Kirjoittaja Aihe: Tampereen baarimiitti torstaina 1.12. klo 18- @2H+K: votka jäillä  (Luettu 2971 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Se on täällä taas! Meillä ei muija nalkuta!

Kaksion kuluneet vallit kuulevat jälleen kerran kuivaa ja nasevaa verbaliikkaamme, kun vilpoisa Kettu ja rantti-Hihaton keskustelevat Lillin kuhasta pikkaisessa kappelissa. Seuraan ovat tervetulleita kaikki levynhävittäjät, Ollin kumistajat, hekottavat papit ja Viron potut, sekä tälle kertaa erityisvieraiksi kutsutut Mikkelin kittaajat!

Ravintolassa ei kajahda rokki eikä pauhaa Arska telkkarissa, joten tilaisuudessa on mitä parhaat mahdollisuudet ratkaista kanaalin arvoitus ihan puhumalla muille. Hiljaakin saa olla jos haluaa, kyllä kumeat kollimme huolehtivat siitä, että

Baaritiskillä lompsa pirisee ja tarjoilu pelaa: saatavilla on ainakin mullin paistia, Murjun kanaa, kossua tukilta ja Jallua aina piloille asti! Vapaahetkinään henkilökunta asettelee kukkaa pöytään ja valmistelee kummisedän pullia tarjolle, eikä Vihtorikaan jää ilman lettuja.

Älä siis jää kämpille piristymään, vaan saavu Kaksioon leikkimään kanssamme panttihippaa! Jos eksyt Nokialle Sorvan kylään, laita navigaattoriin osoite Aleksanterinkatu 33 ja aja rallia kujalle asti. Nähdään torstaina!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Tällä kertaa menee ketulla finaaliin asti. Kuten aina.

Haamuraja

  • Vieras
Vaikka on piha liukas,
ei tarvitse kuuhun suksia,
mikäs tässä on sanaa muuttaessa,
miettiessä saako pihatonkin hillua.

MURU

 :) muru kuittaa ja saapuu paikalle...

Draugo

Älkäätten peljätkö sillä kolmantena päivänä tämän profetian jälkeen minä saavun tuomaan teille suuren ilon... minut. Ja niin oli tapahtuva että Draugo saapui heidän keskuuteensa ja laukoi sarkastisia kommentteja kun siltä tuntui kun ei keksinyt mitään järkevää sanottavaa. Koska johan se nähtiin miten käy kun olen kaksi viikkoa poissa, paikalle ei tule ketään.

Kelpie

  • Vieras
Vaikka on piha liukas,
ei tarvitse kuuhun suksia,
mikäs tässä on sanaa muuttaessa,
miettiessä saako pihatonkin hillua.

Tunnustan, että aukesi vasta toisella lukemalla  ;D

submissive

Vaikka on piha liukas,
ei tarvitse kuuhun suksia,
mikäs tässä on sanaa muuttaessa,
miettiessä saako pihatonkin hillua.

Tunnustan, että aukesi vasta toisella lukemalla  ;D

Mun mieleni on sen verran, hmm, käänteinen, että minulle ne avautuivat samantien.   ::)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Keskimäärin on kyllä turvallista olettaa Haamiksesta, että hän jatkaa Luken kanssa kun aloitusviestistä kutisevan tullimiehen bongaa.

hiitamus

  • Vieras
Mää fanitan Haamista ihan täysillä  :love: hommaan kohta pennuille jaf- t-paidan, jossa lukee Haamuraja <3 4ever

Purpelot

Palkitaanko vikkelin kilauttaja? Jos saa samalla tilliä kumoon, kun karauttaa pöly kahisten paikalle. Mitenkäs armeijassa kunnostautuneet Simo Hovari ja Pentti Hilkuri? Saavatko he kuparoida hallia samalla kuin kivittävät sokkelia?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Palkitaanko vikkelin kilauttaja? Jos saa samalla tilliä kumoon, kun karauttaa pöly kahisten paikalle. Mitenkäs armeijassa kunnostautuneet Simo Hovari ja Pentti Hilkuri? Saavatko he kuparoida hallia samalla kuin kivittävät sokkelia?
Harvemmin miiteissä kukaan viivaista hattuaan esittelee, tiedä vaikka Elli alkaisi kutoa jotain. Ollaan vaan ihan timanttisten rossien ystäviä ja ajellaan rallia kukkuloille vasta kotimatkalla.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Ehkä uskaltaudun paikalle,nyt kun olen saanut asuntoni elokuntoon. Tämä on vielä ehkä linjalla,koska laiskuus kävellä kaupunkiin :D

Draugo

Mikä on tämä suuri hiljaisuus vaikka miittiin on alle kaksi tuntia aikaa.

Pip

Oon vähän kahden vaiheilla, kun en tiedä, mitä tää mun lenssuni tykkäis ideasta ja toisaalta ihmisviha voi vielä iskeä päälle... Saas nähdä, ilmaannun tai sitten en.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1878
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Kylällä sopivaan aikaan...