Kirjoittaja Aihe: Pervpark play party 21.1.2017  (Luettu 16614 kertaa)

orja teemu

Vs: Pervpark play party 21.1.2017
« Vastaus #30 : 18.01.2017, 07:31 »
Muu muu Karkelokansa.

Lauantai lähenee ja hyvä niin sillä odottavan aika on tunnetusti pitkä.

Vltavan edestä lähtevään kimppakyytiin olisi vielä tilaa joten nips naps kuljetusasiat kuntoon ja ilmoittautumaan mikäli tarve vaatii.

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #31 : 19.01.2017, 11:00 »
Enään kaksi levotonta yötä ennenkuin vuoden ekat BILEET  :love: :love:

Juniper ja Sammeli

• Vieras
« Vastaus #32 : 19.01.2017, 15:58 »
Mun synnytys piti käynnistää tänään, mutta suunnitelma muutettiin. Ei auta kun tosiaan sit Pervparkiin lähtee tää homma hoitamaan kun lääkärit on noin nihkeitä. Spermahan se paras kypsyttäjä on ja josko sitten panomaratoonin lisäksi auttais vaikka sybian, nyrkki (tai useampi), ja rintojen jatkuva kouriminen. Eiköhän sillä reseptillä saada oksitosiinit jyllämään! Nähdään ylihuomenna, jos ei ihmeitä tapahdu. Mun läheisyydessä on kyllä liukastumisvaara, koska raskausaikana oon squirtannut joka orgasmin yhteydessä. Hihhulihei ja eikun irstailemaan! -Juniper-

lady jane

• Vieras
« Vastaus #33 : 19.01.2017, 19:31 »
Mun synnytys piti käynnistää tänään, mutta suunnitelma muutettiin. Ei auta kun tosiaan sit Pervparkiin lähtee tää homma hoitamaan kun lääkärit on noin nihkeitä. Spermahan se paras kypsyttäjä on ja josko sitten panomaratoonin lisäksi auttais vaikka sybian, nyrkki (tai useampi), ja rintojen jatkuva kouriminen. Eiköhän sillä reseptillä saada oksitosiinit jyllämään! Nähdään ylihuomenna, jos ei ihmeitä tapahdu. Mun läheisyydessä on kyllä liukastumisvaara, koska raskausaikana oon squirtannut joka orgasmin yhteydessä. Hihhulihei ja eikun irstailemaan! -Juniper-

Hei, Juniper. Olen aika luottavainen sen suhteen että eiköhän meidän menetelmillä ala lapsivedenmeno melko vilkkaasti. ;)

Juniper ja Sammeli

• Vieras
« Vastaus #34 : 19.01.2017, 19:37 »

Hei, Juniper. Olen aika luottavainen sen suhteen että eiköhän meidän menetelmillä ala lapsivedenmeno melko vilkkaasti. ;)

Upeeta :D

lady jane

• Vieras
« Vastaus #35 : 19.01.2017, 20:23 »

Upeeta :D

Mutta ihan vakavissaan.. Kiva jos tulette lauantaina. Ei olla aikoihin nähtykään.

Ihanapeto

• Vieras
« Vastaus #36 : 19.01.2017, 21:53 »
Neljän hengen porukka lähdössä autolla. Kaipaakohan joku yksinäinen kyytiä Kalliosta Kartanolle?

orja teemu

« Vastaus #37 : 20.01.2017, 11:19 »
Neljän hengen porukka lähdössä autolla. Kaipaakohan joku yksinäinen kyytiä Kalliosta Kartanolle?

Tieto saapui tämänkin köröttimen täyttymisestä.

Se olis sit vuorokauden verran kun pitää vartoa että ovet aukiaa kinkymmän karkelokansan käydä.

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #38 : 20.01.2017, 15:45 »
Muutamat meistä tiimiläisistä sai jo testata illassa olevaa virtuaalipeliä. Suosittelen ehdottamasti kaikkia kokeilemaan sitä, on se sen verran päräyttävä!

Wildclub

• Vieras
« Vastaus #39 : 20.01.2017, 16:51 »
Kiitos paljon kaikille kyselyyn vastanneille.   

21.1 illassa:

Esittelyssä:                     Uuutta nahka designiä. Ottakaa rahaa ostoksiin
Kettutyttö ja Teemu:        Esiintyvät ja citor pelit kokeilussa
Ira:                                 Testaa miehiin uutta lypsykonetta
Raija:                              Paljon kehuttu pesijämme Raija saunaosastolla alkuillasta. 
Safi:                                Kerro hierojalle mikä paikka on jumissa ?
FF- lääkäri klinikassa         Erikoistunut naisten hoitoihin
Teemu:                            Ohjaa autot pihalla järjestykseen
Amsu:                              Häärää naisten jalkojen parissa
Patis köydet:                    Onko sinun vuorosi ?
Masa:                              Asiantuntemuksella laite-esittelyt ja opastukset
Alabama:                         Halukkaat jonoon piiskattavaksi
Minna ja Jukkis:                Palvelevat baarissa 
Ruby:                              Tilaa taksit kotiin lähtiessä

Käytössämme uudet äänimikit ja esitysvalot.

Vieraiden sekä taksien tarjoamia kyytejä tulossa Kauklahteen juna-asemalla klo 20.

Pian nähdään !

TheShadow

• Administrator
  • *
  • poly, switch, pansexual
  • Galleria
« Vastaus #40 : 20.01.2017, 20:05 »
Hei,
kaipaako joku vielä kyytiä Kauklahdesta bileisiin? Meidän autoon mahtuisi 3 ihmistä ja olisimme menossa bileisiin noin 20 aikaan.

Katrine

• Vieras
« Vastaus #41 : 20.01.2017, 23:13 »
Iik, pitikö tuohon Vltavan edestä lähtevään kimppakyytiin ilmoittautua? Olen tulossa, toivottavasti mahtuu mukaan! Huomiseen! :) t. Katrine 

SMIle

« Vastaus #42 : 21.01.2017, 00:00 »
Ollaan pitkästä aikaa bileisiin tulossa :)
Vielä kun kyyti onnistuu Kauklahden asemalta...

orja teemu

« Vastaus #43 : 21.01.2017, 08:28 »
Iik, pitikö tuohon Vltavan edestä lähtevään kimppakyytiin ilmoittautua? Olen tulossa, toivottavasti mahtuu mukaan! Huomiseen! :) t. Katrine
No voe rähmä, sinunnii kanssais ;D.
No nyt olet ilmoittautunut ja kyytiin pääset, niin että tervetuloa mukaan.

orja teemu

« Vastaus #44 : 21.01.2017, 08:37 »
Ollaan pitkästä aikaa bileisiin tulossa :)
Vielä kun kyyti onnistuu Kauklahden asemalta...

Kivaa kun mukaan pääsette ja saadaan teidänkin seurasta nauttia.
Kyllä se kyyti järjestyy 1945-2000 on kauklahden kulmilla muutama muukin samoilla motiiveilla varustettuna
joten ei ole ongelma tämä.
Mahdollisuuksia on siis joko kimppataksi tahi vaikkapa tuo Shadow.

Illalla nähdään.