Baarin kannatusmaksut
Kiinnostais kyllä tulla, mutta Ouluun on vain niin paljon matkaa. toki jos joltakulta järjestyis yösija, niin vois harkita tulemista.
Mukana näissä kemuissa!
Lainaus käyttäjältä: Dominatrix - 09.11.2016, 10:47Olin Oulun ensimmäisissä pileissä. Pitäisiköhän tulla nyt, kun ekoista pileistä on 10 vuotta?Niin se aika rientää! Itse olin niitä ekoja bileitä järjestämässä sekä neulotin ihan ekaa kertaa ja heti lavalla toisen neulauntuvikon kanssa. Melko eksperimentaalista, mutta piikiteltävälle se oli ihan jees, HÄN ei ollut ekaa kertaa asialla
Olin Oulun ensimmäisissä pileissä. Pitäisiköhän tulla nyt, kun ekoista pileistä on 10 vuotta?
Lainaus käyttäjältä: submit - 10.11.2016, 05:07Lainaus käyttäjältä: Dominatrix - 09.11.2016, 10:47Olin Oulun ensimmäisissä pileissä. Pitäisiköhän tulla nyt, kun ekoista pileistä on 10 vuotta?Niin se aika rientää! Itse olin niitä ekoja bileitä järjestämässä sekä neulotin ihan ekaa kertaa ja heti lavalla toisen neulauntuvikon kanssa. Melko eksperimentaalista, mutta piikiteltävälle se oli ihan jees, HÄN ei ollut ekaa kertaa asialla Kuten ilmeni aiemmin, ekat bileet olikin jo vuonna 2006. Yhdistyksen rekisteröity taival siis 10 vuotta ensi vuonna. Kertaus Liitteenä kuva Diva Mirandan jutusta KinkyPohjola-bileistä jo edesmenneessä Tabu-lehdessä nro 2/ 2006. PS. Kiitokset kuvasta ystävälle - itse olen oman lehteni jonnekin vuosien saatossa hukannut. PS2. Neulatyynyn lupa julkaisuun on.
Allekirjoittaneet ovat mitä todennäköisimmin tulossa kyseisiin synttäribileisiin. Muutenkin yritämme houkutella isomman porukan PoVin jäseniä mukaan. Lupaamme jättää puukot ja puntarit kotiin tällä kertaa
Hotellivaraus Radisson Blue Ouluun tehty
Tänne taas
Lainaus käyttäjältä: smoky_ - 10.11.2016, 23:20Tänne taas Pääseekö jousille?