Baarin kannatusmaksut
Tosimastereista ja tosidommeista puhutaan aina, missä on ne tosisubit?Jos tehtäis kinkymonopoli, ni siin ois saletisti kortti "olet tosikinky! Saat kaikkien rahat, nappulat, kunnioituksen ja viddu kaikki!".
jepjep. Minä ainakin olen ihan pellesubi, turhakytkin ja vastuutapakoileva domme.Siltikin seison mielipiteitteni takana.
Truu master huudettu! Se on vähän kuin natsikortti; sillä voittaa kaikki keskustelut ja saattaa vastapuolen häpeään.
Otsikointi osoittautui vaikeimmaksi aiheeksi tässä tarinassa, mutta nyt sitä lisäselvennystä: Kumppanini on ollut jo vuosia tietoinen mieltymyksistäni, fantasioistani ja haaveistani, sekä sivustoista joilla......
Lainaus käyttäjältä: corsetlady - 14.10.2011, 15:25 Otsikointi osoittautui vaikeimmaksi aiheeksi tässä tarinassa, mutta nyt sitä lisäselvennystä: Kumppanini on ollut jo vuosia tietoinen mieltymyksistäni, fantasioistani ja haaveistani, sekä sivustoista joilla...... Nyt en enää pystynyt olemaan kommentoimatta, eikö ton otsikon olisivoinut kirjoittaa "Uskotko Joulupukkiin". Mutta kyllähän ns. makuuhuoneMasteriksi voi kouluttautua, kuten jo keskustelussa on hyvin esiin tullut.Have a nice day and smell the coffey
Onko se väärin olla makuuhuonemaster, jos se toinen tykkää siitä?Mun pallikarvat nousee pystyyn aina kun joku viittaa että toisen "kinkyily" ei ole riittävän todellista, oikeaa, hyväksyttävää tai jotain muuta typerää.Toki kukin taaplaa tyylillään. Mutta antaa mielestäni itsestään typerän kuvan jos väheksyy toisten tekemisiä ja asettaa itse rajat sille mikä on riittävän "oikeaoppista". Sama kuin mä hierojana halveksuisin miestä, joka hieroo kotona naisensa hartioita "väärillä otteilla".