Baarin kannatusmaksut
Tämä on keskustelufoorumi, eikö ole? Kenen suun sinä tukkisit ja miksi?
Lainaus käyttäjältä: Queena - 17.10.2011, 17:08Tämä on keskustelufoorumi, eikö ole? Kenen suun sinä tukkisit ja miksi? Oletan, korjatkaa jos olen väärässä se olisi virkistävää , kysymyksen olevan suunnattu minulle. Huumorintajuttomat ihmiset jotka eivät osaa hahmottaa kokonaisuutta, sillä mikään vitsi erotettuna kokonaisuudesta ei naurata. Vastasin nyt keiden, en kenen sillä kyseisiä tapauksia on valitettavasti useampia.
Minulla on tänään rautalanka loppu. Mutta moneen itse esittämäänsä kysymykseen löytää vastauksen peilistä tai kyseisenä päivänä/viikona kirjoittamistaan viesteistä.
Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.
Lainaus käyttäjältä: Queena - 17.10.2011, 18:16Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut. Ugh, olen puhunut.
Lainaus käyttäjältä: HPerWs - 17.10.2011, 18:59Lainaus käyttäjältä: Queena - 17.10.2011, 18:16Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut. Ugh, olen puhunut.Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa tai osoittaa kenellekkään että osaan nauraa itselleni. Eikä myöskään ole tarvetta nähdä että saat nenillesi. Oletko itse varma että keskustelufoorumi on sinulle oikea paikka ajanviettoon, jos keskustelu tai keskustelijat sinua ärsyttävät? On muitakin foorumeita, tuntematonmaa on esimerkiksi useimmiten suht. hiljainen paikka, oletko miettinyt että jos vaikka viettäisit aikaasi siellä. Minäkään en ole siellä aktiivisesti ärsyttämässä.