Baarin kannatusmaksut
Jos kumppani viedään oman nautinnon vuoksi liian kauas omalta mukavuusalueeltaan, siten että tämän on paha olla, kuinka se eroaa puolison makaamisesta puoliväkisin? Tässä se vain on henkistä, mutta yhtä julmaa joka tapauksessa.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 16.10.2011, 10:47 Jos kumppani viedään oman nautinnon vuoksi liian kauas omalta mukavuusalueeltaan, siten että tämän on paha olla, kuinka se eroaa puolison makaamisesta puoliväkisin? Tässä se vain on henkistä, mutta yhtä julmaa joka tapauksessa.Kärjistetysti>>>Kun subilla on ollut Masterin mielestä liian kauan kivaa, silloin sanovat, että olet ollut liian kauan mukavuusalueella, nyt pitäisi tehdä jotain. Ja sen jälkeen alkaa vaikka minkälaiset henkiset painostukset ja alaspainamiset. Piiskan kanssa tehostettuna menee paremmin perille. Koska Master haluaa niin. Koska Masterin mielestä se kuuluu suhteeseen. Koska Masterilla on tarve olla ilkeä, tarve purkaa itseään, tarve alistaa, tarve painaa alas alistuva, tarve nöyryyttää..syitä löytyy jolla Master pääsee dominoimaan henkisellä puolella. Henkistä raiskausta sanoisin. Äänenpainoilla ja sanoilla voidaan saada todella pahaa jälkeä aikaan.Tähän ei kukaan pysty kouluttamaan itseään. Perusluonne pohjalla, sitä hyödynnetään ja sen kautta dominoidaan suhteissa.Henkinen alistaminen onkin oma lajinsa jossa saa todella pitää varansa jotta ei aiheuta subille pysyviä vammoja. Olisi kiva tietää kuinka moni Domme pystyy samaan mitä nämä henkisen lajin Masterit.
Puhuminen opitaan, käveleminen opitaan, pukeminen opitaan, uiminen opitaan, lukeminen opitaan, laskeminen opitaan, kirjoittaminen opitaan, ruoan laittaminen opitaan, viinin maistaminen opitaan, valokuvaaminen opitaan, piirtäminen opitaan, polkupyörällä ajaminen opitaan, jne. jne. Mutta näköjään ns. aitojen subien mielestä masteriksi ei voi oppia.
Hetkinen,mikäs mun nimi oli.. ^ :-DAlistuvako siis vie Masterin pois mukavuuksistaan? Mä en nyt taida olla kartalla.. :-D
Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!
Kärjistetysti>>>Kun subilla on ollut Masterin mielestä liian kauan kivaa, silloin sanovat, että olet ollut liian kauan mukavuusalueella, nyt pitäisi tehdä jotain. Ja sen jälkeen alkaa vaikka minkälaiset henkiset painostukset ja alaspainamiset. Piiskan kanssa tehostettuna menee paremmin perille. Koska Master haluaa niin. Koska Masterin mielestä se kuuluu suhteeseen. Koska Masterilla on tarve olla ilkeä, tarve purkaa itseään, tarve alistaa, tarve painaa alas alistuva, tarve nöyryyttää..syitä löytyy jolla Master pääsee dominoimaan henkisellä puolella. Henkistä raiskausta sanoisin. Äänenpainoilla ja sanoilla voidaan saada todella pahaa jälkeä aikaan.Tähän ei kukaan pysty kouluttamaan itseään. Perusluonne pohjalla, sitä hyödynnetään ja sen kautta dominoidaan suhteissa.Henkinen alistaminen onkin oma lajinsa jossa saa todella pitää varansa jotta ei aiheuta subille pysyviä vammoja. Olisi kiva tietää kuinka moni Domme pystyy samaan mitä nämä henkisen lajin Masterit.
Lainaus käyttäjältä: Isabis - 16.10.2011, 20:01Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!Yritätkö kertoa tässä mahdollisesti nyt sitä, että esimerkiksi switch ei osaisi dominoida sen takia että hän osaa myös alistua? Tai että sub ei voisi löytää itsestään dominoivaa puolta oikean ihmisen osuessa kohdalle?
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 16.10.2011, 20:20Lainaus käyttäjältä: Isabis - 16.10.2011, 20:01Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!Yritätkö kertoa tässä mahdollisesti nyt sitä, että esimerkiksi switch ei osaisi dominoida sen takia että hän osaa myös alistua? Tai että sub ei voisi löytää itsestään dominoivaa puolta oikean ihmisen osuessa kohdalle?Ei, vaan että dominointi tai alistuminen eivät ole rinnastettavissa polkupyörällä ajoon. (Vääntelee rautalangasta.)