Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.11.2016, 20:01^Let me get this straight, eka kiukustutaan ja sit lähdetään foorumilta "ovet paukkuen". Riiiiight. Ei kait siinä sitte...Ja Perhis on tehnyt mun mielestä ihan oikein.Aina ei kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä. Tämä palsta on jo jonkun aikaa ärsyttänyt häntä, joten ihan pikaistuksissaan ei ole poistunut.
^Let me get this straight, eka kiukustutaan ja sit lähdetään foorumilta "ovet paukkuen". Riiiiight. Ei kait siinä sitte...Ja Perhis on tehnyt mun mielestä ihan oikein.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 18.11.2016, 01:04Lainaus käyttäjältä: stoge - 18.11.2016, 00:55Mulla on kaks tuttavaa, Herrat X ja Y.Herra X on istunut murhan.Herra Y kaks tappoa.Yhteensä ko. herrat työllistää nykyään noin 450 ihmistä ja toisella on lapsenlapsia.Pitääkö huutaa nimiä, antaa kuvia ja kertoa taustoista tarkemmin että osaatte varoa ? Anteeksi geneerinen ajatteluni vastakkaisesta sukupuolesta. Ovatko he tappaneet/murhanneet tyttöystävän/avopuolison/aviopuolison? Itselläni entinen työkaverini puukotti avovaimonsa sänkyyn ja yritti laittaa sen tupakan aiheuttamaksi paloksi. Noissa on eroa. edit: ajatushölmöydessäni mainitsin alunperin poltoksiJoo, mustasukkasuus.Muija ja sen toinen äijä.Pointti nyt on vaan se että jengi voi muuttua, ei välttämättä, mut voi, siks aina vähä ärsyttää kaikenlaiset varottelut. Case closed. Be afraid.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 18.11.2016, 00:55Mulla on kaks tuttavaa, Herrat X ja Y.Herra X on istunut murhan.Herra Y kaks tappoa.Yhteensä ko. herrat työllistää nykyään noin 450 ihmistä ja toisella on lapsenlapsia.Pitääkö huutaa nimiä, antaa kuvia ja kertoa taustoista tarkemmin että osaatte varoa ? Anteeksi geneerinen ajatteluni vastakkaisesta sukupuolesta. Ovatko he tappaneet/murhanneet tyttöystävän/avopuolison/aviopuolison? Itselläni entinen työkaverini puukotti avovaimonsa sänkyyn ja yritti laittaa sen tupakan aiheuttamaksi paloksi. Noissa on eroa. edit: ajatushölmöydessäni mainitsin alunperin poltoksi
Mulla on kaks tuttavaa, Herrat X ja Y.Herra X on istunut murhan.Herra Y kaks tappoa.Yhteensä ko. herrat työllistää nykyään noin 450 ihmistä ja toisella on lapsenlapsia.Pitääkö huutaa nimiä, antaa kuvia ja kertoa taustoista tarkemmin että osaatte varoa ?
Sitten nämä master / sub varoitukset. Kannattaa kysyä varoittelijalta, että miksi hän varoittaa. Hiostaa, että saa sen kunnon vastauksen.
Ei siis tarvita muuta kuin ettei tule lisää raiskaussyytteitä, tai vapauden riistosta tuomioita, tai lisää epäilyjä oudosta omistavasta käytöksestä irl...........
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 18.11.2016, 11:54Ei siis tarvita muuta kuin ettei tule lisää raiskaussyytteitä, tai vapauden riistosta tuomioita, tai lisää epäilyjä oudosta omistavasta käytöksestä irl...........Kyseinen kultapoju, vuonna 2015 ollessaan vankilomalla, sai syytteen ja tuomion käräjäoikeudessa raiskauksesta. Tuomio kuitenkin kaatui hovissa. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=10262&start=180
Huonon maineen saa tehtyä kenelle tahansa helposti, huonon maineensa purkaminen on jo työläämpää.