja mä kyllä osaan sanoa ihan oman mielipiteeni ketään palvomatta.
Draugo hyvä. Et selvästikään ymmärrä pointtia. Vuosi sitten meillä ei tervehditty kaikkia miittiin tulijoita. Vuosi sitten me kävimme taistelua yhden valtaistuimen takia. Ei tämä ole mikään vertaus että meillä on asiat paremmin, eikä syytöksiä että miten te nykyään miittinne pidätte. Tämä on kertomus siitä, että ymmärrämme näitä altavastaajia erittäin hyvin. Tämä jääkööt nyt viimeiseksi kommentiksi osaltani.