Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Glori - 02.12.2016, 09:57Lainaus käyttäjältä: Underworld - 02.12.2016, 09:27Tuokaan ei tietysti harvinaisin fetissi/tunnetila nauttia halpana panolelula olemisesta. Tai nauttiiko joku sitten ihan oikeasti sen tyylisestä kohtelusta, voikin tietty olla harvinaistaLuin avauksen moneen kertaan, enkä löytänyt siitä viittausta fetissiin tai kokemusta halpana olemisesta. Halvennettuna olemisesta kuitenkin, ja se tunne välittyi myös kommentista yllä. Kun oikein tavasin niin löysin ihan päinvastaisen lauseen: "Se, että me Villikot elämme miten elämme, ei tarkoita sitä, että meitä voisi pitää leikkikaluina (sillä väärällä tavalla)." Tunnistan hyvin kolumnistin vapauden kaipuun. En minäkään halua sitoutua tai asua yhdessä kenenkään kanssa, vaan nautin elämästäni niinkuin se nyt on. Siltikin, joskus tarvitsen hetken läheisyyttä ja tunnetta olla merkityksellinen. Se ei tehne minusta halpaa panolelua.Kiitos Glori. Ja niin, mitä tulee tähän "toisena tai kolmantena" olemiseen. En minä halua kumppanini aviopuolison tilalle suhteissani, en koe tarvetta "kilpailla" ja olla "paras"'. Minä olen onnellinen siitä, että saan olla kumppaneilleni oma, ERITYINEN itseni.
Lainaus käyttäjältä: Underworld - 02.12.2016, 09:27Tuokaan ei tietysti harvinaisin fetissi/tunnetila nauttia halpana panolelula olemisesta. Tai nauttiiko joku sitten ihan oikeasti sen tyylisestä kohtelusta, voikin tietty olla harvinaistaLuin avauksen moneen kertaan, enkä löytänyt siitä viittausta fetissiin tai kokemusta halpana olemisesta. Halvennettuna olemisesta kuitenkin, ja se tunne välittyi myös kommentista yllä. Kun oikein tavasin niin löysin ihan päinvastaisen lauseen: "Se, että me Villikot elämme miten elämme, ei tarkoita sitä, että meitä voisi pitää leikkikaluina (sillä väärällä tavalla)." Tunnistan hyvin kolumnistin vapauden kaipuun. En minäkään halua sitoutua tai asua yhdessä kenenkään kanssa, vaan nautin elämästäni niinkuin se nyt on. Siltikin, joskus tarvitsen hetken läheisyyttä ja tunnetta olla merkityksellinen. Se ei tehne minusta halpaa panolelua.
Tuokaan ei tietysti harvinaisin fetissi/tunnetila nauttia halpana panolelula olemisesta. Tai nauttiiko joku sitten ihan oikeasti sen tyylisestä kohtelusta, voikin tietty olla harvinaista
Mutta olipa kiva lukea kolumni, mikä ei ollut pätkä Itsestäänselvyyksien käsikirjasta. Lisää sellaista.
En lukenut ketjua (ehkä eka kerta evö ennen postausta) .. mutta.. Koen olevani myös "villikko" - Elän elämäni SUURINTA suhdetta, sitä jota varten olen harjoitellut jo 24 kertaa.. kertaakaan en edellisissä suhteissani ole ollut "edes kakkosviulun soittaja".. tai jos siltä on haiskahtanut, on matka jatkunut muutaman kerran jopa ilman hyvästejä..Villikko on itselleni sitä että haastaa suhteen, uskaltaa tehdä ratkaisuja -ei sitä että roikkuu kakkos-, kolmos-, tai nelosketjun pakkina.. Minä olen aina ollut se ykkösketjun tuulennopea vasen sniper.. siitä en luovu edes kinkymaailmassa.. aamen
Uuuu mää ainaki tykkään panoleluna olemisesta