Baarin kannatusmaksut
(hei, kuka oli se tilastotieteilijä?)
Oma mielipiteeni miitistä on positiivinen vaikken usko usein paikalle saapuvani.Muutama mielenkiintoinen nainenkin oli paikalla vaikken ennalta baarilaisia tunne ja harvan kanssa edes viestitellyt. Vastaanotto oli hyvä ja annettiin jopa lupa olla esittelemättä ittensä joka on hyvä aremmille ihmisille.
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 16.12.2016, 18:13Oma mielipiteeni miitistä on positiivinen vaikken usko usein paikalle saapuvani.Muutama mielenkiintoinen nainenkin oli paikalla vaikken ennalta baarilaisia tunne ja harvan kanssa edes viestitellyt. Vastaanotto oli hyvä ja annettiin jopa lupa olla esittelemättä ittensä joka on hyvä aremmille ihmisille.Jaa, meinaatko että minun olisi pitänyt mennä tarttumaan kiinni nimensä/nimimerkkinsä kertomisesta kieltäytyneiden äijien kaulukseen, ravistelemaan ja kiljumaan, että "Nimi tänne tai mä... pompin tässä ylösalas alahuuli väpisten?" Mainittakoon, että vaikka osa tänään saamistani posteista saa minut kiemurtelemaan, en ole muuttanut mielipidettäni kenestäkään miitin jäsenestä tämän viikon perusteella. Tiedän, miten apinalaumat toimivat. Alfaeläinten kanssa pitää tulla toimeen ja sillä siisti. Uskon tulevani niinkin hyvin, että rohkenen jopa koputtaa ydinporukkaa olkapäälle, viisata nurkkaan heitettyjä ja kysyä, pitäisikö meidän ottaa heidätkin huomioon. Jos vastaus on "Emme voi ottaa kaikkia huomioon", purnaan hetken, suren hetken ja tyydyn sitten tehtyyn päätökseen.
Onkohan tässä nyt taas ihan liikaa tulkittu? Ei kukaan ole mitään alfaporukkaa. :'D
Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 16.12.2016, 19:27Onkohan tässä nyt taas ihan liikaa tulkittu? Ei kukaan ole mitään alfaporukkaa. :'DVoi kulta, kun sinä olet niin nuori ja viaton.
Kanit valitsivat joukostaan kuningattaren edustamaan laumaansa, tämä loikki suden luolaan ja susi päätti purra.Viestintuojan ampuminen ei ole viehättävää. En valinnut erotella omia ajatuksiani muiden ajatuksista, koska luotan kykyyni ottaa iskuja muiden puolesta, mutta juu. Ei ollut viehättävää.En minä katua aio, mutta auts. Pitänee nuolla hetki haavoja. “It takes a great deal of courage to stand up to your enemies, but a great deal more to stand up to your friends.” ---Albus Dumbledore