Baarin kannatusmaksut
Mun synnytys piti käynnistää tänään, mutta suunnitelma muutettiin. Ei auta kun tosiaan sit Pervparkiin lähtee tää homma hoitamaan kun lääkärit on noin nihkeitä. Spermahan se paras kypsyttäjä on ja josko sitten panomaratoonin lisäksi auttais vaikka sybian, nyrkki (tai useampi), ja rintojen jatkuva kouriminen. Eiköhän sillä reseptillä saada oksitosiinit jyllämään! Nähdään ylihuomenna, jos ei ihmeitä tapahdu. Mun läheisyydessä on kyllä liukastumisvaara, koska raskausaikana oon squirtannut joka orgasmin yhteydessä. Hihhulihei ja eikun irstailemaan! -Juniper-
Lainaus käyttäjältä: Juniper ja Sammeli - 19.01.2017, 15:58Mun synnytys piti käynnistää tänään, mutta suunnitelma muutettiin. Ei auta kun tosiaan sit Pervparkiin lähtee tää homma hoitamaan kun lääkärit on noin nihkeitä. Spermahan se paras kypsyttäjä on ja josko sitten panomaratoonin lisäksi auttais vaikka sybian, nyrkki (tai useampi), ja rintojen jatkuva kouriminen. Eiköhän sillä reseptillä saada oksitosiinit jyllämään! Nähdään ylihuomenna, jos ei ihmeitä tapahdu. Mun läheisyydessä on kyllä liukastumisvaara, koska raskausaikana oon squirtannut joka orgasmin yhteydessä. Hihhulihei ja eikun irstailemaan! -Juniper-Hei, Juniper. Olen aika luottavainen sen suhteen että eiköhän meidän menetelmillä ala lapsivedenmeno melko vilkkaasti.
Lainaus käyttäjältä: lady jane - 19.01.2017, 19:31Lainaus käyttäjältä: Juniper ja Sammeli - 19.01.2017, 15:58Mun synnytys piti käynnistää tänään, mutta suunnitelma muutettiin. Ei auta kun tosiaan sit Pervparkiin lähtee tää homma hoitamaan kun lääkärit on noin nihkeitä. Spermahan se paras kypsyttäjä on ja josko sitten panomaratoonin lisäksi auttais vaikka sybian, nyrkki (tai useampi), ja rintojen jatkuva kouriminen. Eiköhän sillä reseptillä saada oksitosiinit jyllämään! Nähdään ylihuomenna, jos ei ihmeitä tapahdu. Mun läheisyydessä on kyllä liukastumisvaara, koska raskausaikana oon squirtannut joka orgasmin yhteydessä. Hihhulihei ja eikun irstailemaan! -Juniper-Hei, Juniper. Olen aika luottavainen sen suhteen että eiköhän meidän menetelmillä ala lapsivedenmeno melko vilkkaasti. Upeeta
Neljän hengen porukka lähdössä autolla. Kaipaakohan joku yksinäinen kyytiä Kalliosta Kartanolle?
Iik, pitikö tuohon Vltavan edestä lähtevään kimppakyytiin ilmoittautua? Olen tulossa, toivottavasti mahtuu mukaan! Huomiseen! t. Katrine
Ollaan pitkästä aikaa bileisiin tulossa Vielä kun kyyti onnistuu Kauklahden asemalta...