Baarin kannatusmaksut
oikein tai väärin? Ja missä kohtaa?
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 16.10.2011, 21:53oikein tai väärin? Ja missä kohtaa?Se oli noin viisi minuuttia ennen session loppua kun sanoit "siksi" vaikka olisi pitänyt sanoa "miksi".Hmmmmm *miettii* Kukahan sinut on kouluttanut? (en malttanut olla hiljaa, pyydänkö anteeksi etukäteen )
Puhuin kuitenkin aivan eri asiasta.Jos nainen painostetaan parisuhteessa vaikka anaaliseksiin vastoin tahtoaan, se on väärin ja mies on sika, mulkku ja kaikin puolin paska jätkä. Miten tämä eroaa siitä, jos mies painostetaan parisuhteessa vastoin tahtoaan satuttamaan toista seksin yhteydessä? Vastaus: Ei mitenkään.
Inhoan periaatteessa komppaamista... mutta Kyyberi sanoi niin hyvin etten muutakaan voi
Lainaus käyttäjältä: Koo - 16.10.2011, 21:47Inhoan periaatteessa komppaamista... mutta Kyyberi sanoi niin hyvin etten muutakaan voi Koska sun palleissa alkoi karvojen kasvu, mulla joskus 11 vuotiaana
Lainaus käyttäjältä: HPerWs - 16.10.2011, 23:48Lainaus käyttäjältä: Koo - 16.10.2011, 21:47Inhoan periaatteessa komppaamista... mutta Kyyberi sanoi niin hyvin etten muutakaan voi Koska sun palleissa alkoi karvojen kasvu, mulla joskus 11 vuotiaanaJotkut jutut vaan kannattaisi jättää kirjoittamatta.
Inathu kirjoitti todella hyvin, ja aika harvinaista että sanon toisten kirjoituksesta näin, mutta olen täysin samaa mieltä ihan kaikesta
Lainaus käyttäjältä: Queena - 17.10.2011, 15:27Inathu kirjoitti todella hyvin, ja aika harvinaista että sanon toisten kirjoituksesta näin, mutta olen täysin samaa mieltä ihan kaikesta Hehheh Q:lta loppuivat sanat, jotain hauskaa tässäkin ketjussa... Piirtää rastin seinään... X -Mr.Inathu